Mies puhuu muista naisista,friend zone vai?

pitäisiköpaeta

Tilanne on siis se, että tutustuin mieheen jo pari kuukautta takaperin kuntosalilla(mies lähestyi) ja vaihdettiin numeroita. Ehdotusta tapaamiseen ei tullut kuitenkaan miehen puolelta kuin vasta muutaman viikon päästä vaikka viestejä vaihdettiin jo ennen sitä. Kieltäydyin silloin, koska oli muuta menoa.
Sen jälkeen viestitelty satunnaisesti jomman kumman aloitteesta. Vasta nyt pääsiäisenä tavattiin, kun mies lähestyi viestillä. Aluksi piti mennä muutamalle, mutta homma vaihtui siihen, että mies kutsui itsensä luokseni. Ja vilpittömästi ajattelin, että juodaan parit ja lähdetään sitten johonkin. No toisin kävi. Päädyttiin harrastamaan seksiä luonani ja mies lähti.

Laittoi viestiä sitä seuraavana päivänä ja ehdotti tapaamista samalle illalle. Suostuin ja käytiin yksillä ja juteltiin useampi tunti. Ei mitään fyysistä loppuhalausta lukuunottamatta. Juteltiin deittailusta ja oltiin molemmat samaa mieltä, että on deittailtava useampia samaan aikaan, jotta tietää, mitä haluaa eikä vain tyydy mihinkään.
Tästä muutaman päivän päästä löysin hänet Tinderistä ja mätsättiin. Juteltiin siellä niitä näitä. Mies kertoi, että hänellä lauantaina deitit jonkun "kissan" kanssa. Naureskeli perään, että voin tulla sabotoimaan.

Lauantaina mies laittoi viestiä deittien jälkeen(myöhään illalla), että oli kamalat deitit ja tämä nainen oli ollut aivan jäässä. Tekstailtiin taas ja mies vihjaili sen suuntaista, että seksiä haluaisi. Totesin kuitenkin meneväni nukkumaan, kun aamulla töitä.

Tämän jälkeen tekstailua jomman kumman aloitteesta, mutta hänen aloitteensa olivat "yössä tänään?" tms tyylisiä myöhään illalla laitettuja. Ja vastaaminen viesteihini kestää vuorokauden, vaikka mies on lukenut ne. Olen monesti jo olettanut ettei hän vastaa enää, niin sitten päivän päästä tuleekin vastaus.
Ja maanantaina viestittely meni kiihkeäksi, mies ehdotti tapaamista sille illalle(taas myöhään illasta). Kieltäydyin, kun töitä. Ehdotin seuraavaa päivää, hän vastasi, että katsotaan. Nähtiin tiistaina ja harrastettiin taas seksiä luonani. Ja TAAS mies kertoili muista naisista minulle ja kyseli minulta, onko tinderistä löytynyt mitään. Hän esitteli oikein tinderistä kaikki, kenen kanssa tässä välissä käynyt deiteillä yms. Myös puhelinluettelostaan esitteli naisiaan ja kertoi taustoja.

Yrittääkö mies tällä kaikella kertoa, että olen hänelle "kaveri, jota voi välillä panna"?
En ole aiemmin näin paljon naisjutuillaan kehuskelevaan mieheen. Pidän hänestä ja tulemme juttuun, mutta alkaa tuntumaan, ettei hän kunnioita minua lainkaan. Tämä juttu muistuttaa minua menneistä ja huomaan olevani jälleen tällaisessa tilanteessa. Pitäisikö vain äkkiä juosta karkuun ennenkuin rikon itseni jälleen?

8

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi.mahdollisuus

      Luin vain otsikon, mutta sinun määritelmäsi eivät välttämättä vain iske mieheen.

    • tämänäin

      "Yrittääkö mies tällä kaikella kertoa, että olen hänelle "kaveri, jota voi välillä panna"? "

      Näin voisi vahvasti olettaa, jos et sitä ite vielä hokannu. Tämähän on tänä päivänä ihan yleistä toimintaa?

    • Aivan selvä panopuu-tapaus. Sorry.

    • 46je54

      Minkä takia pitää kertoa niin paljon kaikkea höttöä jolla ei ole loppujenlopuksi mitään merkitystä.
      Jos mies puhuu muista naisista ja hänellä niitä on niin mitä ihmeen epäselvää tässä oikein on. Kun näette niin siinä on vain seksiä.
      Taidatte olla alle 20v molemmat tai ainakin sillä tasolla.

    • tollonlollonako

      Ihan selvä tapaus miehen puolelta et ole muuta kuin hyvä jätkä. Eli ei pidä sinua kunnioitettavana tapauksena. Viestii silloin kun hänelle sopii. Yöllä illalla yms. -etkö jo huomaa. En käyttäis aikaa tuollaseen hmm .. tunne TOLLOON.

    • bootycall

      You are a booty call, honey! Wake up!

    • seksiaijtoitako

      mitä se pm se pamenionen. t epätietonen kyuselee

    • Kakkossmiess

      Olet panopuu. Mies on pelimies, joka haluaa paneskella ympäriinsä ja sinä olet yksi niistä panoista. Et ilmeisesti edes erityisen hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe