hieps, mulla olisi parinviikon päästä vaihto yasmin pillereistä nuva ringiin. Haluasin kuulla käyttäjiltä kokemuksia renkaasta tai mitä eroja huomasitte pillereiden käyttöön. Olen käyttänyt eimerkkisiä pillereitä joku 4- vuotta ja kaikki on aiheuttanu niin paljon haittavaikutuksia että siksi kokeilen nyt tätä vähän niinkuin viimeisenä vaihtoehtona.
Etenkin kiinnostaa tietää miten rengas vaikutti teillä: Halukkuuteen, limakalvojen kuivuuteen, mielialaan tai tuliko hiivaa?
saa myös kertoa samoihin kysymyksiin kokemuksia minipillereistä, niitäkään en ole ikinä kokeillut!
tietty vaikutukset on henkilökohtaisia, mutta olisi kiva kuulla :)
Ehkäisyrengas
1
<50
Vastaukset
- nexplanon
Kokeilin joskus NuvaRingiä muutaman kk ajan kun pilsut aiheuttivat oireita. Oireet ehkä vähän väheni, mutta koin itse renkaan epämiellyttävänä; se ei istunut vaikka oli asetettu oikein. Aina kun istuin esim. "lootusasennossa", työntyi rengas niin että tunsin sen olevan emättimen suulla. Kakalla käydessä kun ponnisti niin meinasi tulla ulos ja pari kertaa tipahtikin pyttyyn, lisäksi tamponia pois ottaessa tuli joskus mukana. Rasittava kapistus jotenkin oli mutta toisille varmasti sopii :)
Reilu vuosi sitten minulle ehdotettiin ehkäisyksi ehkäisykapselia ja sitä ennen minipillereiden kokeilua 3kk ajan. Kapselin laittava lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä ettei ole tarvetta kokeilla minipilsuja kun on niin siedetty menetelmä tämä että laitetaan suoriltaan. Helsingissä sai ensimmäisen ilmaiseksi ja laitettiin heti, paikallispuudutuksessa meni n. 5min.
Menkat jäi pois kokonaan, ekan parin kk aikana oli pientä vuotoa muutamana päivänä. Ainoa haitta on että iho on mielestäni epäpuhtaampi, mustapäitä tulee enemmän ja iho "pahkuraisempi". Eli ei ehkä akneen taipuvaiselle paras valmiste jos tuo haittavaikutus iskee kohdille. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711233Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010371- 514443
- 244147
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164102Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353896Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573799No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413623- 563332
- 423045