Miten naiset vietätte vappua?

Kilttiatm

Monenko jännämiespaskan mällit aiotte ottaa sisäänne?

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1vanhanarttu

En tiedä saanko tähänedes vastata, kun en enää ole nainen(jos olen koskaan ollutkaan) mutta töissä menee Vappu 21h.

• vappuaodotan

Aion antaa turhaa toivoa Kilteille Miehille ja sitten viime hetkellä lähteä jännämiehen matkaan. Sillä tavalla jännäseksi on vielä tyydyttävämpää, kun voi yhdessä naureskella kotona itkien runkkaavalle ätmille.

• ätmel

Yhyy! T___T

• ohikulkijavaan

Kovin on katkeraa.

• kakassssaa

Kotosalla

• vihatipunen

Montako avausta samasta aiheesta aiot tehdä ennen Vappua ja Vappuna?

• Koulutettu_ätni

Minä auttelen vanhempiani, kun äitini on sairaana. Satunnaisseksi ei minua kiinnosta, miehessä täytyy olla jotakin erityistä, että seksiin ryhdyn. Näillä näkymin ei tällaista ole tiedossa, eikä ole aikaa hakeakaan. Muutenkin olen heikoilla parisuhdemarkkinoilla: ns. normaalit miehet pitävät minua jotenkin älyllisesti vajaana, koska olen sosiaalisesti "tyhmä"(sosiaalisen kommunikoinnin häiriö), ja älyllisesti heikommat miehet taas eivät suvaitse muuten, koska olen lahjakas ja koulutettu. Taidan siis viettää kaikki loppuelämämäni vaput vanhempiani hoitaen tai netissä roikkuen.

Hyvää Vappua vaan kaikille teille joilla on elämä. :)

• ympärimennään

Tavataanko jo piankin? ;)

• uteliaspalstalta

koska olen sosiaalisesti "tyhmä"(sosiaalisen kommunikoinnin häiriö)

Miten tuo ilmenee, olen vain utelias?

On sinullakin elämä, olet nyt vain allapäin. :)

• Koulutettu_ätni
        uteliaspalstalta kirjoitti:

koska olen sosiaalisesti "tyhmä"(sosiaalisen kommunikoinnin häiriö)

Miten tuo ilmenee, olen vain utelias?

On sinullakin elämä, olet nyt vain allapäin. :)

No, tuo ilmenee sosiaalisissa tilanteissa, erilaisina outoina kömmähdyksinä, joiden seurauksena muut alkavat vältellä minua. Esim. kun muutin soluasuntoon, esittelin itseni asuintoverilleni sanomalla:"Hei! Mä oon sun uus kämppis." Asuintoverini tuijotti minua hetken suu auki ja sanoi sitten, että:"Ai oot vai?". Tein ilmeisesti jotain väärin. Nyt kun ajattelen, tuo oli täysin väärä tapa, oikea tapa olisi ollut kävellä asuintoverin luokse, sanoa nimi ja tarjota kättä käteltäväksi tai sitten keksiä jotain nokkelaa tilanteeseen liittyvää ilman esittäytymistä. Muitakin samankaltaisia kömmähdyksiä on melko usein. Minusta siis saa usein sen kuvan, sosiaalisen käyttäytymisen perusteella, että olen jotenkin vähän tyhmä. Olen usein myös melko naiivi, ja paljastan itsestäni liikaa näin luoden negatiivista kuvaa itsestäni, tai sitten valitsen keskustelun aiheen väärin niin että se ei sovi tilanteeseen tai on epäkiinnostava. Jotakin siis on vialla. Aspergerin syndroomaa minulla tuskin on, koska olen empaattinen (ainakin omasta mielestäni) joten epäilen tuota sosiaalisen kommunikoinnin häiriötä.

Ja tyhmähän minä EN ole. Opiskelen yliopistossa (aikuisopiskelijana), hyvin arvosanoin, joita saan myös teoria-aineista, en pelkästään taide-aineista. Lisäksi olen kiinnostunut monista älykkäistä aiheista kuten fysiikka, kosmologia, antropologia ja psykologia, joita lueskelen omaksi huvikseni sekä joista myös joskus keskustelen internetissä vieraalla kielellä, englanniksi. Mutta, olen monen mielestä jotenkin älyllisesti "vajaa", vain tuon sosiaalisen kömpelyyden ja naiiviuden takia.

En halua vaikuttaa itsekeskeiseltä kirjoittaessani kaiken tämän, mutta on taas pakko avautua, koska tämä kahtiajakoisuus ja tavallaan mihinkään kuulumattomuus on vaivannut minua koko ikäni.

• uteliaspalstalta
        Koulutettu_ätni kirjoitti:

No, tuo ilmenee sosiaalisissa tilanteissa, erilaisina outoina kömmähdyksinä, joiden seurauksena muut alkavat vältellä minua. Esim. kun muutin soluasuntoon, esittelin itseni asuintoverilleni sanomalla:"Hei! Mä oon sun uus kämppis." Asuintoverini tuijotti minua hetken suu auki ja sanoi sitten, että:"Ai oot vai?". Tein ilmeisesti jotain väärin. Nyt kun ajattelen, tuo oli täysin väärä tapa, oikea tapa olisi ollut kävellä asuintoverin luokse, sanoa nimi ja tarjota kättä käteltäväksi tai sitten keksiä jotain nokkelaa tilanteeseen liittyvää ilman esittäytymistä. Muitakin samankaltaisia kömmähdyksiä on melko usein. Minusta siis saa usein sen kuvan, sosiaalisen käyttäytymisen perusteella, että olen jotenkin vähän tyhmä. Olen usein myös melko naiivi, ja paljastan itsestäni liikaa näin luoden negatiivista kuvaa itsestäni, tai sitten valitsen keskustelun aiheen väärin niin että se ei sovi tilanteeseen tai on epäkiinnostava. Jotakin siis on vialla. Aspergerin syndroomaa minulla tuskin on, koska olen empaattinen (ainakin omasta mielestäni) joten epäilen tuota sosiaalisen kommunikoinnin häiriötä.

Ja tyhmähän minä EN ole. Opiskelen yliopistossa (aikuisopiskelijana), hyvin arvosanoin, joita saan myös teoria-aineista, en pelkästään taide-aineista. Lisäksi olen kiinnostunut monista älykkäistä aiheista kuten fysiikka, kosmologia, antropologia ja psykologia, joita lueskelen omaksi huvikseni sekä joista myös joskus keskustelen internetissä vieraalla kielellä, englanniksi. Mutta, olen monen mielestä jotenkin älyllisesti "vajaa", vain tuon sosiaalisen kömpelyyden ja naiiviuden takia.

En halua vaikuttaa itsekeskeiseltä kirjoittaessani kaiken tämän, mutta on taas pakko avautua, koska tämä kahtiajakoisuus ja tavallaan mihinkään kuulumattomuus on vaivannut minua koko ikäni.

Kuulostat vain siltä, että olet sinut itsesi kanssa värikäs persoona harmaassa massassa, voisin veikata jotain muutakin mitä voisit olla ja jopa voisin olla siitä aika varma, uskoisin että tiedätkin, jos olet noin fiksu ja psykologiaakin lukenut. ;)

Moni ei vain halua niistä asioista keskustella, ennenkuin joku saman kaltainen asian huomaa ja suoraan ottaa puheeksi, silloinkin osa voi hieman hämmentyä, mutta kahden kesken tulee sanomaan, että olen oikeassa, olen oikeassa elämässä tämän todennut, itse olen aika avoin ja ihmiset avautuvat aika paljon minulle, kun huomaavat tämän, johtuu varmaan myös monesta muustakin asiasta persoonassani.

Sinun kaltaisiin "luonnon lapsiin" koen yhteyttä ja heihin ihastun, ihan koska olette vaan, niin ihastuttavia. :)

Et ole menettänyt mitään mikä olisi sinulle sopivaa, koska ystäviksi ja parisuhteeseen tarvitset, jotain yhtä ainutlaatuista, kuin itsekin olet, näin ajattelen.

Tutut ja keverit ovat sitten eri asia, mutta se vaatii sitten hieman massan mukaista käytöstä, juuri sen takia, kun eivät tunne ja käsittele asioita, niinkuin sinä.

Voi olla, että menin metsään analyysissä, mutta sellaisen käsityksen sinusta sain.

• ätmel

Ei ole olemassa mitään "älykkäitä aiheita". Älykkyys tulee aina siitä, miten aihetta käsitellään.

• ätmel

Niin ja "hei, mä oon sun uus kämppis" on täysin validi tapa esitellä itsensä. Ongelma, jos sitä nyt ylipäätään edes oli, oli varmaankin jossain muualla.

• sillit_purkissa

Älä hukkaa elämää pakoilemalla. Muiden ihmisten ajatusten murehtiminen on vihonviimeistä hupia, johon aikaansa ei kannata tuhlata. Mitäs sitten jos olet naiivi ja töksäyttelet? Niin on moni muukin. Suurin osa ihmisistä käyttää aikansa kuitenkin vain itsensä ja omien juttujensa ajatteluun, joten tuskinpa sinun töksäyttelyjäsi monikaan jaksaa kauaa pohtia. Ainoa asia mihin he ehkä suhtautuvat negatiivisesti on tuo että selvästi häpeilet itseäsi ja käyttäydyt siksi jotenkin vetäytyvästi tms. Sosiaalinen kömpelyys on ihan ok, olennaista on oppia hyväksymään itsensä. En tarkoita tällä mitään selfhelp-diipadaapaa, jossa pitää löytää sisäinen sankarinsa tai muuta vastaavaa, vaan näinhän se ihan konkreettisestikin menee ihmisten välillä. Ihmiset aistii/havaitsee herkästi jos toinen ihminen ei ole sinut itsensä kanssa, eli että tekojen ja tunteiden välillä on ristiriita. Ensisijaisesti älyllis-rationaalisesti toimivat ihmiset eivät tätä aina tajua. Suurin osa ihmisistä toimii tunnepohjalta ja ihmissuhteet toimii tunnepohjalta. Jos sanot jotain, mutta selvästi tunnet toisella tavalla (et usko itseesi kun sanot jotain), niin toinen ihminen aistii vain sen ristiriidan mikä on tunteidesi ja sanojasi välillä ja suhtautuu sinuun siksi epäluuloisesti, vaikka se mitä sanoit olisi vilpitöntä ja tunteiden ristiriita johtuisi vain hämmennyksestä, ujoudesta tms.

• uteliaspalstalta
        sillit_purkissa kirjoitti:

Älä hukkaa elämää pakoilemalla. Muiden ihmisten ajatusten murehtiminen on vihonviimeistä hupia, johon aikaansa ei kannata tuhlata. Mitäs sitten jos olet naiivi ja töksäyttelet? Niin on moni muukin. Suurin osa ihmisistä käyttää aikansa kuitenkin vain itsensä ja omien juttujensa ajatteluun, joten tuskinpa sinun töksäyttelyjäsi monikaan jaksaa kauaa pohtia. Ainoa asia mihin he ehkä suhtautuvat negatiivisesti on tuo että selvästi häpeilet itseäsi ja käyttäydyt siksi jotenkin vetäytyvästi tms. Sosiaalinen kömpelyys on ihan ok, olennaista on oppia hyväksymään itsensä. En tarkoita tällä mitään selfhelp-diipadaapaa, jossa pitää löytää sisäinen sankarinsa tai muuta vastaavaa, vaan näinhän se ihan konkreettisestikin menee ihmisten välillä. Ihmiset aistii/havaitsee herkästi jos toinen ihminen ei ole sinut itsensä kanssa, eli että tekojen ja tunteiden välillä on ristiriita. Ensisijaisesti älyllis-rationaalisesti toimivat ihmiset eivät tätä aina tajua. Suurin osa ihmisistä toimii tunnepohjalta ja ihmissuhteet toimii tunnepohjalta. Jos sanot jotain, mutta selvästi tunnet toisella tavalla (et usko itseesi kun sanot jotain), niin toinen ihminen aistii vain sen ristiriidan mikä on tunteidesi ja sanojasi välillä ja suhtautuu sinuun siksi epäluuloisesti, vaikka se mitä sanoit olisi vilpitöntä ja tunteiden ristiriita johtuisi vain hämmennyksestä, ujoudesta tms.

Jotkut ihmisistä aistivat, tuntevat voimakkaammin ja kokevat asiat eritavalla, kuin ns. normi ihminen, ei ole henkimaailman asia, ei ole mikään uskovaisten hömpötys, vaan on ihan aito synnynnäinen ominaisuus, tutkittukin asia ja todistettu, viimeaikoina ollut enemmän esilläkin, ei ole kaikilla yhtä monisyisenä ja vahvuuskin vaihtelee.

Jos ei ole ei voi ymmärtää, näin asia vaan on.

En sano, että sinun analyysisi olisi väärä, mutta itse olettaisin olevani oikeassa, koska tekstistä huokuu tietyt jutut, mitkä asiaa vahvistavat.

• Koulutettu_ätni
        uteliaspalstalta kirjoitti:

Kuulostat vain siltä, että olet sinut itsesi kanssa värikäs persoona harmaassa massassa, voisin veikata jotain muutakin mitä voisit olla ja jopa voisin olla siitä aika varma, uskoisin että tiedätkin, jos olet noin fiksu ja psykologiaakin lukenut. ;)

Moni ei vain halua niistä asioista keskustella, ennenkuin joku saman kaltainen asian huomaa ja suoraan ottaa puheeksi, silloinkin osa voi hieman hämmentyä, mutta kahden kesken tulee sanomaan, että olen oikeassa, olen oikeassa elämässä tämän todennut, itse olen aika avoin ja ihmiset avautuvat aika paljon minulle, kun huomaavat tämän, johtuu varmaan myös monesta muustakin asiasta persoonassani.

Sinun kaltaisiin "luonnon lapsiin" koen yhteyttä ja heihin ihastun, ihan koska olette vaan, niin ihastuttavia. :)

Et ole menettänyt mitään mikä olisi sinulle sopivaa, koska ystäviksi ja parisuhteeseen tarvitset, jotain yhtä ainutlaatuista, kuin itsekin olet, näin ajattelen.

Tutut ja keverit ovat sitten eri asia, mutta se vaatii sitten hieman massan mukaista käytöstä, juuri sen takia, kun eivät tunne ja käsittele asioita, niinkuin sinä.

Voi olla, että menin metsään analyysissä, mutta sellaisen käsityksen sinusta sain.

Kiitos kommentistasi. Tosin netissä on joskun melko vaikeaa tehdä kenestäkään luonneanalyysia, muutaman kommentin perusteella. En tiedä, olenko "luonnon lapsi", vai mikä olen. Mutta tiedän, että olen kokenut elämässäni tarpeettoman paljon sosiaalista torjuntaa, aina lapuudesta saakka. Olin koulukiusattu läpi koko peruskoulun, ja vielä senkin jälkeen sosiaalinen hylkiö ikätovereitteni keskuudessa seuraavat 10 vuotta. Ja syytä en tähän tiedä. Teini-ikäisenä tapasin ajatella, että minua hyljeksitään siksi, koska olen "ruma". Mutta tämä ei ollut syy. Aloin huolehtia ulkonäöstäni parikymppisenä, ja näytin melko sievältä ja muodikkaalta, mutta tämä ei auttanut: ikätoverini kommunikoivat kanssani vain jos oli pakko. Onneksi minulla oli kuitenkin yksi ystävä, niin ettei minusta tullut täysin sosiaalinen ummikko.

