Jos ei tahdo kesätyötä löytyä niin mikset aloittaisi omaa verkkokauppaa, sen voi tehdä kotoa käsin ja siitä riittää tuloa paljon pidemmällekkin kuin yhdelle kesälle. Myisit Aasialaista tavaraa suomalaisille omasta verkkokaupasta, ihan samaan tyyliin kuin e-ville com, jopa 90% voitolla. Ei siis ole mikään vedätys (et siis liity mihinkään, tai maksa kenellekkään mitään vaan alat tekemään asioita itse), eikä vaadi edes yrityksen perustamista alussa, alat myymään netissä sinua kiinnostavan alan tavaraa, vaikka esim. koruja, lemmikkitarvikkeita tai pleikka tarvikkeita tai vaikka kännykänkuoria. Kuluja tulee korkeintaan satasia ekana vuonna ja pääset heti töihin kotonasi ja saatat saada rahaa tilillesi jo tällä viikolla. Sinun tarvitsee ainoastaan osata kirjoittaa nettiin hyviä arvostelukirjoituksia omasta verkkokaupastasi. Tuolla on mielenkiintoinen ketju ohjeita, miten sen voi tehdä itse (painotus sanalla itse, teet kaiken tässä itse, mutta pidät voitotkin), kannattaa lukea ajatuksella: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13563775
Kotona tehtävää yrittäjätyötä kirjoitustaitoiselle
3
154
Vastaukset
- JamesJonesII
Kas, ketju olikin hävinnyt, joten tässä toimiva linkki ohjeisiin: tinyurl.com/verkkokauppiaaksi
- JamesJonesIII
Tässä vielä ihan linkkinä:
http://www.tinyurl.com/verkkokauppiaaksi - Moporahojakesäksi
Tuommonen kauppa olis kyllä meidän yläasteikäselle klopille oikein sopiva homma kokeilla, sais itse ansaita moporahansa, kun kuitenkin roikkuu siellä netissä yöt. Sais arvokasta yrittäjäkokemusta vaikka ei onnistuisikaan ja oppis vähän asiakaspalvelujuttuja. Osaa englantia kyl hyvin ja tietää nettijutuista. Eikä ohenis isin lompakko ku satasia. Onko joku alkamassa kokeilemaan tuota? Saako yläasteikänen vielä elektron kortin vai pitääkö olla isin visa siihen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2711653IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk421531Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501239Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1371025
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72971Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73943Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää448915Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48876Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta149853