Olen vain iskenyt kaverien kautta tuttavia naisia, mutta miten tuntemattoman voi iskeä?
Miten tuntematon nainen isketään?
2
144
Vastaukset
- KommenttiKeijo
Kaverin kaverita iskiessä sä oot tavallaan tutulla maaperällä jolloin pakkien saaminen ei välttämättä tunnu niin pahalta mutta sitäkin nolommalta jos joutuu näkemään tyyppiä samoissa piireissä. Se sisään tuntmattoman iskeminen on pelottavampaa koska oot yksin "alastomana" uudella maaperällä. Joten iskyyritys pitää olla hienotunteista ja täysjärkistä. Jos alat heittämään läppää tjms heti kättelys niin muija kattoo että ei vit-tu mikä urpo, siksi täysjärkistä. Esim. Ihan kaupassa jos näet kivannäköisen naisen vaikka maitohyllyllä niin mene hänen viereen ja näytä eksyneen oloiselta. Silloin voit kysyä vaikka, että "anteeksi hei. Kokkaatko paljon? Osaatko sanot että minkälaisii ruokiin tätä kolmen juusto kermaa käytetään?" Tämä siis esimerkki. Parhaiten pääset kontaksiin tilanteiden kautta. Se on vähän friikkiä mutta ei harvinaista, että rupeet vastaantulijaa pokaamaa. Siinä pitää olla jo pelisilmää ja hyvät vuorovaikutustaidot.
- dsd
Nainen se on myös ihminen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746