No, mutta en halua että tämä ketju kääntyy keskusteluksi minusta ja minun ongelmistani. Vastailen kuitenkin kohteliaisuudesta. :)

• Koulutettu_ätni
        ätmel kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään "älykkäitä aiheita". Älykkyys tulee aina siitä, miten aihetta käsitellään.

Viittasin tuolla "älykkäällä aiheella" aiheisiin, joiden käsitteleminen vaatii jonkin verran älykkyyttä (vrt. esim. fysiikka), sekä joista ensisijaisesti keskivertoa älykkäämmät ihmiset kiinnostuvat. Mutta olet oikeassa, että aihetta kuin aihetta voi käsitellä älykkäästi tai vähemmän älykkäästi. Tosin jos käsittelet riittävän monimutkaista, eli siis myös älykkyyttä vaativaa, aihetta riittävän vähäisellä älyllä, esim. maailmankaikkeuden rakennetta, et saa siitä mitään tolkkua. :)

• Koulutettu_ätni
        sillit_purkissa kirjoitti:

On totta, että olen vetäytyvä, mutta tämä ei johdu häpeästä, vaan torjutuksi tulemisen pelosta. Torjutuksi tuleminen on jotakin, mitä minun on aika vaikeaa käsitellä. Erityisen pahalta asia tuntuu silloin, jos luulee ensin löytäneensä ystävän, mutta sitten tuo ystävä hylkääkin jonkin mitättömän pikkuseikan takia. Tätä en vain halua kokea. Taustalla ilmeisesti koulukiusaamisesta seuranneet traumat.

Olet oikeassa, että ihmiset eivät kauaa jaksa paneutua kenenkään "töksäyttelyihin". Mutta he voivat kehittää vaistonvaraisen välttelykäyttäytymisen jotakin tiettyä henkilöä kohtaan vain ja ainoastaan yhden "mokan" perusteella, jos tuo "moka" on tarpeeksi paha. He tuntevat, että ihmisessä on "jotakin vialla" ja välttelevät häntä itseään suojellakseen.

En tiedä, onko sosiaalinen kömpelyys ok. Ehkä se on ok, jos sille on valmis nauramaan, mihin yleensä viitataan tuolla kun sanotaan, että ihmisen tulisi hyväksyä omat vikansa. Kun tiedostat omat vikasi, ja olet valmis niistä vitsailemaan, muuttuvat ne muiden silmissä hyväksyttäviksi. Jostakin kumman syystä. Minulla ei ole halua näin tehdä, koska tämä on tavallaan asian kaunistelua, eli siis sen, että sosiaalista torjuntaa on olemassa, ja sen kohteeksi joutuvat mm. sosiaalisesti kömpelöt yksilöt.

• Pillu-Ämmä

Ei mahdu enää, pillu on täynnä. Jonkun aisurin pitää ensin tulla nuolemaan entiset härskiintyneet mällit pois.

• katosvaan

Täällä ollaan ymmärretty asian ydin :D

• eivanhapiika

On teillä jutut. Itse taidan mennä lintutornille ja kiikaroida lintuja, haistella raikkaita tuulia ja nauttia mutkattomasta elämästäni, ilman minkäänlaisia paineita.

• luontoa.ja.happea

Hyviä ajatuksia sinulla Vappuun, mitä otat evääksi? :)

• ölölölölölööö

Minä ostin vesi ilmapalloi, ja aattelin heitellä nirppanokka naisii niil ko tulevat ulos kapakist.

• onneavaanoh

Toivottavasti osut niihin jännämällihuoriin.

• SonninInnostus

Osuminen vaatii vakaata kättä, tasaista sydämen sykettä ja rauhallista mieltä. Liika into häiritsee osumistarkkuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3693
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3599
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3340
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3312
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32