Kun aiempina vuosina ostin soittimeni pääkaupunkiseudulta, niin johtuuko niiden äänen soinnista vai mistä, mutten saanut soittoharrastusta arkeeni onnistumaan muuten kuin laposena soittotuntien myötä. Koin, etten osannut soittaa enkä ollut kamalan musikaalinen.
Sitten myöhemmin Savonlinnaan muutettuani ostin soittimen Savonlinnan SSoitinkulmasta ja sain siitä jokapäiväisen harrastuksen, jota on nyt jatkunut muutaman vuoden ja olen kokenut oppineeni paljon musiikista, soittimen soinnin jotenkin auttavan musiikinoppimistani. Vuosi sitten ostin sieltä toisen soittimen, niin kaunisäänisen eikä kamalan kalliin ollenkaan, jolla nyt olen niin ikään nyt soitellut lähes päivittäin ja saanut erityisesti iloa sen kauniista äänestä ja sen tekijöiden taitavasta kädenjäljestä.
Niin että jos etsitte kauniisti soivaa soitinta, niin kysykää Savonlinnan Soitinkulmasta, toimittavat soittimia postitse koko maahan. Myyjät vaikuttavat siellä kovin taitavilta.
Kauniisti soivia soittimia
9
183
Vastaukset
- Ja-mikähän-soitin
oli ja minkä merkkinen ?
- tyytyväinenasiakas
Minua kiellettiin kertomasta
- kiitos-kauppias
tyytyväinenasiakas kirjoitti:
Minua kiellettiin kertomasta
että kerroit olevasi kauppias..... :)))))))))))
- tyytyväinenasiakas
kiitos-kauppias kirjoitti:
että kerroit olevasi kauppias..... :)))))))))))
Eiku oikeesti, korkeammat voimat kiels mua kertomasta.
- niinpäniin001
BS!
- tyytyväinenasiakas
Tuossa joku muu lainasi nimimerkkiäni.
Soittimet ovat metallinvärinen Yamahan kosketinsoitin ja Flight-merkkinen kuvallinen ukulele.
Pidin aiemmin soitonharrastuksestani blogia http://musiikkipaivakirja.blogspot.fi
En ole kauppiaan kanssa sopinut vaan tulinpahan monta päivää pohtineeksi eri soittimenhankintavaihtoehtoja ja niin vahvasti kallistuin Soitinkulman ja Savonlinnan puolelle, etten malttanut olla kirjoittamatta.- tyytyväinenasiakas
Ukulele on Elvis Presley special edition -sarjasta.
- tyytyväinenasiakas
Minäkin haluan olla tyytyväinenasiakas!
- tyytyväinenasiakas
Tuossa joku lainasi nimimerkkiäni.
Oikeesti, sitä merkkiä ei saanu kertoa. Se on salaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1663545Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332654Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem492617Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k152425Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️232273Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien851981Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91928Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1641871Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31693Nyt trollataan ainoastaan maahanmuutosta!
Unohdetaan hallituksen leikkaukset ja Perussuomalaisten valheet ja nostetaan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪711552