Aatami Simo valitsikin "kurppaiässä" olevan Niinan, eikä 24-vuotiasta, vielä palstalaisten mukaan hyväksyttävässä iässä olevaa naista, Enkä edes ihmettele, kaunishan Niina oli. Ei olekaan palstalaisten "totuudet" absoluuttisia.
Aatami valitsi nuoren sijasta "kurpan"
25
<50
Vastaukset
- VOI-KAMALA
MITEN NÄIN PÄÄS KÄYMÄÄN???
- molemmateevatviallisia
Se toinen Eeva, mikä Laina vai Laine nyt olikaan, oli kaikesta päätellen todellinen kiertopalkinto, kylän polkupyörä jota kaikki ovat polkeneet. Rumat ja mauttomat tatuoinnit kruunasivat halvan vaikutelman. Ei kiltti ja kunnollinen Simo tuollaista halunnut.
- alkup
Eli "kurpatkin" käyvät eikä nuorempi nainen ole aina se parempi nainen, sehän oli jutun pointti.
- 1212
alkup kirjoitti:
Eli "kurpatkin" käyvät eikä nuorempi nainen ole aina se parempi nainen, sehän oli jutun pointti.
Ei se vuosimalli, vaan ne kilometrit.
Jos valittavanna on tatuoitu 24v jännäjenna ja tatuoimaton 28v taideopiskelija, jälkimmäinen voi hyvinkin voittaa. - suuriviisaus
alkup kirjoitti:
Kahdesta huonosta vaihtoehdosta pitää pyrkiä valitsemaan se vähemmän huono.
- Ex-PUA
Mitä nyt tästäkin sanoisi.
Traumatisoitunut jännäjenna vs. Narstinen kurppa - ainakin jos on kuvauksia uskominen.
Jälkimmäisen valinta kostautui kun se nousi kurpalla päähän, ja mies sai palkinnoksi fudut. - Ei.teevetä
Kertokaa minkäikäinen se kurppa oli?
- asdasdjj
29v.
- Edwardo_ja_kellopeli
Kirjoitinkin jo toisaalle, mutta olihan taidenainen portaan, pari ylempänä kuin tämä perusjamppa, jolla nousi kahden naisen tilanne hattuun ja luuli itsestään vähän liikoja. Kokki oli paljon puhuttua miehen tasoa.
Kaverikortti oli sarjan parasta antia tähän mennessä! - trfffff
Niina oli akateeminen nainen joka ei innostunut kaverista joka keskittyy ulkoisiin avuihin, eli lihaksiin. Niina olisi tarvinnut kaltaiseni akateemisen miehen jonka kanssa olisi voinut keskustella älyllisiä ja henkeviä keskusteluja, siinä olisi voinut alapää valahtaa märäksi ja nänninnipukat alkaa sojottamaan. Simo varmaan monen jännänaisen päiväuni kuten se tatuoitu nainenkin oli ihastunut. Niina puolestaan osoitti että ulkoiset seikat eivät ole hänelle tärkeitä.
- akateeminenjyystäri
Tässä sinulle 11 laudaturin akateeminen nainen:
http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1362105540431
joka päätyi valitsemaan itselleen vähemmän akateemisen puolison:
http://www.aamuset.fi/naista-puhutaan/urheilu/zahir-khudayarov-kilpailukieltoon
Voin kuvitella kuinka älyllisiä keskusteluja tuollaisen miehen kanssa saa aikaan. - Ex-PUA
Jos sinulla on noin romantisoitu käsitys akateemisista naisista, on minulla sinulle huonoja uutisia.
Minulla on erinäisiä kokemuksia aina treffeistä, tapailusta aina fyysiseen kontaktiin ja tältä väliltä naisten kanssa jotka lukevat lakia, opiskelevat opettajaksi, (ja pari joiden pääainetta en muista) viimeisin johon olen alkanut tehdä tuttavuutta opiskelee filosofiaa. Ja juuri yhteenkään näistä en ole tuolta pohjalta tutustunut.
Kahteen jotka ovat samassa yliopistossa, olen tutustunut bileissä. Toisen kanssa vänkäsin,feminismistä ja toinen taas kuunteli juttujani muuten yleisellä tasolla. Mutta itse kiinnostuksen uskoisin tulleen muista asioista (se toinen inhosi femakkoja, ja osaltaan kehui kuinka fiksu olen, se femakkomielinen taas minua suudellessaan kuvaili minua hyvin ristiriitaisin termein).
Joten naisissa on hyvin vähän eroja. On siksi fiksua ettei mies välitä näiden statuksesta, koska se ei juuri käytännössä näy missään pariutumisessa.
