Yksinäisyys masentaa taas. Uskoitteko nuorena että aikuisena joudutte viettämään elämänne yksin sinkkuna?
Voi voi tätä elämää
7
<50
Vastaukset
- Kilttiatm
Kyllä uskoin koska ala ja ylä asteella tytöt jo haukkui rumaksi ja pilkkasivat ja keksivät valeita minusta.
- Kohtakuollaan
Uskoin jo lapsena mutta toisin kävi, kunnes nyt sitten viimein onkin se tilanne, että yksin lopun elämää joka ei onneksi kauaa kestä kun ryssät hyökkää pian!
- mythbuster
En uskonut. Silloinkin tuntui yksinäiseltä, mutta ajattelin silti että hyvin tässä tulee käymään. En osannut kuvitella että naisilla tulee olemaan niin eri käsitys elämästä ja rakkaudesta kuin minulla. Tietysti siinä kuvitelmassa nuoruuden hölmöydelläkin oli oma osansa, mutta on maailmakin muuttunut. Romantiikka on kuollut - tärkeintä on yhteiset matkakohteet ja samanlaiset juoksukengät. Kesäsade on nykyään matalapaine. Rakkaus mitataan rasvaprosenteissa. Tyyli on ottanut sisällön roolin. Meistä on tullut sinä ja minä.
- MGTOW
Itse sinä tyylisi luot, onko pakko juosta muiden perässä, ole oma itsesi ja luo oma tyyli ja nauti siitä !?
Muut ovat mitä ovat, mutta sinun ei tarvitse olla sitä mitä muut haluavat.
En uskonut. Siinä vaiheessa kun asian lopullisesti tajusin, niin vitutti ja vähän masensi. Jos jotain asiaa ei voi muuttaa, niin tilanteeseen täytyy sopeutua. Nykyään olen onnellinen, koska olen lopettanut naisen etsimisen ja keskityn muihin asioihin.
- Ätmi-sinkku
Tiesin jo nuorena että naiset kiinnostuu rentuista pahoista pojista. Kun yksi kiva tyttö ei lähtenyt kanssani treffeille van meni röökiä polttavan mopovaras kriminaalin kanssa treffeille niin tiesin että tulen elämään yksin koko elämäni.
- ätminki
Naisten elämä on helppoa. Aina niille löytyy joku kuuntelija ja joku joka ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376