Kynnet, ripset ja hiukset

turhamaista

Tarvitsetteko lisäkettä vai tyydyttekö omiin luomu-versioihin?
Eli mitä mieltä rakennekynsistä, ripsienpidennyksistä (teko ripsistä) ja hiuspidennyksistä? Jaksatteko huoltaa ja laittaa uusiksi?

11

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_feikkiä

Ihan omillani olen pärjännyt, en pidä feikeistä.

• tarhan_tätsykkä

Sama, mun työssä ei edes voisi työskennellä jossain pitkissä tekokynsissä. Lapset olisi naarmuilla... :D

• missy83

Juu sama homma, ei mitään feikkiä ainoastaan vaaleita raitoja hiuksissa, muuten mennään luomulla ja homma toimii ja näyttää hyvältä.

• määmy

E oo ollu tarvetta. Yhelt frendilt sain parit isot irtoripset, askartelin niist perhosii

• Geelautan kynnet muutaman kuukauden välein, ranskalaisen manikyyrin yleensä. Siten kynnet näyttää aina siisteiltä, muttei liian yliampuvilta.Eikä tarvitse huolehtia jostain kynsilakkojen lähtemisistä ym. Ne kun pysyy aina siistinä, kuten varpaankynnetkin geelatessa. Hiusten pidennyksistä en välitä, en edes suoristuksista, tällä taipuisalla vauvatukalla mennään :) Välillä laitatan kampaajalla vaaleampia raitoja. Ja ripsien pidennyksiä tms. en harkitse. Mun naaman ainoa kaunistus on mun luonnonpitkät ripset, en kestäis jos tulis sulkasato joidenkin tekoripsien takia :'D

• RaaviPeppuasi

No jos sun kyntesi kestävät aina muutaman kuulkauden siisteinä kerrallaan, niin ne ei sitten ilmeisesti paljonkaan kasva?

Itse joudun kyllä ihan leikkaamaan ja viilaamaan kynsiä lyhyemmiksi joka toinen viikko. En halua kasvattaa sormiini pöpöjen kerääjiä, vaikka näyttäisivät kuinka hyviltä.

• RaaviPeppuasi kirjoitti:

No jos sun kyntesi kestävät aina muutaman kuulkauden siisteinä kerrallaan, niin ne ei sitten ilmeisesti paljonkaan kasva?

Itse joudun kyllä ihan leikkaamaan ja viilaamaan kynsiä lyhyemmiksi joka toinen viikko. En halua kasvattaa sormiini pöpöjen kerääjiä, vaikka näyttäisivät kuinka hyviltä.

Ööh, tarkoitan, että niin kauan kun geelatut kynnet on siistit, niin ne on siistit. Ne ei samalla lailla lohkeile, kuin kynsilakalla lakatut. Kasvuraja niihinkin tulee, kun kynsi tosiaan kasvaa, mutta ranskalaisessa manikyyrissä se näkyy vähiten, koska kynsi kasvaa "juuresta".Geelattujakin kynsiä voi viilata.

• kyssänen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Ööh, tarkoitan, että niin kauan kun geelatut kynnet on siistit, niin ne on siistit. Ne ei samalla lailla lohkeile, kuin kynsilakalla lakatut. Kasvuraja niihinkin tulee, kun kynsi tosiaan kasvaa, mutta ranskalaisessa manikyyrissä se näkyy vähiten, koska kynsi kasvaa "juuresta".Geelattujakin kynsiä voi viilata.

Ranskalaisen manikyyrin voi tehdä myös värillä eli kynnen päät on esim. punaiset? Harrastatko sellaisia?

• kyssänen kirjoitti:

Ranskalaisen manikyyrin voi tehdä myös värillä eli kynnen päät on esim. punaiset? Harrastatko sellaisia?

Ei, ihan perinteistä ranskalaista harrastan. Mulla on siinä se idea, että ei ikäänkuin ole lakatut kynnet, mutta silti siistin näköiset, ns. klassiset. Punainen väri sormien kynsissä ei muutenkaan iske. Tulee mieleen pikkutyttö tai vanhempi täti (omalla kohdalla jälkimmäinen, ikä huomioon ottaen). Jos väriä laitan, niin just nyt tykkään laittaa vaikka liilaa, harmaata tai oranssia. Ja ihan koko kynteen.

• Nättinaama

Voisin jaksaakin mutta kun ne rakennekynnet ja ripsien pidennykset ovat rumat, joten kaunistuakseni en niitä todellakaan laittaisi.

• NippeliNappeli

Mulla oli pidennykset sillon kun kasvatin omia hiuksia pidemmäksi ja oon ite kampaaja joten olin aika tarkka pidennysten laadusta ja että näyttäävät hyvältä (hinta laatusuhde kulkee hyvin käsikädessä!). Eikä mulla ikinä ollu mtn överi pitkiä tai paksuja pidennyksiä vaan kivat ja luonnolliset. Nyt on oma tukka pitkä, enkä luopuis ;D Geelikynnet on joskus ollu kanssa, ja ne on mielettömän siistit ja kivat jos jaksaa pitää. Eikä niidenkään tarvii mun mielestä olla mitkään haukan kynnet!
      MUTTA enää en ehkä jaksais huoltaa pidennystukkaa tai kynsiä. Vievät aikaa ja rahaa. Ripset olis kiva kesäksi laitattaa ja kokeilla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3212
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2820
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      45
      2574
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1963
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1291
    Aihe