Niina ei tosiaan oikein missään vaiheessa vaikuttanut olevan ihan hirmuisen innostunut Simosta, kun taas Laine tuntui ihan aidon kiinnostuneelta ainakin niissä yksityishaastatteluissa. Jäiköhän nyt sitten putkiaivoiselta Simolta huomaamatta että kumpi noista naisista näytti selkeästi vihreämpää valoa?
Jälleen tässä ketjussa tyypillistä miesten yksinkertaisuutta vetää tatuoinneista suoraan johtopäätöksiä seksuaalihistoriaan liittyen. Ei minulle ainakaan tullut tuosta Laineesta mitään jakorasiaa mieleen, vaan pikemminkin semmoinen kovan ulkokuoren itselleen rakentanut herkkä ihminen, jolla tavallaan on välillä tarve esittää itsenäisempää ja pärjäävämpää kuin mitä välttämättä onkaan. Sen kyllä myönnän että nuo tatuointinsa olivat esteettiseltä kannalta aikamoisen mauttomia. Jos ei nuo kroppaa kiertävät kliseiset mietelauseet ala häntä itseäänkin jossain vaiheessa vituttamaan, niin sitten ei mikään.- Edwardo_ja_kielinmieli
Hyvin saman suuntaiset aatokset minullakin. Kokkinainen aka. Laine vaikutti kovia kokeneelta nuorelta naiselta, joka peittelee tiettyä rikkinäisyyttä sitten ylikovalla ulkokuorella. Oikein sympaattisen oloinen nainen oli ja suhde olisi ainakin ollut vaihtoehto, jos miehellä olisi ollut jonkunlaista tilanteen ja tunteiden lukukykyä.
Taidenainen aka. Niina taas oli aivan eri sfääreissä ukkelin kanssa. En tiedä mitä ukko oikein kuvitteli, että noilla avuilla naaraa tuon tason naisen. Niina on joka tekijämiehen kiikarissa noilla ulkoisilla ja henkisillä avuilla. Siinä ei paljon lihasten pullistelu ja lupsakkuus auta, kun komeampia, rikkaampia ja kaikin puolin kykenevämpiä miehiä pörrää varmasti ympärillä. - ryppis
Ai miehen yksinkertaisuutta vai?
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/aatami_etsii_eevaa_sinkulla_rankka_tausta_yhdistetty_aikoinaan_myos_tapio_suomiseen
Tauski! - rankkaakurppaa
ryppis kirjoitti:
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/aatami_etsii_eevaa_sinkulla_rankka_tausta_yhdistetty_aikoinaan_myos_tapio_suomiseen
Tauski!Miten voi olla noin kurppaantunut jo tuossa iässä?
ryppis kirjoitti:
Tauski!No voin tietty olla väärässäkin ja vaikuttaahan tuo ainakin hiukkasen harkitsemattomalta naiselta jos jonkn Tauskin kainalossa on kehdannut julkisesti esiintyä. Sitä vain tarkoitin, että ulkoisesti jokseenkin samanlainen ja samalla tavoin käyttäytyvä nainen voisi olla hyvinkin kokematon miesasioissa jos se koviskuori on vain rakennettu omaksi suojaksi.
Hiukkasen ihmetytti kun mies ei valinnut sitä naista joka oli hänestä itsestään selvästi kiinnostuneempi, mutta voihan toki olla että Laine on sitten kameroiden takana kertonut Simolle kaikki yksityiskohdat Tauski-seikkailuistaan, jolloin mieheltä on vähän voinut kiinnostus laskea.- ryppis
Mutta vaikeahan se on valita vaikka toinen olisi kuinka kiinnostunut, jos itse ei ole...
- liikaaveljeä
stellaria81 kirjoitti:
No voin tietty olla väärässäkin ja vaikuttaahan tuo ainakin hiukkasen harkitsemattomalta naiselta jos jonkn Tauskin kainalossa on kehdannut julkisesti esiintyä. Sitä vain tarkoitin, että ulkoisesti jokseenkin samanlainen ja samalla tavoin käyttäytyvä nainen voisi olla hyvinkin kokematon miesasioissa jos se koviskuori on vain rakennettu omaksi suojaksi.
Hiukkasen ihmetytti kun mies ei valinnut sitä naista joka oli hänestä itsestään selvästi kiinnostuneempi, mutta voihan toki olla että Laine on sitten kameroiden takana kertonut Simolle kaikki yksityiskohdat Tauski-seikkailuistaan, jolloin mieheltä on vähän voinut kiinnostus laskea."Hiukkasen ihmetytti kun mies ei valinnut sitä naista joka oli hänestä itsestään selvästi kiinnostuneempi, mutta voihan toki olla että Laine on sitten kameroiden takana kertonut Simolle kaikki yksityiskohdat Tauski-seikkailuistaan, jolloin mieheltä on vähän voinut kiinnostus laskea."
