ANTTI EDUSKUNTAAN,
ANTTI KURVINEN 144 luja lakeuden puolustaja
16
141
Vastaukset
- homottaja
Onko kysymyksessä homomies?
- xzcvvxczxcvcxxcvzxczv
Ei vaan Antti kerrasta läpi! Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen,,,, Antin YÖKOKEMUS:
- Ylihärmän Säästöpankki, kesäharjoittelija 2007 - 2008
- Suomalaisen puolueen nuoriso- ja opiskelijajärjestöjen johtotehtävissä 2009 - 2013
- Asianajotoimisto Ristikangas, Kinnunen & Koskinen Oy, lakimiesharjoittelija 2012 - 2013
- Asianajotoimisto Ristikangas, Kinnunen & Koskinen Oy, lakimies 2013 - - enäänestä
No eipä ole jätkä tehnyt mitään oikeaa työtä elämänsä aikana.
- P-joki
Ei voi äänestää. On saanu koko Kauhavan käyttäytymähän tosi huonosti muita ehdokkaita kohtaan. Ei oo reiluutta.
- m6kavamies
Mukava ihminen, olen tavannut.
Kepun vasemmistosiipeä
- Kauhavalaanen
Ei pysty.
- Älälälälälä
ÄLÄ mainosta täällä.
- juopot_kauhajoelta
kakkaa ja kalijaa
- Oikeusministerikö
Oikeusministeriainesta!
- kyllästynypuheisiin
näyttää alienilta..tod.näk kaapissa oleva hanurin soittaja. mitä tulee eduskuntaan ihan sama kuka sinne laitetaan ei puheitansa pidä?
En pidä tästä henkilöstä!
- pettynyt-äänestäjä
Antti Kurvinen petti äänestäjät,jos tahti ei parane poliittinen ura jää yhteen kauteen
- samajuttu
pään muodosta näkee että kaveri on joko alien tai viidennen polven kurikkalainen.
- pierettääänyt
Mikäs tämä Antti Kurvinen on miehiään,helppoheikki arvelen
- Kantakauhavalta
Oikeassa olet,ei kylläkään menestyisi edes torilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648163Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592502- 71856
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 25806
- 55803
- 64802
- 12770
- 46766
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693