Koittanut tehdä vaikka mitä sen eteen, ja mikään ei ole auttanut.
Olen lopettanut tupakoinnin, laihduttanut 30kg, ostanut hienon bmw m3 kaikilla herkuilla, ruvennut käymään parempaa koulutusta, ja muuttanut ihan uuteen paikkakuntaan.
Aika mahottomalta tuntuu, ku olisin haamu naisien katseilta ja kukaan nää minua.
ilman naista ei ole elämää!
14
<50
Vastaukset
- LuonnonLaki
Ei muakaan kukaan huomaa. Samat miehet kiinnostaa samoja naisia jotka taas kiinnostaa samoja miehiä. Toiset nussii toistenkin edestä.
Kohta alkaa sota. Jos mun pitäisi pelastaa vanhus tai kaunis nuori nainen partisaanin raiskaukselta ei ole vaikea valinta kumman teen! Vanhus on arvokkaampi kuin 100 nussima huora! - vääryyskorjataan
Raiskataankohan sota-aikaan paljon naisia, uskon kyllä siihen.
- ihanaa.sodan.odotusta
Kyllä ja toivottavasti just niitä itseään tyrkyttäviä käytettyjä lutkia!! Eiköhän!? Kun niitähän kaikki miehet haluaa niin tuskin se ryssä siinä poikkeus on!? ;)
- xxxxxxxtraquick
ihanaa.sodan.odotusta kirjoitti:
Kyllä ja toivottavasti just niitä itseään tyrkyttäviä käytettyjä lutkia!! Eiköhän!? Kun niitähän kaikki miehet haluaa niin tuskin se ryssä siinä poikkeus on!? ;)
Minä voisin alkaa itsekkin niitä poistaa kartalta ;)
- Yajsls
Lue "Mystery Method - How to get beautiful women into bed"
Bemari ja timmi kroppa ovat molemmat DHV:tä (lue niin tiedät mitä tarkoitan). - enymmärräh
Hauskaa ku täälki töissä toi yks muija käveli tuosta ohi niin kompastu mun jalkoihin, ja sano mihinkä minä kompastuin :S siis vittu oikeesti?
Sosiaaliset taidot? Sosiaaliset suhteet (ystäväpiiri)? Yksinäisen miehen on hyvin vaikea saada naisten huomio ja kiinnostus, mutta mitä laajemmat sosiaaliset verkostot niin sitä helpompi niitä on laajentaa entisestään ja sitä todennäköisempää on tutustua kivaan naiseen.
- femakonvittu
Tekopyhää. Sanon ma. Jollei muuten kiinnostaa kaveripiirit eikä sosiaalinaiset niin miksi esittää muuta kun on?
- 1816
femakonvittu kirjoitti:
Tekopyhää. Sanon ma. Jollei muuten kiinnostaa kaveripiirit eikä sosiaalinaiset niin miksi esittää muuta kun on?
Silloin täytyy sitten vain tyytyä siihen yksinäisyyteen. Ei se sen kummempaa ole.
femakonvittu kirjoitti:
Ei tietenkään kannata esittää muuta kuin on. Se nyt vaan on yksinäiselle vaikeampaa tavata potentiaalisia kumppaneita, joten joskus kannattaisi edes kokeilla epämukavuusalueelle menemistä. Tai sitten tyytyä siihen, että on "näkymätön" naisille ja toivoa, että joku joskus jossain huomaa sinut.
- ruma-ätmi
No kun ei ole kavereita eikä sosiaalista elämää niin ei saa naistakaan kiinnostumaan. Nuorempana oli sosiaalista elämää mutta eihän naiset silloinkaan halunneet tutustua. Ulkonäöstä se on kiinni ja miehen jännämäisyydestä. En ole rikollinen jännämies joten ei naiset kiinnostu. Töissäkin naiset ei koskaan mulle mitään puhuneet. En ole kiinnostava enkä jännä.
- ettetosissaan
Onko teillä mitään itsekunnioitusta ja -luottamusta tasoa seuralaisen suhteen?
- siinäontasoasulle
On toki! Vain alle 22vuotias KAUNIS neitsyt kelpaa.
Eikö ole tarpeeksi tasoa seuralaisen suhteen?! Hä!?
- zombiätmi
Ilman elämää voi yhtä hyvin olla kuollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827