Onko hölmöä vai hölmömpää...

cermaine

Moi,

tapasin mielenkiintoisen miehen, joka jäi mieleeni todella kovasti. Nyt olen kahden vaiheilla siinä, teenkö itseni naurettavaksi jos otan häneen yhteyttä. Kyse on siitä, että en antanut puhelinnumeroa määrätyistä syistä. Tiedän kyllä osoitteen, joten miehet, kuinka luulette käyvän jos kävelen ovesi taakse tai laitan viestin jossa pyydän ottamaan yhteyttä. Tunne oli luultavasti molemminpuoleista, mutta sepä sen tekeekin vaikeaksi koska en voi siitä olla varma. Ottaako riski ja katsoa kuinka käy vai jättääkö tähän ja katua jälkeenpäin?

11

1727

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pod

Tee niin. Kävi miten kävi, niin varmasti olet jälkeenpäin tyytyväinen että ainakin kokeilit. Pelaamatta ei tosiaankaan voita. Peukkuja!

• Nainen

Mietippä asia näin. Jos et olisikaan niin kiinnostunut, olisiko helpompi lähettä se viesti. Pistä postikortti laatikosta ja ehdota tapaamista ja laita oma puh. mukaan. jos soittaa olet jo aika varmoilla.
      Ei se ota jos ei annakaan.

• marko83

otat sen riskin ja otat yhteyttä. Aion itsekin pyytää erästä nättiä kassatyttöä ulos, kunhan nään sen joskus rauhallisissa merkeissä. Ainahan on riski että toinen on varattu tai sitten tulkinnut muuten väärin mutta mitäpä elämässä saisi jos ei ikinä edes yritä.

• asia on

"Ei se mitään saa ken ei mitään yritä." Näin sanoo suomalainen sanalasku.

• ......

Tämä mielenkintoinen mies voi hyvinkin olla varattu,joten varaudu siihen!

• cermaine

asuu yksin, mutta minä olen. Tai käyn eroa läpi rankasti. Sen vuoksi se onkin niin vaikeaa .....

• Iso L
        cermaine kirjoitti:

asuu yksin, mutta minä olen. Tai käyn eroa läpi rankasti. Sen vuoksi se onkin niin vaikeaa .....

Jos asuu yksin ei voi olla varattu?! Mielenkiintoinen logiikka/moraali...

• meikäläinen

mitä sinulla on ménettävää? :)

• cermaine

Ehkä minulla on paljon menetettävää, kenties ei...

• Itse ainakin ilahtuisin, joten ainakin omasta mielestäni kannattaa.Eiköhän se yleensä niin ole, että jollei yritä mitään niin mitään ei tapahdukaan.
      Liian monesti sitä jättää tekemättä ja joskus tekeekin asioita joita katuu, mutta tuohan se ainakin yhden kokemuksen lisää.

• Kampela

Minkätakia AINA miehen pitäs ottaa yhteyttä ensin?! Ei ihme ettei naisista koskaan kuulukaan mitään kun aina odottavat että mies soittaa tai tulee käymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4371
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1530
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      921
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      65
      778
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106