Ajelen usein entisen Länsirannan koulun ohi ja joka kerta tulee miettineeksi mikä on rakennuksen tulevaisuus ?Kuka sen omistaa vai jääkö hyvä pytinki vain kasvavan kuusiaidan pimentoon kera vanhan pihasaunan ?
Entinen Länsirannan koulu?
10
1476
Vastaukset
- Muistelen
Oliko siihen tulossa joskus jonkinlainen hoitokoti?
- Anonyymi
Kylläpäs kesä pesän etu puolella on vilinää taitaa pyöriä hyvin tuo lounas paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs kesä pesän etu puolella on vilinää taitaa pyöriä hyvin tuo lounas paikka
Mitähän tuokin kommentti pitää sisällään????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tuokin kommentti pitää sisällään????
Komia koulu rakennettiin muutaman vuoden tähden.
- gake
Mikä on se koulu jonka omistaa viiksiniekka viherhörhö
- Hänonihanjees
Salmen entinen kouluhan se.
- Anonyymi
Eikös länsirannankoulu ole myyty ajatsitten?
- Anonyymi
Tässä hommat kovasti kesken vielä
- Anonyymi
Komea koulu ja ympäristö.
- Anonyymi00010
Ihana tollanen neutraali valko punanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027