Armeijan villapaita arkivaatteena?

mitäpä_mieltä

Pukeudun arkipukeutumisessani normaalisti vaatteisiin, joissa tunnen oloni mukavaksi, mutta myös samalla siten, että vaatetus on säältä suojaava, lämmin ja käytännöllinen. Käytännössä näin: jaloissa SA-Int palvelusmaiharit, mustat armeijan reisitaskuhousut ja SA-int villapaita mustana.

Mitä mieltä olette, meneekö musta Suomen armeijan villapaita hyväksyttävästi miehellä arkivaatteena ja sopiiko sen kanssa mennä esimerkiksi työhaastatteluun? Vai antaako armeijan villapaita miehestä jotenkin negatiivisen kuvan?

Olen saanut tässä vaatetuksessa lähinnä kommentteja tyyliin "äijällä on valtion villapaita!" ja "Särmän näköinen kaveri". Pääosin siis positiivista. Kerran on joku kysynyt olenko joku natsi, jolloin kysyin takaisin, että näyttääkö pääni kaljulta?

4

491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SHOSIAALIDEMOKRAATTI

Ei mee jos sosdem töihin haet !

• LinksRecht

Riippuu mihin haet.
      Tosin peltipaita villapaita on jotenkin kasaria...

• M55__

Arkiasuna näyttää särmältä. Itsellänikin talvisin usein harmaa tai merivoimien tummansininen villapaita, jalassa farkut tai reisitaskuhousut. Varsikengät sopii tuohon jalkineiksi.

Onko ok esim. työpaikalla tai haastattelussa, riippuu toki työtehtävästä jota olet hakemassa. Esimerkiksi jossain pankissa ollaan puku päällä. Mutta perinteisemmissä "duunariammateissa" ihan 100% varmasti ok. Lähinnä vaikutelma on tosiaakin "särmä", siis reipas halki-poikki-pinoon kaveri...

Itse olen viisikymppinen maanpuolustushenkinen ja asenteet sen mukaiset. Toistakymmentä vuotta mukana rekrytoimassa 400 ihmisen firmaan uusia työntekijöitä, joten monenlaista on tullut vuosien mittaan nähtyä. Voisin kyllä kuvitella, että naisvaltaisella toimialalla ei tuota "särmä" vaikutusta tule jos haastattelijat ovat inttiä käymättömiä naisia.

• USARMY

VOISIN PITÄÄKKI... ITÄVALLAN TAI SAKSAN ARMEIJAN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1761
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1494
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1430
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1131
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1021
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      995
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      992
    Aihe