Tunteeton Valehtelija?

Mikämiehiävaivaa

Elikkäs olen seurustellut noin 2 vuotta nykyisen avomieheni kanssa josta n. vuoden ollaan asuttu yhdessä. Suhde eteni nopesti ja molemmat haluttiin viettää kaikki aika yhdessä aj oltiin oikea siirappinen ällö pariskunta :D Nyt noin kolmisen kuukautta isäni sairastui vakavasti, mikä oli minulle todella paha paikka. Odotin mieheltäni tukea ja huolenpitoa vaikeana aikana, mutta en sitä saanut. Sen sijaan mieheni mukaan käytin isäni sairautta tekosyynä käydä kotipaikkakunnallani tapaamassa muita miehiä! Loukkaaannuin syvästi näistä syytöksistä, mutta mieheni ei tajua miksi suutuin. Lisäksi olen heti seurustelun alkuvaiheessa tehnyt selväksi etten lapsia halua hankki ja mieheni oli silloin samaa mieltä, mutta nyt hän haluaakin lapsia ja nopeasti ja on kuulma aina halunnutkin. Miksiköhän ei ole tätä minulle kertonut? Tuntuu ettei hän välitä minun tunteistani tai haluistani paskaakaan vaan oon itsekäs ja lapsellinen.
Hän kuitenkin lähentelee jo 30, joten kuvittelin seurustelevani miehen kanssa joka tietää mitä tahtoo ja tekee sen eteen myös jotain. Mieheni vain istuu sohvalla katsellen leffoja ja valittaa kertyvästä painosta! Tekisi sitten asialle jotain. Itse pidän itsestäni huolta ja urheilen säännöllisesti. En usko että rakastan miestäni enää niin kuin pitäisi. On tullut niin paljon asioita selville hänestä tämän kolmen kuukauden aikana kuten että hän on salaa selaillut puhelintani, tarkistanut koneeni sivuhistorian ja käynyt uhkailemassa miespuolista ystävääni. Ei tässä aika taida auttaa vaan ero?
Olenko ollut suhteessa miehen kanssa joka oli vain mielikuvitelmissani ja todellisuus olikin jotain ihan muuta?

4

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöö55

Luuseri mies

• suhdeonloppu

Omiin kämppiin vaan ja mahdollisimman nopeasti.

• Voi sinnuu. Eihän tuosta tule mitään. Kyllä läheisen sairastumiseen pitää saada aikaa ja tukea. Sinä olet huolesta sykkyrällä ollut käymässä kotona ja miehen mielestä vain juossut vieraissa? Juuei. Sitten vielä tuo lapsijuttu. Äkkiäpäs tuo mielensä muutti. Jos et halua lapsia, niin hankkudu eroon ensimmäisenä tuosta isosta kakarastasi.

• 854321

Älä tee mitään vain hänen mieliksi. Ja olisi tosiaankin aika miettiä suhteen jatkoa. Jatkatko ja millä ehdoilla. Jos mustasukkaisuus on tuota luokkaa niin se ei ole tervettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe