Moi,
tapasin mielenkiintoisen miehen, joka jäi mieleeni todella kovasti. Nyt olen kahden vaiheilla siinä, teenkö itseni naurettavaksi jos otan häneen yhteyttä. Kyse on siitä, että en antanut puhelinnumeroa määrätyistä syistä. Tiedän kyllä osoitteen, joten miehet, kuinka luulette käyvän jos kävelen ovesi taakse tai laitan viestin jossa pyydän ottamaan yhteyttä. Tunne oli luultavasti molemminpuoleista, mutta sepä sen tekeekin vaikeaksi koska en voi siitä olla varma. Ottaako riski ja katsoa kuinka käy vai jättääkö tähän ja katua jälkeenpäin?
Onko hölmöä vai hölmömpää...
11
1721
Vastaukset
- pod
Tee niin. Kävi miten kävi, niin varmasti olet jälkeenpäin tyytyväinen että ainakin kokeilit. Pelaamatta ei tosiaankaan voita. Peukkuja!
- Nainen
Mietippä asia näin. Jos et olisikaan niin kiinnostunut, olisiko helpompi lähettä se viesti. Pistä postikortti laatikosta ja ehdota tapaamista ja laita oma puh. mukaan. jos soittaa olet jo aika varmoilla.
Ei se ota jos ei annakaan. - marko83
otat sen riskin ja otat yhteyttä. Aion itsekin pyytää erästä nättiä kassatyttöä ulos, kunhan nään sen joskus rauhallisissa merkeissä. Ainahan on riski että toinen on varattu tai sitten tulkinnut muuten väärin mutta mitäpä elämässä saisi jos ei ikinä edes yritä.
- asia on
"Ei se mitään saa ken ei mitään yritä." Näin sanoo suomalainen sanalasku.
- ......
Tämä mielenkintoinen mies voi hyvinkin olla varattu,joten varaudu siihen!
- cermaine
asuu yksin, mutta minä olen. Tai käyn eroa läpi rankasti. Sen vuoksi se onkin niin vaikeaa .....
- Iso L
cermaine kirjoitti:
asuu yksin, mutta minä olen. Tai käyn eroa läpi rankasti. Sen vuoksi se onkin niin vaikeaa .....
Jos asuu yksin ei voi olla varattu?! Mielenkiintoinen logiikka/moraali...
- meikäläinen
mitä sinulla on ménettävää? :)
- cermaine
Ehkä minulla on paljon menetettävää, kenties ei...
Itse ainakin ilahtuisin, joten ainakin omasta mielestäni kannattaa.Eiköhän se yleensä niin ole, että jollei yritä mitään niin mitään ei tapahdukaan.
Liian monesti sitä jättää tekemättä ja joskus tekeekin asioita joita katuu, mutta tuohan se ainakin yhden kokemuksen lisää.- Kampela
Minkätakia AINA miehen pitäs ottaa yhteyttä ensin?! Ei ihme ettei naisista koskaan kuulukaan mitään kun aina odottavat että mies soittaa tai tulee käymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407895Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251980- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822