Onko kenelläkään kokemuksia Ergowearin alushousuista. Kannattaako ostaa? Ovatko laadukkaita? Entä ovatko ne käsin pestäviä?
Ergowearin alushousut
4
1313
Vastaukset
- Ergowear
Olen tilannut muutamat deadgoodundiesista ja olen ihan tyytyväinen. Huono puoli on se, että vanhat bokserit lojuvat nyt melkein käyttämättöminä, Ergowearit vaan istuvat niin paljon paremmin kuin muut. Laatu on kohtalaisen hyvä, pientä nyppyyntymistä ainakin puuvilla-elastaanikankaassa. Kannattaa tilata L-koko, jos normaalisti käytät kokoa M. Seuraa tarjouksia, ainakin DGU:lla on silloin tällöin -20% koko valikoimasta tai muita alennuksia. Maksaa voi vaikka Visalla tai PayPalilla. Kannattaa tilata kokeeksi vaikka parit kalsarit, ja katsoa miltä ne tuntuvat.
- munapussi
Kalsarivarantoni alkaa painottua jo Ergoweariin, olen käyttänyt muutaman vuoden ja olen pääsääntöisesti erittäin tyytyväinen. Ainoa miinus tulee pitkistä kalsareista, joissa lahkeet jää lyhyeksi (olen 186 cm) XL-koossakin eikä istuvuus ole paras mahdollinen. Lyhyet versiot ovat tosi mainioita ja laadukkaita ja "munapussi" tekee kalsareista suorastaan ylelliset sloggien ja blackhorsien rinnalla. Yleisesti edellisen kanssa olen samaa mieltä, että pitää tilata kokoa suuremmat, mitä on tottunut käyttämään (L sijaan tilaan XL) Olen tilannut suoraan heidän omasta verkkokaupasta www.ergowear.com, siellä on ajoittain parempia tarjouksia kuin deadgoodundiesilla, ovat silti melko hintavia, mutta laadusta maksaa mielellään.
- Troilus
Kiitos vihjeestä! Tilasin Ergowearin tangoja ja boksereita, jotka on tosi hyviä, täysin anatomisesti muotoiltuja. Tangoja käytän talvella pitkien alushousujen alla. Outoa ettei Ergowearia saa kaupoista. Tangoja ei muutenkaan ole viimeaikoina näkynyt kaupoissa.
- Sexytpöksyt
Jes, vihdoinkin kunnon alkkareita, tällaisia niiden pitää olla eikä mitään henkkamaukan tai dressmanin sikarumia kalsareita, meitsi tilas runsaalla satasella uusia pöksyjä ja totesin että ovat laadukkaat ja hyvin istuvat joten ei muuta kuin uusi tilaus sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833