Polven sisäsyrjän kipu?

polviongelmainen

Minulla on ollut polvi kipeä n. 2 viikkoa. Olen myös vasta 17vuotias ja harrastan säännöllisesti liikuntaa sekä noudatan terveellisiä elämäntapoja. Kipua esiintyy siis esiintyy oikean polven sisäsyrjällä. Mitään vammaa ei ole, mutta kerran kun nousin taisi polvi naksahtaa, mutta ei sen jälkeen kipua tuntunut. Muistaakseni pari päivää myöhemmin taisi kivut alkaa. Tuntuu välillä siltä että jalka meinaa pettää alta ja että se puutuisi. Urheilussa se ei tunnu, mutta sen jälkeen kipu alkaa. Levossa kipu saattaa jatkua. Myös kun istun tai polvi on koukussa kipu taas alkaa, joskus kovempana ja joskus taas ei melkein lainkaan. Olen tässä katsellut ja tunnustellut jos kipu hellittäisi, mutta siltä ei nyt näytä. En tiedä mikä polvessa voisi olla ja mitä tehdä. Pitäisikö käydä lääkärillä näyttämässä?

3

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flashdrive

Harrastat liikuntaa, mutta muistatko myös venytellä jalkojen lihaksia? Kuulostaa kireiltä takareisiltä.

• polviongelmainen

Venyttelen aina treenien jälkeen ja muutenkin minulla on hyvä liikkuvuus. Kipu myös hävisi vähäksi aikaa, mutta nytten taas palasi kun rupesin juoksemaan enemmän.

• sinnesiis

Nivelkiurukan repeämä?

Fysiatri tai ortopedi olisi oikea lekuri sulle.

" noudatan terveellisiä elämäntapoja "

Tää on hauska.

Todella harva tietää, mitä pitäisi syödä.

Todennäköisesti syöt virallisterveellistä, joka on elintarviketeollisuuden tekemää propakandaa.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm

Ihan yleislääkäri osaa jotain tutkia sun jalastasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8138
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3922
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      34
      1241
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1122
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1020
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe