Olen ostamassa salikorttia ensimmäistö kertaa. Ongelmani on kipeinen olkapää joka ei taivu kunnolla, ja tuntuu kipuna kun yrittää nostella painoja. Olisiko hyvä aloitella pinillä painoilla ja joissakin koneissa eli ei vapaa-painoilla?
Aloittelemassa salikuntoilua.
4
107
Vastaukset
- salilnuubi
Pienillä*
- Anonyymi
Kuntoile kotona, lämpösi pitää kämppää lämpimänä - hieman ja lämmityskuluissa säästyy.
Sähkölämmitys? Säästöä kehitettävä ja kansalaisaloite kannatettava https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11121 - Anonyymi
Pätevä personaali opastamaan monipuoliselle salille.
Kymmenien rappiovuosien jälkeen aloitettu kuntoilu herätti eloon piilevänä olleen, nuoruuden aikana hankitun, mutta silloin oireettoman urheiluvamman.
Olkapää leikkaukseen. Kuntoutuminen kesti 6kk.
Julkinen tarjosi kortisonia mutta yksityinen ohjasi kuvauksiin ja niiden perusteella leikkaukseen.- Anonyymi
Kyseessä ei ole oikeasti yksityinen, koska niillä on takanaan valtion tukema karetelli ja monopoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976