Naapurin mies

yäh

Mitä pitäs tehdä, kun mies on pirun komea ja itselläni on muutama vuotta ikää enemmän. Iskenkö vain kiinni kun pyydän kylään seuraavan kerran vai sovinko vain, että mua saa panna jos mieli tekee? Jotenki paskamaista, että jos itse jään koukkuun tähän mieheen ja sillä olisi muita naisia.

17

90

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piluviisee

      Sanot vaan suoraan mitä mielit, ei ainaka voi kaduttaa sen jälkeen. Totuus tämän maan perii.

    • miestähakeva

      Kerro omat tunteet avoimesti ja kysy mieheltä mitä ja miten hän ajattelee sinusta niin saat suoran vastauksen eikö tarvitse arvailla mitä toinen haluaa:)

    • Go for it! Todennäköisyys että kieltäytyy on pienempi ku suostumiseen.

    • lookMirror

      Riippuu kyllä naisenkin "ulkonäöstä". Itsellä oli joskus sellainen sporttiblondi-toisen oma.... naapurustossa ja se kyllä oli hyvin viehättävä käytökseltään.... jos se olis tullut soittaan ovikelloa "sillä" ajatuksella, niin olisin ollut valmis.... Mutta jos se olis ollut joku 185cm pitkä ja rasvatankki, niin en kyllä olis koskaan ajatellut mitään pelkän tupsun takia.

      Harmi, että sellaiset kuin tuo sporttihiiri on, niin ei tule kuin kerran elämässä vastaan.... Kyllä se ulkonäkö painaa vaikkei itsellä olekaan varaa sanoa mitään...

    • yäh

      No en nyt itse ole omasta mielestä pahan näköinen.. ehkä enemmän varttuneemman oloinen.. siis tyyli sopii kummallekin pukeutumisen kanssa ja että kyllä ihan ok. pari vois olla ulkonäöllisesti. Mies on komea kuin mikä, ei voi mitään. Sporttinen, kiva, kiltti luonteeltaan. En vaan ole koskaan nähnyt naisia sillä, eikä se ole mikään homokaan :D Ihmettelen oikein. Jos se ei saa vain aikaiseksi naisia pyörittääkseen.

      • tee.itse.aloite

        Miehille naisen saaminen on työn ja tuskan takana. Naiset eivät ole aloitteellisia miesten suhteen ellei mies ole täydellisen pitkä komea hyväpalkkainen joten en itse ihmettelisi jos naista ei löydy..


      • tfjalojtöa

        Mistä tiedät ettei ole homo? Jos on komea ja kuvailemasi mukaine, niin kyllä niitä naisia pitäisi löytyä.


    • douchebag123

      Eroa ukostas ja mee kahville

    • ketoon

      Miks suomalaiset laitta viestejä tänne ei niitä kukaan lue kuitenkaan ..mee ovelle sillähän se selviää

    • Kakkossmiess

      Itselle muutaman vuoden vanhempi nainen on nou nou, mutta ei se sitä ole kaikille miehille.

      • Kakkossmiess

        Niin. Yksi keino on mennä lainaamaan vaikkapa sokeria ja pyytää mies samalla myöhemmin maistiaisille, mitä ikinä sitten teetkin.


    • tällainentapaus

      Mulla oli tommonen naapuri yks kerta. Tai en mä sitä nähnyt kun pari kertaa rappukäytävässä. No kuitenkin kun olin muuttamassa pois niin se oli jostain kalastanut mun sähköpostiosoitteen ja kirjoitti, että se oli saanu musta älykkään vaikutelman ja päläpälä. Se oli vähän turhan isokokoinen mun makuuni ja vähän vanhakin, päälle kolmekymppinen niin, että eipä tullut siitä jutusta sen enempää.

      • tatöhaöt

        Heh, oli raasu saanut väärän vaikutelman. :)


    • plää

      Meilläpäin asuu naapurustossa 4 kymppinen mies. Jotku naiset kuolaa sen perään, se ei vaan ikinä käy paikallisessa pubissa, ei juo kuulemma. Mitäpä viisasta voisin sanoo itse, en mitää. Itse näytän kai mummolta sen rinnalla.

    • wjwrwhfs

      kyllä se tuntuu ihanalle kun nainen miekan päälle istuu

    • naapurille

      Sanot omaan suuhusi sopivilla sanoilla rehellisesti mitä mielessäsi liikkuu. Se mitä sanoja käytät ei ole oleellista kunhan et teeskentele.
      Minulle sanottiin viimeksi ”mä olen jo ihan valmis”. Siitä alkoi elämäni paras suhde.

    • toivotonta

      Talossamme asuu myös komea mies, jolla ei ole naista, ei lapsia, töitä on ja sen sellasta.. Pakko myöntää, että olen aika ihastunut. 29v. olen itse ja mies ois 39v. noh.. olen sellanen kasin nainen kuulemma ulkonäöllisesti. Olenko tehnyt mitään, olen moikannut, tosin se moikkailu ei tuota mitään moikkailua enempää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe