Milloin tämä helpottaa?

Kuihtunut

Käyn läpi avioeroa joka tuli tammikuussa ja tuntuu vaan ettei tästä selviä hengissä. Pahimpina oireina ovat vatsavaivat ja jatkuva pahoinvointi jotka ovat haitanneet syömistä niin paljon etten saa juuri mitään alas ja painoni on ihan todella alhaalla eli olen jo pelkkää luuta ja nahkaa (kun valmiiksi jo olin tosi hoikka). Myös unettomuus ja paniikkikohtaukset sekä ahdistus ovat jokapäiväisiä seuralaisia. Milloinkahan tämä tuska helpottaa ja pääsee kiinni taas elämään täältä pohjalta?!

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekannattaa

      Oletko hakenut ammattiapua?

    • eroa-ei-tarvi-hyväksyä

      Kuulun sellaiseen uskonnolliseen liikkeeseen jonka opetuksiin sisältyy ettei avioeroa sallita. Ja eikä eron hakeneelle suoda mitään oikeutta uuteen onnelliseen suhteeseen eron jälkeen. Joten minulla oli isot bileet jos näin voidaan sanoa kun sain tiedon, että eksän vauva kuoli ja odotusaika vaikea kuten pitikin. Näin se on aivan oikeutettua kaikki vastoinkäymiset hänelle. Totta kai asian tiimoilta lähetin onnittelukortin. Minusta sellaista eroa ei tarvitse muidenkaan hyväksyä joka on haettu vain "kyllästyin toiseen" tyylisellä perusteella.

      • huuhaatako

        Oot kyl pimee tai trolli..vitun sairasta.


    • Kuukis

      Otan osaa. Ymmärrän, että asia on raastava. Sinun pitää vain ajatella itseäsi, miten rakennat tulevaisuuttasi. Ei miehesi ollut sen arvoinen todellakaan kuin ajattelit, jos hän sinut petti tai jätti. Sinulla on oikeus nauttia elämästä ja jättää vähitellen surutyön tekeminen. Parempi vaikka yksin kuin epäluotettavan kaverin kanssa. Voimia ja elämäniloa sinulle.

    • joskustäältälähdetään

      Oireita voi kyllä tulla jo huonon liiton aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe