kertokaa omista kokemuksistanne.
mikä oli ensimäinen suudelmasi?
8
115
Vastaukset
- UsedToBeBlonde
Suutelin ekaa kertaa ekoilla treffeillä nykyisen poikaystäväni kanssa.:3
Oli jo myöhä ja minun oli aika mennä junaan, joten hyvästelimme ja halasimme, mutta päätin sitten itsekseni että kyllä se pusukin kelpais.:D Joten vedin poikaa vähän lähemmäs ja nojasin itse eteenpäin niin että sain yllätettyä pikku pusulla.:D
Ihan tavallinen pikku pusu suulle, ei mitään kielarii viel siin vaihees!:D
Sitten kipitin tyytyväisenä junaani.:D
Ja onhan sitten ton jälkeen tultu suudeltuu, ja ei toi ensmänen suudelma ollu se paras, mutta ehdottomasti mieleenpainuvin, ihan siit syystä että oli se ensmänen.:) - 04048
Se oli silloin kun oltiin nuoria. Oli kevät ja muta haisi lumen keskellä. Oltiin iltakävelyllä tytön kanssa ja vienosti pidettiin kädestä kiinni. Sitten hän pysähtyi, kääntyi kohti minua ja suuteli epävarmoin huulin yhtä epävarmoja huulia.
Sen viattomuuden kun vielä saisi takaisin... - suuteleminenolikivaa
Eka pusu oli toisen omalta, toinen oli toisen omalta, kolmas oli omalta joka vei neitsyyden, neljäs oli omalta ja silti tiemme erosivat. Olin kova pussaamaan ja suutelemaan. Se siitä!
- firstkiss
Sain ensimmäisen pusun naapurin saman ikäiseltä tytöltä kun olin 3-4 vuotias. Muistan kun leikimme leikkimökissä ja sitten tämä tyttö vaan pussas mua niin että säikähdin. Taisin mennä siitä hämilleni ja saada tyttöbakteereita:)
- kokematonmies36
ei voi tietää vielä. tuskin koskaan. olen köyhä ruma lihava ja huulessa vielä huuliherpes-arvet.
- odotellaansitävielä
Hänen kanssaan valitettavasti kokematta
- Olinjo17vee
Urheiluleirillä istuttiin mun, kaverini ja kahden miehen kanssa meidän huoneessa. Juteltiin. Toinen miehistä pyysi mua huoneeseensa. Menin uteliaisuuttani. Hän suuteli ja mä vastasin. Sitten lähdin pois, ei enempää kiinnostanut kokeilla.
- BLOODisLIFE
Mä olin sillon tarhassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162516Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262224Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301783Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3201323- 601073
- 2591039
- 551003
- 146933