Perkeleen Cheek ja Elastinen Ei ne mitään rappiä ole ne on iskelmää. Tää on Rappiä: https://www.youtube.com/watch?v=k7Sf88uyHDg
Ei Suomi Rap Ole Rappiä
8
103
Vastaukset
- CheekOnJotain
Sinä et pysty kumoamaan sitä suosiota mikä näillä miehillä on.
- NoJaa
Ymmärsit väärin meinaan sitä että ''suomi rap'' on enmän poppia kun rappiä
- CheekOnJotain
Vaikutteita musiikissa kuin musiikissa on eri suuntauksista. Cheekin tuotanto, yli kymmenen vuoden ajalta, havainnollistaa sitä hyvin. Rap, puhelauluna ymmärrettynä, niissä kuitenkin on tärkeässä roolissa.
Sinä koet ne poppina.
- JEEEEEEHH
Suomirap ihan hyvää, mutta Elastista ja Cheekkiä ei pidä sekoittaa rap musiikkiin. Samallaista purkka poppia, kun Britney Spears tekee esim. SMC esim on rappia
- suomiräppi
kyllä suomalaisia rap muusikoitakin löytyy, youtubesta käyt kattomassa vaikkapa Eino Antiwäkin biisejä tai vaikkapa Altiksen :D
- CheekOnHuono
Suomi rap on kuraa.
- yökkeek
Elastista kyllä kuuntelee, mutta tää keekki karjuntoineen, ei helevata :X
- Säilyköön.jatkossakin
Cheek on minun fanitukseni kohde. Ja tosi kivaa, että vuosien työkaveruus on säilynyt Cheekin ja Elan välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171820- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731350Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431258- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007