Hei,
Olen 18 vuotias lapsi- ja eläinrakas tyttö suomesta. Olen ollut hetken aikaa töissä päiväkodissa (pienten vauvojen ryhmä), hoitanut muunmuassa naapurin lapsia, sekä omaa 9 vuotta nuorempaa pikkuveljeä :) Kokemusta siis löytyy, ihan pienistä vauvoista isompiin lapsiin. En ole myöskään allerginen millekään eläimille.
En valitettavasti omista ajokorttia.
Olen aijemmin vieraillut parikertaa Lontoossa ja rakastuin kyseiseen kaupunkiin, sen takia tahtoisinkin juuri sinne Au pairiksi, oppimaan lisää kieltä, kulttuuria ja ennenkaikkea hoitamaan lapsia :)
Kielitaitoni ei ole paras mahdollinen (olen ehkä hieman arka puhumaan englantia koska tiedostan, että en sitä vielä kamalan hyvin hallitse), mutta olen todella halukas oppimaan! Olen luonteeltani todella sosiaalinen ja iloinen tapaus, on myös kehuttu että pärjään hyvin lasten kanssa.
Voin olla au pairina niin pitkään kun vain tarvitsette.
Jos tiedät jonkun tarvitsevan au pairia tai itse tarvitset ja asut Lontoossa tai lähellä niin jätä sähköpostisi alle, laitan sinulle heti tarkemmin viestiä itsestäni.
Au pairiksi Lontooseen?
aupairiksi
2
85
Vastaukset
- Londoncalling
Jos etsit viela perhetta niin ota yhteytta [email protected]
- aupairit
Hei, jos et ole vielä löytänyt perhettä niin ota yhteyttä osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860