converse kengät

apodshgausph

Kestääkö converse kengät hyvin? onko hintalaatusuhde hyvä?

4

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jolojolo

kestää hyvin

• Ohikulkijakuosmanen

Kestääkö, se riippuu ihan käyttäjästä. Jos vain ja ainoastaan pitää samoja kenkiä päivästä toiseen, niin voivat mennä rikki lyhyessäkin ajassa. Myös oma kävelytyyli vaikuttaa kestävyyteen ja jos jalassa jonkinlaisia ongelmia. Mielestäni converset ovat paremmat kuin parinkympin vastaavat halpisversiot. En kuitenkaan itse maksaisi kangaskengistä niin paljon kuin converset maksavat.

• itsetykkaan

Kestää minun käytössä yllättävän hyvin. Monet kerrat olen ostanut halpoja alle 20€ kenkiä jotka kestänyt pari kuukautta. Nyt vuoden ollut converset joka päiväisessä käytössä (talvella oli koulussa / töissä vain sisäkäytössä). Kävelen paljon joten sen takia aiemmin pohjat kulunut puhki lyhyessä ajassa. Suosittelen mutta jos jalkasi on vielä kasvuiässä niin en suosittele ostamaan vielä, kuitenkin pitkäkestoiset kengät. Hinta voisi olla edullisempi. Itse tykkään ostaa kaiken liikkeestä paikan päältä joten halvimmat mitkä löysin niin oli 65€ (matalavartiset) mutta jos netistä tilailee niin edullisemmin saa.
      Mutta vaikuttaa tuohon käyttöikään sekin miten kohtelet kenkiä, kahlaatko niillä kuralammikoissa yms..

• k4rtsa

Ei ole oikein kestäneet minulla edes peruskäyttöä amiksessa ja kuluneetkin melko nopeasti kun vähän laahaan jalkojani.Otin jokapäiväiseksi käyttöjalkineeksi koulusta saamat sievin turvakengät jotka ovat hyvinkin samannäköiset kun consut ja on tosi hyvät kävellä.
      Meinasin ostaa pyhäkengiksi samanlaiset sievin jalkineet,mutta maksavat yli 200,-!
      Joten ostin pyhäkengiksi converset koska ne ovat "halpis"kengät sieviläisiin verrattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe