Hei,
Olen pidemmän aikaa miettinyt että menisin ottamaan täyteainetta esim the lookiin. osaako kukaan kertoa paremmin eri merkeistä? Onko pysyvyydessä eroa tms?
Täyteaineet
9
107
Vastaukset
- fergiee
Pluryal ainakin toimii minulla.
- penelopezi
Mulleppa laitettiin tiinan klinikalla kreikassa huuliin omaa rasvaa, se on pysyvä juttu! Ei tartte mitään happoja :))
- kiinnostunut91
Oho, miten sellanen onnistuu? Mistä sitä rasvaa otettiin?
- penelopezi
Multa otettiin polvista, muta sitä saa käsittääkseni vaan siellä lookin uudella klinikalla kreikassa, ei siis suomessa.
- GretA1977
Mulle laitettiin non. kuukausi sitten Revanesse merkkistä hyalurorihappoa huuliin. Muista täyteaineista ei toistaiseksi ole kokemusta, kun ekaa kertaa laitoin, mutta olen tyytyväinen lopputulokseen.. Ja menen varmasti uudestaankin lookkiin.
- sirppis
Täyteaineiden paksuudessa on eroja ja paksuus vaikuttaa siihen kuinka pitkäkestoinen lopputulos on. Mulle ainakin sanottiin, että ensimmäisellä kerralla laitetaan ohuempaa ainetta siksi, että laittaminen ei tunnu niin inhottavalle ja seuraavalla kerralla voidaan laittaa paksumpaa, joka kestää huulessa pidempään. Lookissa he osaavat kyllä suositella oikeaa merkkiä juuri sinun huulille riippuen siitä millainen on toivomasi lopputulos.
- 10192928
Mä tykkäsin Lookissa siitä, että sairaanhoitajalla oli mulle aikaa ja teki mun toiveiden mukaiset huulet, kiitos
- Uskalias78
Kiva fiilinki jäi miullekin, vaikka miehenä olinkin huulia ottamassa, niin ei katottu kieroon.
- HymyHuulet1
Mulle kanssa Lookissa laitettu huulet ja jäi kyllä tosi positiivinen fiilis ja huulistakin tuli just sellaset kun halusin. Henkilökunta oli ystävällistä, eivätkä turhautuneet vaikka kyselinkin jännityksissäni vaikka mitä hassua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389