ASUNNONVAIHTAJA

apin8

Koska Kemitoverit eivät antaneet monisairaalle , liikuntaesteiselle ukolle liian pienen eläkkeen vuoksi maksusitoumusta vuokran ennakkomaksuun , eikä myöskään muuttomiehiin , sillä itse en pysty olemaan mukana tällaisessa muutossa terveyteni vuoksi . En saa myöskään käyttää vähävaraisille tarkoitettua Monitarmoa muuttoprosessiini . En saa myöskään sosiaalista luottoa muuttoani varten . Olen ollut yhteydessä sosiaalivirastoon neljä kertaa . Aluksi oli ylijohtaja lomalla , sitten välijohtaja , ja nyt on 25.een päivään lomalla henkilö , jonka tehtävä on myöntää sosiaalista luottoa . En ole saanut mitään vastausta . Tovereiden keskuudessa on siis tahoja , jotka haluavat estää syntyperäiseltä Suomalaiselta asunnonsaannin . Liekö Kemissä enää lainkaan solidaarisuutta , demogratiaa , sekä humanitääristä avustusviettiä , että järjestettäisi keräys hautaankaatuvalle pieneläkeläiselle muuttoa varten . Odotin viisivuotta ihmisasuntoa , kun sen vihdoin sain , en pysty muuttamaan .

7

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naruunvaan

      Voi kyynel,kertoo paljon ihmisestä jos ei ole senvertaa ystäviä kertynyt jotka auttaisi muutossa.osta narua ja tee henkilökohtainen päätös.säästetään yhteiskunnan varoja tärkeimpiin asioihin.

      • realisti16

        Voi, voi ...elämä on


    • apin8

      Koko kylä täynnä seinähulluja .

    • hulluuttako

      no kemissä nämä nuoret eläkeläiset jotka ei koskaan ole yhtätyöpäivää koskaan tehneet ,muutavat4-5 kertaa vuodessa osa seilaa kemi- rovaniemi väliä,kaikki maksetaan muuttoauto ,kantajat,pakkaajat,vielä siivotaan,sosiaalitoimisto maksaa koko lystin,nämä nuoret hyväkuntoisia "eläkeläisiä"tämä on sossulta tosi tyhmää hyysäystä,,,,rahan tuhlausta

      • apin8

        Tämä nuori sattuu olemaan yli seitsemänkymppinen . Ei ole koskaan maksettu mitään , eikä saatu mitään sossusta , enää ei vain itse pysty tekeen mitään , kun terveys on mennyt . Olen lähtenyt jo 12 vuotiaana uittoon töihin . Kyllä ne verorahat uppoaa mamujen perseeseen . Ja toisekseen ne hyväkuntoiset suureläkeläiset tulevat jo aamusta 150,000 maastureilla hedelmäpelien ääreen .


    • Vedäjo

      Lopeta pelaaminen ja säästä muuttorahat.peliriippuvuuteen auttaa köysi kaulaan.

    • Minusta näyttää että sinä apin8 olet melkoinen trollipeikko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe