Jos miehen vanhemmat ovat lesboja ja naisen vanhemmat lesboja niin onko anoppeja liikaa vai liian vähän?
4 anoppia ?
11
144
Vastaukset
- itsellänikinkaksianoppia
Sama tilanne syntyy helposti myös uusperheissä. Nykymenolla kun on uusuusuusperheitä, niin anopin asemassa olevia voi olla vaikka kuinka monta.
- 787889
Maailma on menny sekasin samoin ihmiset. Kokoajan tulee mitä ihmeellisimpiä perheitä. Ja kaikki täytyy hyväksyä. Niin niin. Mutta tulevaisuudessa 15-20v kuluttua meillä on nuori ikäpolvi joka voi huuonosti. Ja kallonkutistajilla riittää töitä.
- Isotädinexpuoliso
Ja sukututkimus on todella mielenkiintoista!
- Tyttöenergiaa
Kannattaisi tyttärienkin olla lesboja. Miehistä on vain harmia.
- aivanmahtavatanopit
Onnistuu ihan heterosuhteessakin. Minulla on kaksi ex-anoppia, yksi anoppi ja yksi anoppipuoli. Kaikki aivan mahtavia, melkeinpä läheisempiä kuin oma äitini.
- weskusafjsdkflhldaskfh
fjh slfdkl fdsljglf kig dfjkhsdsl :-DDDDD
- Jhgo
Olen sitä mieltä että voi olla vain yksi anoppi ja appi. Anoppi on se joka on puolison äiti, appi taas puolison isä. Muuten nämä suku suhteet on niin sekaisin, että voi jo verrata eläimiin. Jotenkin hirvittää sanat velipuoli, siskopuoli, äiti ja isäpuoli jne. mutta näin se kuitenkin on vuosisatojen ajan ajateltu. Ajattelen kuitenkin niin että ei voi olla kuin yksi anoppi ja appi. Tämä on minun mielipide.
- RakkaatAnopit
Vaimoni äiti on anoppi, äitipuoli anoppipuoli, exieni äidit ovat ex-anoppeja. Minulla on iso sydän, ja sinne mahtuu monta anoppia. Vaikka eroaa naisesta, niin ei silti tarvitse erota sukulaisista.
- 98744
Mitä sillä on väliä. Ihmisiä kaikki tyynni.
- anopit
Juuri näin. Mitä enemmän anoppeja, sitä parempi!
- 1007
Ehkä se joka menee naimisiin Sanna Marinin kanssa osaa vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112764Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092590- 1782462
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1592101Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241664Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581119- 84878
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15732Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll151723