http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2263518/I-left-love-life-I-thought-I-better-Now-Im-childless-42.html
Tulee väkisinkin palstakurppa mieleen kun ämmä menee kiimavitun ja hypergamian ajamana metsästämään itselleen parempaa diiliä, jättäen elämänsä rakkauden, samalla kun päätyy itse 42 vuotiaaksi, lapsettomaksi kurpaksi jota ei enää kukaan huoli, ainakaan noiden saavutusten jälkeen.
Mitäköhän meinaan monikolla? Tuossa sai siipeensä myös hyvä mies, joka näin ollen menetti uskonsa naisiin ja rakkauteen.
Hypergamian uhrit
13
76
Vastaukset
- vahingonilo
Joka päivä saadaan lisää todisteita näistä jutuista joita palstan ämmät vielä epätoivoisesti yrittää kieltää. Hah hah.
- RPR
Näin on. Todisteet tulee ovista ja ikkunoista, eikä kurpat voi muuta kuin pyörittää samaa rikkinäistä levyään. :)
Veikkaisin että tämänkin palstan naiset on 70-100% heitä joihin nämä pätevät.
- Älykkö
Oi, päiväsi on auennut hypergamian merkeissä.
En usko että ihmiset luopuu toivosta vaikka saakin siipeensä. Olen itsekkin saanut kokea petetyksi tulemisen useamman kerran :(
Ei se ole minua lannistanut :)
Ja olen itsekkin jättänyt lapseni isän, joka kylläkin oli väkivaltainen mua kohtaan.
Uskon että kaikilla asioilla on jokin tarkoitus.
Uskotko itse kohtaloon vai ajatteletko että kaikki vain tapahtuu sattumalta?- RPR
Uskon jokseenkin kohtaloon, välillä lähes täysin, mutta myös valintoihin.
Ainoa kysymys onkin, että ovat naiset niin tyhmiä että päätyvät tuohon tilanteeseen tietämättään, vai tekeekö ne noin, vaikka tietävät kyllä?
Joka tapauksessa se todistaa, ettei naista voi pitää verrannollisena aikuiseen ihmiseen. - Älykkö
RPR kirjoitti:
Uskon jokseenkin kohtaloon, välillä lähes täysin, mutta myös valintoihin.
Ainoa kysymys onkin, että ovat naiset niin tyhmiä että päätyvät tuohon tilanteeseen tietämättään, vai tekeekö ne noin, vaikka tietävät kyllä?
Joka tapauksessa se todistaa, ettei naista voi pitää verrannollisena aikuiseen ihmiseen.Nuoruudessa en ole tehnyt tietoisia valintoja.
Olen mennyt elämän virran vietävänä.
Eikä sitä voi elää kovinkaan tietoisesti. Koska silloin unohtuu inhimillisyys elämää kohtaan.
Nyt kyllä kun ikää on tuullut enemmän niin kyllä mietin aika tarkkaan mihin ryhdyn, en anna niin helposti energioiden viedä, vaikka se on haasteellista.
Lisäksi uskon karmankiertoon elämässä.
Uskon siihen että olen ollut edellisissä elämissä tekemisissä ihmisten kanssa joita kohtaan tässä elämässä. Näin tulee karmavelat maksettua. Kaikki eivät usko näin.
Uskotko sinä? Haluaisin tietää vai Pidätkö mua huuhaa typynä? - mitämäjustluin
Älykkö kirjoitti:
Nuoruudessa en ole tehnyt tietoisia valintoja.
Eikä sitä voi elää kovinkaan tietoisesti. Koska silloin unohtuu inhimillisyys elämää kohtaan.
Nyt kyllä kun ikää on tuullut enemmän niin kyllä mietin aika tarkkaan mihin ryhdyn, en anna niin helposti energioiden viedä, vaikka se on haasteellista.
Uskon siihen että olen ollut edellisissä elämissä tekemisissä ihmisten kanssa joita kohtaan tässä elämässä. Näin tulee karmavelat maksettua. Kaikki eivät usko näin.
Uskotko sinä? Haluaisin tietää vai Pidätkö mua huuhaa typynä?Tarviiko edes kysyä tota viimeistä? Oikeasti.
