Perheeseen on tarkoitus ostaa panhuilu, sekä harrastukseksi että hämmästeltäväksi, mitä kullekin...
Pitääkö huilun olla c- vai g-viritteinen ?
C vai G panhuilu ?????
10
406
Vastaukset 10
- merkkarihousuissa
Sen pitäs olla vasaralla kappaleiks viritetty.
- smee-the-man
Kristallipallo kertoi, että sun pitäs heittää se huilu roskiin
- ookko-sinä-
tehnyt jo sen ?
- smee-the-man
ookko-sinä- kirjoitti:
tehnyt jo sen ?
Jos omistaisin moisen hökötyksen, kyllä.
- hei-pikkupertti
smee-the-man kirjoitti:
Jos omistaisin moisen hökötyksen, kyllä.
käskeppä isin ostaa sellainen niin sitten saat heittää ja sitten susta tulee ihan ikionnellinen, ihan kokonaan...
- smee-the-man
hei-pikkupertti kirjoitti:
käskeppä isin ostaa sellainen niin sitten saat heittää ja sitten susta tulee ihan ikionnellinen, ihan kokonaan...
Olen paljon onnellisempi ilman mutta kiitos kuitenkin.
- hahahah
smee-the-man kirjoitti:
Olen paljon onnellisempi ilman mutta kiitos kuitenkin.
hahahahahah
et vaikuta yhträähn onnelliselta, et osaa soittaa mitään etkä mitään muutakaan...
kaikkeapaskaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - smee-the-man
hahahah kirjoitti:
hahahahahah
et vaikuta yhträähn onnelliselta, et osaa soittaa mitään etkä mitään muutakaan...
kaikkeapaskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaEi näytä ulosantisi puolesta sullakaan elämässä hyvin menevän. Mutta saat anteeksi. Ehkä joskus opit kirjoittamaan.
- Sinua-näkyy
smee-the-man kirjoitti:
Ei näytä ulosantisi puolesta sullakaan elämässä hyvin menevän. Mutta saat anteeksi. Ehkä joskus opit kirjoittamaan.
vituttavan kaikki asiat ja ennenkaikkea se ettet osaa mitään. Suurin puutteesi on musikaalinen lahjattomuus, lyhyesti sanottuna katastrooffi ko asioissa.
Mutta se ei kiinnosta ketään, ei edes ******* läheisiäsi. Heheh:) - smee-the-man
Sinua-näkyy kirjoitti:
vituttavan kaikki asiat ja ennenkaikkea se ettet osaa mitään. Suurin puutteesi on musikaalinen lahjattomuus, lyhyesti sanottuna katastrooffi ko asioissa.
Mutta se ei kiinnosta ketään, ei edes ******* läheisiäsi. Heheh:)Ei se mitään. Kyllä me ymmärretään sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560