Minulla on ollut polvi kipeä n. 2 viikkoa. Olen myös vasta 17vuotias ja harrastan säännöllisesti liikuntaa sekä noudatan terveellisiä elämäntapoja. Kipua esiintyy siis esiintyy oikean polven sisäsyrjällä. Mitään vammaa ei ole, mutta kerran kun nousin taisi polvi naksahtaa, mutta ei sen jälkeen kipua tuntunut. Muistaakseni pari päivää myöhemmin taisi kivut alkaa. Tuntuu välillä siltä että jalka meinaa pettää alta ja että se puutuisi. Urheilussa se ei tunnu, mutta sen jälkeen kipu alkaa. Levossa kipu saattaa jatkua. Myös kun istun tai polvi on koukussa kipu taas alkaa, joskus kovempana ja joskus taas ei melkein lainkaan. Olen tässä katsellut ja tunnustellut jos kipu hellittäisi, mutta siltä ei nyt näytä. En tiedä mikä polvessa voisi olla ja mitä tehdä. Pitäisikö käydä lääkärillä näyttämässä?
Polven sisäsyrjän kipu?
3
516
Vastaukset
- flashdrive
Harrastat liikuntaa, mutta muistatko myös venytellä jalkojen lihaksia? Kuulostaa kireiltä takareisiltä.
- polviongelmainen
Venyttelen aina treenien jälkeen ja muutenkin minulla on hyvä liikkuvuus. Kipu myös hävisi vähäksi aikaa, mutta nytten taas palasi kun rupesin juoksemaan enemmän.
- sinnesiis
Nivelkiurukan repeämä?
Fysiatri tai ortopedi olisi oikea lekuri sulle.
" noudatan terveellisiä elämäntapoja "
Tää on hauska.
Todella harva tietää, mitä pitäisi syödä.
Todennäköisesti syöt virallisterveellistä, joka on elintarviketeollisuuden tekemää propakandaa.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm
Ihan yleislääkäri osaa jotain tutkia sun jalastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851