- Älykkö
Älykkö kirjoitti:
Nuoruudessa en ole tehnyt tietoisia valintoja.
Uskotko sinä? Haluaisin tietää vai Pidätkö mua huuhaa typynä?Hei RPR jos et halua vastata niin hyvää viikonloppua ! :) Jätän sut rauhaan!
Bye Love
- Ikis__M
Haha, tuo kohta huvitti:
"They were so different. Although outwardly romantic, Richard was repeatedly unfaithful, and I never felt secure enough to start a family with him. Eventually, after three-and-a-half years together, he walked out, having admitted his latest paramour was pregnant by him."
Jännäpano oli uskoton ja niin epäluotettava ettei sen kanssa voinut perustaa perhettä muttei se estänyt sitä tuuppaamasta jotain rinkelinsä naista raskaaksi.- RPR
Jep, pakko nauraa ivallisesti, kun hypergaminen, jännämiesten huora sai mitä ansaitsikin. :DD. Tuollainen nainen ei koskaan ole uhri, vaan ainoa oikea syyllinen.
- TarinoitaVoimasta
Tämä oli tällainen puoliksi hyvänmielen tarina ja puoliksi niin surullisen traagista. Traagista oli, että älykäs ja korkea sieluinen mies, joka ei välittänyt muiden mielipiteistä, luuli jo löytäneensä oman sielunkumppaninsa. Se olisi voinut olla niin kaunis, kahden sielun välinen yhteinen rakkaustarina, missä itse tarina olisi ollut kauniimpi kuin mitkään sen pienistä yksityiskohdista, kuten se mitä he tekivät työkseen tai oliko heillä paljon rahaa. Sellaiset yksityiskohdat ovat sielunkumppanuudesta kertovassa tarinassa merkityksettömiä, sillä sielunkumppanuus on tarina läsnäolemisesta.
Mutta kuten niin usein, herkän sielun unelma ei sitten toteutunutkaan. Sieluton nainen välittikin vain miehen urasta ja millaisella autolla mies ajaa, juuri niistä merkityksettömistä ja sieluttomista yksityiskohdista kuin läsnäolemisesta ja yhteisestä matkasta, joka toteutuu lopullisesta vasta, kun rakastavaiset nukkuvat pois. Eihän materialistinen laumasielu sellaista voi odottaa.
Hyvänmielen tarinaksi juttu muuttuu vielä siinä vaiheessa, kun sieluton nainen lopulta ymmärtää häivähdyksen siitä valosta, mitä mies oli sisällään kantanut. Toki nainen ymmärtää tämän vasta, kun on jo liian myöhäistä, kuin omaa kiinnijäämistään katuva rikollinen. Syyllinen palaa armoa anellen suurempansa luoksen.
Mies ei ole kiinnostunut vastaamaan. Kostonhimo olisi liian pikkumaista miehen takertumattomalle sielulle, ja hän päästää epäluotettavasta ihmisestä mieluummin vain irti. Anteeksianelut ovat myös varsub turhia, sillä takertumattomalla sielulla ei enää irtilaskettuaan ole mitään anteeksi annettavaa.
Sielullinen mies ja sieluton nainen sopivat lopulta yhteen kuin neliönmuotoinen palikka ympäränmuotoiseen reikään. Ei ole mitään kostettavaa eikä anteeksiannettavaa. On vain laskettava irti ja lakattava tuhlaamasta siihen energiaansa. Loppujen lopuksi tämä urhea mies saattaakin elämässään saavuttaa kertomisen arvoisen tarinan, vaikkei se lopulta olisikaan rakkaustarina, sillä hänellä on sielu kertomassa sitä. - Anonyymi00011
Hahaha. Siitäs sai!
- Anonyymi00012
Mistä kaivoit yli 10 vuotta vanhan jutun? Ja miksi?
- Anonyymi00013UUSI
Mitenköhän naisella menee nykyään? Ei varmaan kovin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1633412Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks92902Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k142583Uus terveysassema
Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma112361Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂452264Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i262225Mitäköhän tämä koko sekosotku on ollut?
Tuskin tiedät itsekään. Ja jos luulet että en ole huomannut näitä apupoikiasi niin kyllä olen.131337- 761298
Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S2221270Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä
”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole191250