Jos miehen vanhemmat ovat lesboja ja naisen vanhemmat lesboja niin onko anoppeja liikaa vai liian vähän?
4 anoppia ?
11
68
Vastaukset
- itsellänikinkaksianoppia
Sama tilanne syntyy helposti myös uusperheissä. Nykymenolla kun on uusuusuusperheitä, niin anopin asemassa olevia voi olla vaikka kuinka monta.
- 787889
Maailma on menny sekasin samoin ihmiset. Kokoajan tulee mitä ihmeellisimpiä perheitä. Ja kaikki täytyy hyväksyä. Niin niin. Mutta tulevaisuudessa 15-20v kuluttua meillä on nuori ikäpolvi joka voi huuonosti. Ja kallonkutistajilla riittää töitä.
- Isotädinexpuoliso
Ja sukututkimus on todella mielenkiintoista!
- Tyttöenergiaa
Kannattaisi tyttärienkin olla lesboja. Miehistä on vain harmia.
- aivanmahtavatanopit
Onnistuu ihan heterosuhteessakin. Minulla on kaksi ex-anoppia, yksi anoppi ja yksi anoppipuoli. Kaikki aivan mahtavia, melkeinpä läheisempiä kuin oma äitini.
- weskusafjsdkflhldaskfh
fjh slfdkl fdsljglf kig dfjkhsdsl :-DDDDD
- Jhgo
Olen sitä mieltä että voi olla vain yksi anoppi ja appi. Anoppi on se joka on puolison äiti, appi taas puolison isä. Muuten nämä suku suhteet on niin sekaisin, että voi jo verrata eläimiin. Jotenkin hirvittää sanat velipuoli, siskopuoli, äiti ja isäpuoli jne. mutta näin se kuitenkin on vuosisatojen ajan ajateltu. Ajattelen kuitenkin niin että ei voi olla kuin yksi anoppi ja appi. Tämä on minun mielipide.
- RakkaatAnopit
Vaimoni äiti on anoppi, äitipuoli anoppipuoli, exieni äidit ovat ex-anoppeja. Minulla on iso sydän, ja sinne mahtuu monta anoppia. Vaikka eroaa naisesta, niin ei silti tarvitse erota sukulaisista.
- 98744
Mitä sillä on väliä. Ihmisiä kaikki tyynni.
- anopit
Juuri näin. Mitä enemmän anoppeja, sitä parempi!
- 1007
Ehkä se joka menee naimisiin Sanna Marinin kanssa osaa vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227