Ihan oikeasti naiset?!

viheriäinen

En tarkoita pahalla tätä, mutta ihmettelen suuresti. Minkä takia naiset (myös miehetkin) eivät ymmärrä sitä, että jos hän ei yksinkertaisesti ole kauhean viehättävä ulkonäöllisesti, niin ei hän saa sitä komeata urheilullista ja erittäin seksikästä miestä jonka haluaisi ja jota kuolaa. Kun ei ymmärretä sitä, missä se raja menee millaisen miehen todennäköisesti saisi. Vaatimukset ovat LIIAN KORKEAT siihen miltä itse ulkoisesti näyttää. Ja sitten ihmetellään koko ajan miksi ollaan vielä sinkkuna, kun ei kriteerejä ja vaatimuksia ymmärretä laskea. Ulkonäölle ei mitään voi, mutta pitäisi nyt järjen vähän kulkea!
Ja sitten kun se komea, lihaksikas ja seksikäs mies kieltäytyy deittailusta, niin loukkaannutaan ja tullaan voivottelemaan "mikä minussa oli vikana?!". No olisiko vaikka se, että mies ei vain ollut tasoisesi.
Noh, itse ne tilanteet on aiheutettu..

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräskinmies

      Jeps, olen itsekin samaa mieltä - ihmiset ovat pääosin liian pinnallisia - tätähän tarkoitit ;)

    • Näin_on

      Parempi sinkkuna kuin huonossa suhteessa ja suhde on huono jos kumppani ei ole viehättävä. Simple as that.

    • näinmunmielestä

      Voiko nauttia suhteesta jos tietää, että on suhteessa henkilön kanssa joka ei pidä sinua mitenkään erityisenä? Itse ainakin haluan jonkun joka rakastaa minua jota minä myöskin rakastan, ja tällä logiikalla ei ole multa pois jos jollakin täydellisyydentavoittelijalla on epärealistiset haaveet, on hän sitten se hyvän tai huonon näköinen meistä kahdesta. Silloin kun tyytyy johonkin omasta mielestään menettelevään heppuun on lopullisesti menettänyt arvostuksensa itteään ja elämäänsä kohtaan. Syntyy vaan katkeria ihmisiä ja katkera parisuhde, yritä siinä olla onnellinen.

    • katse_peiliin

      Homman nimi on sama myös toiseen suuntaan.

    • Liianmatala-aivoinen

      Aloittaja yrittää kaiketi kertoa että hän on " ... komea, lihaksikas ja seksikäs ... ". Ei kuule auta asioita yhtään, jos päässä on niin paljon tyhjää kuin aloituksesi antaa olettaa: metrin hartiat, millin aivot.

    • Pikkumyy777

      Johtuisko tuo ymmärtämättömyys siitä, että väitteesi ei kaikkien kohdalla pidä paikkaansa. Katselepa hieman ympärillesi, saatat yllättyä. Se mikä sinun piirissäsi piiri-pieni-pyörii, ei ole "kaikki naiset ja miehet"

    • eikaunisnainen

      Kyllähän me sen tiedämme. Siksi joudumme tyytymään pömppömahaisiin, akateemisesti koulutettuihin, hih, tosin ikityöttömiin renttuihin.

    • fdbdsfbd

      Nettiinhän tuppaa jäämään pyörimään näitä ikisinkkuja, joilla on väärä kuva itsestään ja kuvittelevat että mahiksia on niihin paremmannäköisiinki ihmisiin. Lähinnä harrastetaan sitä shoppailua ja mihinkään ei malteta tyytyä, kun aina odotetaan nurkan takaa jotain parempaa ilmestyväksi. Kuvan perusteellahan se päätetään kiinnostaako toiselle alkaa edes kirjoittelemaan ja monelta jää viestit saamatta ihan vaan sen takia ettei nyt vaan ole ehkä kuvat onnistuneet parhaimmalla tavalla, vaikka livenä saattaisivatkin olla ihan kiinnostavia ihmisiä. Niin monesti todettu, mutta superpinnallista meininkiä tämä netissä, minkäs teet.

