Yksinäisyys masentaa taas. Uskoitteko nuorena että aikuisena joudutte viettämään elämänne yksin sinkkuna?
Voi voi tätä elämää
7
<50
Vastaukset
- Kilttiatm
Kyllä uskoin koska ala ja ylä asteella tytöt jo haukkui rumaksi ja pilkkasivat ja keksivät valeita minusta.
- Kohtakuollaan
Uskoin jo lapsena mutta toisin kävi, kunnes nyt sitten viimein onkin se tilanne, että yksin lopun elämää joka ei onneksi kauaa kestä kun ryssät hyökkää pian!
- mythbuster
En uskonut. Silloinkin tuntui yksinäiseltä, mutta ajattelin silti että hyvin tässä tulee käymään. En osannut kuvitella että naisilla tulee olemaan niin eri käsitys elämästä ja rakkaudesta kuin minulla. Tietysti siinä kuvitelmassa nuoruuden hölmöydelläkin oli oma osansa, mutta on maailmakin muuttunut. Romantiikka on kuollut - tärkeintä on yhteiset matkakohteet ja samanlaiset juoksukengät. Kesäsade on nykyään matalapaine. Rakkaus mitataan rasvaprosenteissa. Tyyli on ottanut sisällön roolin. Meistä on tullut sinä ja minä.
- MGTOW
Itse sinä tyylisi luot, onko pakko juosta muiden perässä, ole oma itsesi ja luo oma tyyli ja nauti siitä !?
Muut ovat mitä ovat, mutta sinun ei tarvitse olla sitä mitä muut haluavat.
En uskonut. Siinä vaiheessa kun asian lopullisesti tajusin, niin vitutti ja vähän masensi. Jos jotain asiaa ei voi muuttaa, niin tilanteeseen täytyy sopeutua. Nykyään olen onnellinen, koska olen lopettanut naisen etsimisen ja keskityn muihin asioihin.
- Ätmi-sinkku
Tiesin jo nuorena että naiset kiinnostuu rentuista pahoista pojista. Kun yksi kiva tyttö ei lähtenyt kanssani treffeille van meni röökiä polttavan mopovaras kriminaalin kanssa treffeille niin tiesin että tulen elämään yksin koko elämäni.
- ätminki
Naisten elämä on helppoa. Aina niille löytyy joku kuuntelija ja joku joka ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112742SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän201734Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2731623Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281281Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271149Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?941062RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022