Kun aiempina vuosina ostin soittimeni pääkaupunkiseudulta, niin johtuuko niiden äänen soinnista vai mistä, mutten saanut soittoharrastusta arkeeni onnistumaan muuten kuin laposena soittotuntien myötä. Koin, etten osannut soittaa enkä ollut kamalan musikaalinen.
Sitten myöhemmin Savonlinnaan muutettuani ostin soittimen Savonlinnan SSoitinkulmasta ja sain siitä jokapäiväisen harrastuksen, jota on nyt jatkunut muutaman vuoden ja olen kokenut oppineeni paljon musiikista, soittimen soinnin jotenkin auttavan musiikinoppimistani. Vuosi sitten ostin sieltä toisen soittimen, niin kaunisäänisen eikä kamalan kalliin ollenkaan, jolla nyt olen niin ikään nyt soitellut lähes päivittäin ja saanut erityisesti iloa sen kauniista äänestä ja sen tekijöiden taitavasta kädenjäljestä.
Niin että jos etsitte kauniisti soivaa soitinta, niin kysykää Savonlinnan Soitinkulmasta, toimittavat soittimia postitse koko maahan. Myyjät vaikuttavat siellä kovin taitavilta.
Kauniisti soivia soittimia
9
187
Vastaukset
- Ja-mikähän-soitin
oli ja minkä merkkinen ?
- tyytyväinenasiakas
Minua kiellettiin kertomasta
- kiitos-kauppias
tyytyväinenasiakas kirjoitti:
Minua kiellettiin kertomasta
että kerroit olevasi kauppias..... :)))))))))))
- tyytyväinenasiakas
kiitos-kauppias kirjoitti:
että kerroit olevasi kauppias..... :)))))))))))
Eiku oikeesti, korkeammat voimat kiels mua kertomasta.
- niinpäniin001
BS!
- tyytyväinenasiakas
Tuossa joku muu lainasi nimimerkkiäni.
Soittimet ovat metallinvärinen Yamahan kosketinsoitin ja Flight-merkkinen kuvallinen ukulele.
Pidin aiemmin soitonharrastuksestani blogia http://musiikkipaivakirja.blogspot.fi
En ole kauppiaan kanssa sopinut vaan tulinpahan monta päivää pohtineeksi eri soittimenhankintavaihtoehtoja ja niin vahvasti kallistuin Soitinkulman ja Savonlinnan puolelle, etten malttanut olla kirjoittamatta.- tyytyväinenasiakas
Ukulele on Elvis Presley special edition -sarjasta.
- tyytyväinenasiakas
Minäkin haluan olla tyytyväinenasiakas!
- tyytyväinenasiakas
Tuossa joku lainasi nimimerkkiäni.
Oikeesti, sitä merkkiä ei saanu kertoa. Se on salaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233113Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68710Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3703Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3560- 40501
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3499- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495