      • lopetinnettideittailun

        Juuri tuon takia lopetin nettideittailun. Baarissa saan livenä ihan kivasti seuraa. Julkisilla paikoillakin miehet tulevat juttelemaan, ovat selvästi kiinnostuneita. Töissä on myös sutinan tapaista. En tunne itseäni yhtään huonoksi, rumaksi, tylsäksi.

        Netissä taas yhteydenpidot loppuu yleensä siihen, että lähetän kuvani. En näköjään osaa ottaa mitään sexyjä selfieitä, vai missä lie vika. Joskus olen jonkun tavannut, mutta seuraavaa tapaamiskertaa ei ikinä tule. Vaikka mielestäni meillä on ollut ihan hauskaa. En usko, että netissä pyörii yhtään sellaista ihmistä, jota aidosti kiinnostaisi seurustella.


    • SulleYlhäisyydelle

      Kyllä on kuules ymmärretty, tullu tunnettua mitä oot, kun et oo mitään. Kiitos sulle. Ego rykkäs, oli tän tarpeessa.

      • SulleYlhäisyydelle

        Eho tykkäs, oli tän tarpeessa. Piti mun sanomani. Tarkotan että oikeesti olit just mitä tarviin. Vajavaisuudessaskin kykenit opettamaan, arvon Täydellisyys :)


    • keskenkasvuista

      Ulkonäkö ei ole, kuin sivuseikka kaiken muun rinnalla. Kirjoituksesi oli täyttä puppua, näin minä ainakin ajattelen, tunteenpaloon tarvitaan kaikenlaista kemiaa.

      • ainaoikeassa

        Ulkonäkö sivuseikka???? Et taida olla ihan terve ihminen.


    • PäivystäväRumilusnainen

      Rumana naisena olen aina seukannut komeiden, tyhmien miesten kanssa. Rumat ja fiksut miehet haluavat kauniin ja tyhmän naisen, joten minun on tyytyminen yksinkertaisiin komistuksiin. Olen kyllä yrittänyt sellaisia rumia miehiä, joissa on jotain minua kiinnostavaa, mutta saan aina heiltä tylyt pakit.

      Sinänsä pelkää rumuus tai komeus ei riitä kiinnostumiseen. Täytyy olla tiettyjä luonnejuttuja, jotka vetoavat.

      Häpeän hiukan kulkea julkisella paikalla komean kanssa. Tuntuu nololta, kun nainen on suhteen rumempi osapuoli.

    • koettusekin

      Voi te miehet! kun vaan tietäisitte että kelpaatte sellaisinaan, kun olette 15 cm mua pidempiä, normaalipainoisia, kypsiä mieleltänne. Keskenkasvuiset ei kiinnosta.
      Toki leveä selkä yms vartalonominaisuudet on plussaa, muttei kukaan jaksa pelkän kuolevan vartalon kanssa olla

    • Jassuka

      Toi nyt ei pidä paikkaansa. Kyllä vähemmän hottis nainenkin voi saada juuri sen komean ja seksikkään köriläänsä jonka haluaakin saada. Olen elävä esimerkki siitä. ;) Toki minunkin hottismaisuus on täysin tuon miehen mieltymyksen varassa, ei siis kaikkien muiden joiden silmään ehkä jopa sattuu katusellessa minua.

      • Jassuka

        Ops, katsellessa oikeaoppisemmin. :)


    • Ymmärrän, enpä ehtinyt treenaamaan kroppaani kuosiin 2 vkossa :D

    • jukosti

      Mitä se on se tunteenpalo ja kemia suhteessa? Mulla aina kaatuu sen puutteeseen naissuhteet. Liekö vaan pehmeä tapa sanoa, että et ole tarpeeks komea. Ei ollu kemiaa, se jokin puuttui = olet liian ruma...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe