Rakkauden jälkeen-sanat!!!

Osaako joku laittaa tähän kyseisen laulun sanat tai kertoa mistä sanat voisi löytyä? Kiitos jos joku vaivautuu!
3533
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Menee jotenkin näin: Ei välit pöytien, lie pitkäkään, vaan pöydän viereisen, mä tuskin nään... Apuva...

Äänestä

No ompa salaista; iskelmän sanoja ei saa millään näkymään!

Äänestä

Ei väli pöytien lie pitkäkään
Vaan pöydän viereisen mä tuskin nään
Sun kanssas' jakaa sen nyt toinen voi
Mä yksin kuuntelen, kun kaukaa soi

Kun hänet tanssimaan sä pyydät noin
Niin hetkeen seuraavaan mä nähdä voin:
Sun sanas' uskoo hän ja unelmoi
Mä tiedän enemmän, nyt teille soi

Sä olit elänyt jo mua ennenkin
Etkä tiennyt kuinka pelkäsin
Sä että vertaisit mua muihin. Mutta näin
Mä syliin toisen sua työnsin sylistäin

Niin selvin sanoin sain mä kuulla sen
Nyt että oisin vain - se entinen
Mä sua ymmärrän - en mitään voi
Nään teidän lähtevän, ja vielä soi

On tyhjää pimeää, vain jossain soi...............

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

mustis kirjoitti:

Osaako joku laittaa tähän kyseisen laulun sanat tai kertoa mistä sanat voisi löytyä? Kiitos jos joku vaivautuu!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu