laittoi päivällä viestiä ja pyysi minua ostamaan hänelle hiusväriä. On kuulemma bileisiin lähdössä.
Kun kävin työpäivän jälkeen Itäharjun Prismassa, näin hiusväriosastolla tutun tyypin, nimittäin DarkFearin. Totesin hänelle sarkastisesti että "täytyy näiden värien olla melkoista myrkkyä kun sullakin on tukka tuossa kunnossa ja ikääkin on vasta 33."
DarkFear ei vastannut minulle mitään, mutta hetken kuluttua kaupassa kuulutettiin että "siivooja, tulisitko hiusväriosastolle, siellä on pissalammikko lattialla".
Nuorempi tyttäreni Jessica
4
71
Vastaukset
- Eetu7v
Hehehheeh DarkFear pissasi kaupan lattialle! :)))
PISSASI! :) HEHEHEHE
Pissa hihihihihi - SUOMI-Kake
LOL! Siis mitä? Pissasi? DarkFear?!?
HAHAHAHAHAHAHHA
Ajattelen tästä kaikkea negatiivista.- SUOMI-Make_eikirj
Niin ja itsehän paskansin housuun.
Mitäs siihen sanotte palstan sinkkunaiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634