Otan kalua suuhun ja toisinaan pyllyyn, mutta turha sanoa homoksi, koska sitä en todellakaan ole. Olen seurustellut 4 eri naisen kanssa ja harrastanut irtosuhteitakin naisten kanssa, rakastan naisia. Miehen kanssa en ole koskaan seurustellut enkä voisi edes kuvitella sellaista, ei kiinnosta minua lainkaan siinä mielessä. En ymmärrä miksi munasta pitävät heteromiehet leimataan homoksi. Olen tehnyt sitä heteromiesten kanssa ja homomiesten kanssa ja hyviä kaikki tyynni. Homomiehet tykkää miehistä ja heteromiehet naisista, ero on noin selvä. Jotku tykkää kalusta ja todella harva ei tykkää jos pääsee kokeilemaan, sen takaan. Homoksi kalunhimo ei kuitenkaan tee.
Palautetta bodymieheltä
NaistenmiesToni
2
<50
Vastaukset
- munamarjis
saako viihde foorumilta neuvoja miehisen munan hakuun ?
- peräkammarinkarhu
saa saa! marjis old school munahaukka. viihtyy homoilun parissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653