Onko kenelläkään kokemuksia Ergowearin alushousuista. Kannattaako ostaa? Ovatko laadukkaita? Entä ovatko ne käsin pestäviä?
Ergowearin alushousut
4
1407
Vastaukset
- Ergowear
Olen tilannut muutamat deadgoodundiesista ja olen ihan tyytyväinen. Huono puoli on se, että vanhat bokserit lojuvat nyt melkein käyttämättöminä, Ergowearit vaan istuvat niin paljon paremmin kuin muut. Laatu on kohtalaisen hyvä, pientä nyppyyntymistä ainakin puuvilla-elastaanikankaassa. Kannattaa tilata L-koko, jos normaalisti käytät kokoa M. Seuraa tarjouksia, ainakin DGU:lla on silloin tällöin -20% koko valikoimasta tai muita alennuksia. Maksaa voi vaikka Visalla tai PayPalilla. Kannattaa tilata kokeeksi vaikka parit kalsarit, ja katsoa miltä ne tuntuvat.
- munapussi
Kalsarivarantoni alkaa painottua jo Ergoweariin, olen käyttänyt muutaman vuoden ja olen pääsääntöisesti erittäin tyytyväinen. Ainoa miinus tulee pitkistä kalsareista, joissa lahkeet jää lyhyeksi (olen 186 cm) XL-koossakin eikä istuvuus ole paras mahdollinen. Lyhyet versiot ovat tosi mainioita ja laadukkaita ja "munapussi" tekee kalsareista suorastaan ylelliset sloggien ja blackhorsien rinnalla. Yleisesti edellisen kanssa olen samaa mieltä, että pitää tilata kokoa suuremmat, mitä on tottunut käyttämään (L sijaan tilaan XL) Olen tilannut suoraan heidän omasta verkkokaupasta www.ergowear.com, siellä on ajoittain parempia tarjouksia kuin deadgoodundiesilla, ovat silti melko hintavia, mutta laadusta maksaa mielellään.
- Troilus
Kiitos vihjeestä! Tilasin Ergowearin tangoja ja boksereita, jotka on tosi hyviä, täysin anatomisesti muotoiltuja. Tangoja käytän talvella pitkien alushousujen alla. Outoa ettei Ergowearia saa kaupoista. Tangoja ei muutenkaan ole viimeaikoina näkynyt kaupoissa.
- Sexytpöksyt
Jes, vihdoinkin kunnon alkkareita, tällaisia niiden pitää olla eikä mitään henkkamaukan tai dressmanin sikarumia kalsareita, meitsi tilas runsaalla satasella uusia pöksyjä ja totesin että ovat laadukkaat ja hyvin istuvat joten ei muuta kuin uusi tilaus sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja18222399Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant799611Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.447602Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va866401SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1896093Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot485092HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1164747Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1054466Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo942185Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k841477