Koska Kemitoverit eivät antaneet monisairaalle , liikuntaesteiselle ukolle liian pienen eläkkeen vuoksi maksusitoumusta vuokran ennakkomaksuun , eikä myöskään muuttomiehiin , sillä itse en pysty olemaan mukana tällaisessa muutossa terveyteni vuoksi . En saa myöskään käyttää vähävaraisille tarkoitettua Monitarmoa muuttoprosessiini . En saa myöskään sosiaalista luottoa muuttoani varten . Olen ollut yhteydessä sosiaalivirastoon neljä kertaa . Aluksi oli ylijohtaja lomalla , sitten välijohtaja , ja nyt on 25.een päivään lomalla henkilö , jonka tehtävä on myöntää sosiaalista luottoa . En ole saanut mitään vastausta . Tovereiden keskuudessa on siis tahoja , jotka haluavat estää syntyperäiseltä Suomalaiselta asunnonsaannin . Liekö Kemissä enää lainkaan solidaarisuutta , demogratiaa , sekä humanitääristä avustusviettiä , että järjestettäisi keräys hautaankaatuvalle pieneläkeläiselle muuttoa varten . Odotin viisivuotta ihmisasuntoa , kun sen vihdoin sain , en pysty muuttamaan .
ASUNNONVAIHTAJA
7
80
Vastaukset
- Naruunvaan
Voi kyynel,kertoo paljon ihmisestä jos ei ole senvertaa ystäviä kertynyt jotka auttaisi muutossa.osta narua ja tee henkilökohtainen päätös.säästetään yhteiskunnan varoja tärkeimpiin asioihin.
- realisti16
Voi, voi ...elämä on
- apin8
Koko kylä täynnä seinähulluja .
- hulluuttako
no kemissä nämä nuoret eläkeläiset jotka ei koskaan ole yhtätyöpäivää koskaan tehneet ,muutavat4-5 kertaa vuodessa osa seilaa kemi- rovaniemi väliä,kaikki maksetaan muuttoauto ,kantajat,pakkaajat,vielä siivotaan,sosiaalitoimisto maksaa koko lystin,nämä nuoret hyväkuntoisia "eläkeläisiä"tämä on sossulta tosi tyhmää hyysäystä,,,,rahan tuhlausta
- apin8
Tämä nuori sattuu olemaan yli seitsemänkymppinen . Ei ole koskaan maksettu mitään , eikä saatu mitään sossusta , enää ei vain itse pysty tekeen mitään , kun terveys on mennyt . Olen lähtenyt jo 12 vuotiaana uittoon töihin . Kyllä ne verorahat uppoaa mamujen perseeseen . Ja toisekseen ne hyväkuntoiset suureläkeläiset tulevat jo aamusta 150,000 maastureilla hedelmäpelien ääreen .
- Vedäjo
Lopeta pelaaminen ja säästä muuttorahat.peliriippuvuuteen auttaa köysi kaulaan.
Minusta näyttää että sinä apin8 olet melkoinen trollipeikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634