Mitä pitäs tehdä, kun mies on pirun komea ja itselläni on muutama vuotta ikää enemmän. Iskenkö vain kiinni kun pyydän kylään seuraavan kerran vai sovinko vain, että mua saa panna jos mieli tekee? Jotenki paskamaista, että jos itse jään koukkuun tähän mieheen ja sillä olisi muita naisia.
Naapurin mies
17
150
Vastaukset
- Piluviisee
Sanot vaan suoraan mitä mielit, ei ainaka voi kaduttaa sen jälkeen. Totuus tämän maan perii.
- miestähakeva
Kerro omat tunteet avoimesti ja kysy mieheltä mitä ja miten hän ajattelee sinusta niin saat suoran vastauksen eikö tarvitse arvailla mitä toinen haluaa:)
Go for it! Todennäköisyys että kieltäytyy on pienempi ku suostumiseen.
- lookMirror
Riippuu kyllä naisenkin "ulkonäöstä". Itsellä oli joskus sellainen sporttiblondi-toisen oma.... naapurustossa ja se kyllä oli hyvin viehättävä käytökseltään.... jos se olis tullut soittaan ovikelloa "sillä" ajatuksella, niin olisin ollut valmis.... Mutta jos se olis ollut joku 185cm pitkä ja rasvatankki, niin en kyllä olis koskaan ajatellut mitään pelkän tupsun takia.
Harmi, että sellaiset kuin tuo sporttihiiri on, niin ei tule kuin kerran elämässä vastaan.... Kyllä se ulkonäkö painaa vaikkei itsellä olekaan varaa sanoa mitään... - yäh
No en nyt itse ole omasta mielestä pahan näköinen.. ehkä enemmän varttuneemman oloinen.. siis tyyli sopii kummallekin pukeutumisen kanssa ja että kyllä ihan ok. pari vois olla ulkonäöllisesti. Mies on komea kuin mikä, ei voi mitään. Sporttinen, kiva, kiltti luonteeltaan. En vaan ole koskaan nähnyt naisia sillä, eikä se ole mikään homokaan :D Ihmettelen oikein. Jos se ei saa vain aikaiseksi naisia pyörittääkseen.
- tee.itse.aloite
Miehille naisen saaminen on työn ja tuskan takana. Naiset eivät ole aloitteellisia miesten suhteen ellei mies ole täydellisen pitkä komea hyväpalkkainen joten en itse ihmettelisi jos naista ei löydy..
- tfjalojtöa
Mistä tiedät ettei ole homo? Jos on komea ja kuvailemasi mukaine, niin kyllä niitä naisia pitäisi löytyä.
- douchebag123
Eroa ukostas ja mee kahville
- ketoon
Miks suomalaiset laitta viestejä tänne ei niitä kukaan lue kuitenkaan ..mee ovelle sillähän se selviää
- Kakkossmiess
Itselle muutaman vuoden vanhempi nainen on nou nou, mutta ei se sitä ole kaikille miehille.
- Kakkossmiess
Niin. Yksi keino on mennä lainaamaan vaikkapa sokeria ja pyytää mies samalla myöhemmin maistiaisille, mitä ikinä sitten teetkin.
- tällainentapaus
Mulla oli tommonen naapuri yks kerta. Tai en mä sitä nähnyt kun pari kertaa rappukäytävässä. No kuitenkin kun olin muuttamassa pois niin se oli jostain kalastanut mun sähköpostiosoitteen ja kirjoitti, että se oli saanu musta älykkään vaikutelman ja päläpälä. Se oli vähän turhan isokokoinen mun makuuni ja vähän vanhakin, päälle kolmekymppinen niin, että eipä tullut siitä jutusta sen enempää.
- tatöhaöt
Heh, oli raasu saanut väärän vaikutelman. :)
- plää
Meilläpäin asuu naapurustossa 4 kymppinen mies. Jotku naiset kuolaa sen perään, se ei vaan ikinä käy paikallisessa pubissa, ei juo kuulemma. Mitäpä viisasta voisin sanoo itse, en mitää. Itse näytän kai mummolta sen rinnalla.
- wjwrwhfs
kyllä se tuntuu ihanalle kun nainen miekan päälle istuu
- naapurille
Sanot omaan suuhusi sopivilla sanoilla rehellisesti mitä mielessäsi liikkuu. Se mitä sanoja käytät ei ole oleellista kunhan et teeskentele.
Minulle sanottiin viimeksi ”mä olen jo ihan valmis”. Siitä alkoi elämäni paras suhde. - toivotonta
Talossamme asuu myös komea mies, jolla ei ole naista, ei lapsia, töitä on ja sen sellasta.. Pakko myöntää, että olen aika ihastunut. 29v. olen itse ja mies ois 39v. noh.. olen sellanen kasin nainen kuulemma ulkonäöllisesti. Olenko tehnyt mitään, olen moikannut, tosin se moikkailu ei tuota mitään moikkailua enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972114Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881370- 751234