Olen popsinut ensimmäisen liuskan pillereitä, ja viikon tauko on nyt menossa. Kaikki pillerit on syöty ajallaan. Menkkoja ei ole kuitenkaan kuulunut. Pitäisi jo aloitella uutta liuskaa, mutta ei oikein uskalla... Eli onko tällainen normaalia?
e-pillereiden taukoviikko, ei menkkoja...
*ymmällään*
4954
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Kyllähän tuo on aivan normaalia. 3:n liuskan aikana pitäisi alkaa normaali kierto. Elimistösi ei oo vielä tottunut noihin pillereihin.
Tuli aika huonosti kirjotettua, mutta toivottavasti ymmärsit. =)
onko...? Tässä outoa on vielä se, että mulla on ollut tässä muutamana päivänä muutama pisara valkovuotoa, joka on aivan aavistuksen ruskeaa..
Sitten on vielä maha ollut "menkkamaisesti" kipeä... pitäskö kuitenkin tehä testi, kun eivät ne pilleritkään täysin varmoja ole...?
Joo kyllä toi ihan tutulta kuulostaa. Ei mullakaan suoranaisia menkkoja tainnut tulla pariin ekaan liuskaan. Just jotain epämääräistä sieltä tiputteli. Eli ei muuta kuin uus liuska käyttöön vaan!