kertokaa omista kokemuksistanne.
mikä oli ensimäinen suudelmasi?
8
137
Vastaukset
- UsedToBeBlonde
Suutelin ekaa kertaa ekoilla treffeillä nykyisen poikaystäväni kanssa.:3
Oli jo myöhä ja minun oli aika mennä junaan, joten hyvästelimme ja halasimme, mutta päätin sitten itsekseni että kyllä se pusukin kelpais.:D Joten vedin poikaa vähän lähemmäs ja nojasin itse eteenpäin niin että sain yllätettyä pikku pusulla.:D
Ihan tavallinen pikku pusu suulle, ei mitään kielarii viel siin vaihees!:D
Sitten kipitin tyytyväisenä junaani.:D
Ja onhan sitten ton jälkeen tultu suudeltuu, ja ei toi ensmänen suudelma ollu se paras, mutta ehdottomasti mieleenpainuvin, ihan siit syystä että oli se ensmänen.:) - 04048
Se oli silloin kun oltiin nuoria. Oli kevät ja muta haisi lumen keskellä. Oltiin iltakävelyllä tytön kanssa ja vienosti pidettiin kädestä kiinni. Sitten hän pysähtyi, kääntyi kohti minua ja suuteli epävarmoin huulin yhtä epävarmoja huulia.
Sen viattomuuden kun vielä saisi takaisin... - suuteleminenolikivaa
Eka pusu oli toisen omalta, toinen oli toisen omalta, kolmas oli omalta joka vei neitsyyden, neljäs oli omalta ja silti tiemme erosivat. Olin kova pussaamaan ja suutelemaan. Se siitä!
- firstkiss
Sain ensimmäisen pusun naapurin saman ikäiseltä tytöltä kun olin 3-4 vuotias. Muistan kun leikimme leikkimökissä ja sitten tämä tyttö vaan pussas mua niin että säikähdin. Taisin mennä siitä hämilleni ja saada tyttöbakteereita:)
- kokematonmies36
ei voi tietää vielä. tuskin koskaan. olen köyhä ruma lihava ja huulessa vielä huuliherpes-arvet.
- odotellaansitävielä
Hänen kanssaan valitettavasti kokematta
- Olinjo17vee
Urheiluleirillä istuttiin mun, kaverini ja kahden miehen kanssa meidän huoneessa. Juteltiin. Toinen miehistä pyysi mua huoneeseensa. Menin uteliaisuuttani. Hän suuteli ja mä vastasin. Sitten lähdin pois, ei enempää kiinnostanut kokeilla.
- BLOODisLIFE
Mä olin sillon tarhassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648