Eilen illalla alkoi ensin tulla pahaolo ja nukkumaan mennessä huimasi tosi kovaa, tuntuu että koko huone pyöri. Sain sitten kuitenkin nukuttua ja nyt on todella krapulainen olo. Pahaolo, päässä pyörii heikottaa tuntuu, että sohvalta nousukin on todella raskasta ja kävellessä huippaa ja heikottaa. Mikähän ihme voisi olla? Söin eilen melko kevyesti ja join monta kupillista teetä mitä en yleensä. Lämpö on normaali
Miksi heikottaa/krapulainen olo
6
55
Vastaukset
- jotainvaihtoehtoa
Minkä ikäinen olet?
Liian vähän energiaa ravinnosta?
Heikko hemoglobiini?
Migreeni?
Menierin tauti?
Punkki pistänyt?
Kun oireet ovat kovat ja jatkuneet hetkeä enemmän, on syytä mennä lääkäriin. Älä kuitenkaan aja omalla autolla, vaan mieluummin ota saattaja. - 009988
23 vuotias olen ja migreenistä kärsinyt koko ikäni mutta ei ole ennen ollut tällaista! Kyllä yritän syödä tarpeeksi ja hemoglobiinikin oli muutama vko sitten melko korkea
- inhottavajuttu
Kuullostaa asentohuimaukselta.
- 009988
Voiko tavallinen asentohuimaus muka kestää näin kauan
- toivottavastiparanet
Voi se,jos asialle ei tee mitään.Tuohon on oma hoitonsa.Googleta hoito-ohjeet ja kokeile.Eräällä tuntemallani ihmisellä oli juuri nuo oireet ja sai lääkäriltä ohjeet siihen.Liittyy jotenkin tuohon korvan saostumajuttuun.
- Janetskij
Verensokerit. Kuullostaa siltä että niissä on jotakin häikkää.
Sinulla voi olla alkava diapetes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127