Harva nainenkaan tuntuu lähtevän treffeille vain sen takia että toinen on hänestä kiinnostunut... :D Sitä kyllä hieman ihmettelen, ettei tämä valittu lähtenyt edes yksitystreffeille miehen kanssa vaikka piti hänestä. Liian veljelliset vibat? Hei kamoon nyt... Jos mahdollisuus olisi ollut päästä tutustumaan mukavaan mieheen oikeasti luontevassa ympäristössä kahdestaan, niin sitten meni pupu pöksyyn. Eihän se nyt siinä olisi mitään hävinnyt. No hänhän sanoi olleensa vain rehellinen ja suorapuheinen, joten varmaan ainoa tapa hänelle toimia liikaaveljeä kirjoitti:
"Hiukkasen ihmetytti kun mies ei valinnut sitä naista joka oli hänestä itsestään selvästi kiinnostuneempi, mutta voihan toki olla että Laine on sitten kameroiden takana kertonut Simolle kaikki yksityiskohdat Tauski-seikkailuistaan, jolloin mieheltä on vähän voinut kiinnostus laskea."
Harva nainenkaan tuntuu lähtevän treffeille vain sen takia että toinen on hänestä kiinnostunut... :D Sitä kyllä hieman ihmettelen, ettei tämä valittu lähtenyt edes yksitystreffeille miehen kanssa vaikka piti hänestä. Liian veljelliset vibat? Hei kamoon nyt... Jos mahdollisuus olisi ollut päästä tutustumaan mukavaan mieheen oikeasti luontevassa ympäristössä kahdestaan, niin sitten meni pupu pöksyyn. Eihän se nyt siinä olisi mitään hävinnyt. No hänhän sanoi olleensa vain rehellinen ja suorapuheinen, joten varmaan ainoa tapa hänelle toimiaOnhan se vähän kaksipiippuinen juttu tosiaan. Eikös se nyt ole yleinen mielipide, että naisen on jonkin verran helpompi saada halutessaan seuraa kuin miehen, jolloin miehen olisi ehkä järkevää tyytyä siihen naiseen joka on kiinnostunut kuin haikailla sellaisen perään joka ei ole kiinnostunut. Toisaalta ymmärrän hyvin ettei kaikkiin ihmisiin nyt vain tunne vetoa, eikä silloin ole järkeä väkisin itseään sitouttaa ihmiseen josta ei lainkaan pidä.
En toki voi tietää minkälaisia signaaleja Niina tuolle Simolle sitten kahdenkeskisessä tutustumisessa antoi, mutta ainakin nuo yksityishaastatteluissa tulleet kommentit viittasivat selkeästi siihen ettei kiinnostusta juurikaan ole eikä tule olemaankaan. Reiluahan tuollaisessa tilanteessa olisi kertoa asia miehelle suoraan, jotta ymmärtäisi valita sen toisen naisen, mutta ehkäpä Niina yliarvioi Simon taitoja ymmärtää sanatonta viestintää.
En minä ainakaan saanut vaikutelmaa, että Niinalta olisi mennyt pupu pöksyyn, vaan yksinkertaisesti ei vain kokenut olevansa miehestä kiinnostunut parisuhdemielessä. On se nyt minusta ainakin ihan rehtiä toimia niin kuin itse kokee oikeaksi, vaikka kameroiden edessä onkin.
- Ikis__M
Minä yllätyin kun jossain näkyi sen laineen ikä, olisin luullut ainakin kolmikymppiseksi muuten. Ilmeisesti jännäpanoilut sen lisäksi että kuluttavat naisen sisältä tekevät sen myös ulkokuorelle.
- 8yhojoll
Itse olen kohdannut yli kolmekymppisiä karusellityttöjä paremmalla rungolla ja ulkokuorella, siis oikein huomattavasti parempia ovat olleet kuin tuo 24v, ei ole ollenkaan mun juttu ton näköinen nainen.
- kdkelel
Laineella oli lisäksi viskibassoääni. Ei voi mitään mutta tuli siitä naisesta mieleen lähinnä lähiöräkälän pubiruusu jotka kiertopalkintoina räkälän vakioasiakkailla. Tämä siis tuli mieleen olemuksesta ja ulkonäöstä, voihan olla että Laine ihan hyvä tyttp mutta kävis nyt ekaks ainaki poistattamassa ne rumat tatskat.
- arviottässä
Olihan Niinalla parempi kroppakin, henkisten avujen lisäksi. Tosin yllättävän roikkuvat tissit alle kolmekymppiseksi. Mutta hoikka vyötärö, ja muodot kohdallaan! Persekin pysty. Laine oli sellainen tasapaksu, tatuoitu tissi-tankki.
- hähhöhh
Laine oli ulkomaalainen taustaltaan. Miksi mies ei valinnut ulkomaalaista naista, koska palstatotuushan on se, että suominaisella ei tee mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769342Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623386- 422768
- 282282
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532255Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 131947
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659