Elin henkisesti kuolleena 13 vuotta

Jumala-johdatti

Olen entinen narkomaani ja saatananpalvoja pahimmasta päästä, kunnes Jeesus pelasti minut ja veti minut takaisin elämään! Kaikki alkoi jo 9-vuotiaana, kun okkultismi, pahuus ja päihteet alkoivat kiinnostamaan minua. Eräänä päivänä koulussa, kun piti mennä kirkkoon, hyppäsin ikkunasta ulos ja paniikissa huusin: ”En varmasti tule! Soittakaa vaikka äidille, ettei minun tarvitse sinne tulla!!!” Äiti antoi luvan olla poissa kirkosta siitä lähtien. Aloin myös piirtelemään kaikenmoisia pahuuden symboleita; pentagrammeja, ristejä väärinpäin, riimuja yms. Luin jotain kirjaa, missä kerrottiin saatananpalvonnasta ja satanismista ja tajusin, että minä olen joutunut mukaan johonkiin, mihin en tiennyt joutuvani ja se tulisi tekemään elämästäni helvetin!

Eräänä yönä päätin, että otan lopullisesti itseni hengiltä. Lähdin kävelemään Kokemäenjoen sillalle. Sieltä olisi hyvä hypätä… Hyvä paikka tehdä itsemurha. Piikki ja itsemurhaan sopivat aineet mukana minä lähdin kävelemään – aivan päinvastaiseen suuntaan! Lopulta löysinkin itseni nyyhkyttämästä kirkon portailta! Keskellä yötä, kellon ollessa kaksi, luokseni tuli joku kirkon työntekijöistä ja minulta kysyttiin jälleen: ”Oletko kuullut Jeesuksesta?” Kysymys hämmensi minua jokseenkin, koska oli jo niin myöhä. Olin kuitenkin suhteellisen sekaisin, joten en miettinyt asiaa sen pidemmälle. Vastasin tälle työntekijälle, että haluaisin kyllä kääntyä Hänen puoleensa, mutta en voi, koska olen saatananpalvoja. Eihän tällainen ihminen nyt voi uskoon tulla! Se oli kuvitelmani silloin, mutta kuinka väärässä olinkaan!

http://www.tv7plus.fi/olin-saatananpalvoja/

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsdfertyewr

      Kiitos kertomastasi :)

      Siunausta elämääsi!

    • Oikea päätös, Siunausta sinulle.

      • 3X7

        Amen.


    • Mahtavaa lukea tällaisia todistuksia. Siunausta elämääsi!

    • katsokaa

      Kerrassaan mahtavaa. Vihollisen on päästettävä otteestaan. Mahtava on Herramme Jeesus Kristus.

    • Mistydust

      Hei! Kiitos todistuksestasi ! Jos haluat jakaa kokemuksia samantapaisia asioita kokeneen ex-saatananpalvojan kanssa mulle voi lähettää sähköpostia: [email protected] ja muutkin voi kirjoitella. Mä oon pitkään kaivannut toisia uskovaisia, joiden kanssa vois avoimesti ja rehellisesti jutella myös näistä jutuista.

    • nelvl3a

      Paratiisin käärmeen jälkeläisiä on paljon. Ne eksyttävät ihmisiä.

      Ensin koulutetaan; AIVOPESTÄÄN tyhmäksi kouluissa ja rippikouluissa sekä kotonakin monet lasten vanhemmat sitä tekevät. Sen jälkeen vasta uskontunnustuksen kaltaisesta Jumalan Valtakunnan kaltaisuudestaan ja ihmisyydestään eniten luopuneet koulutetaan papeiksi etteivät ymmärtäisi ketä palvelevat ja että oppisivat opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html

      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

      FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
      järjettömyydenne:

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'
      Ymmärtämättömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
      'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

      ja jos/kun tuollaisten joukosta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin:

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Pappislupaus
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

      Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
      Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

      TÄTÄKÄÄN EIVÄT PAPIT IHMISESTI OPETA:
      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
      12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

    • ainadramatiikkaa

      joskus olisi kiva kuulla tarina kuinka onnellinen ihminen tuli uskoon eikä onni lisääntynyt.

      • ToisinkinPåin

        Tiedän erään uskovan naisen, jolla meni ennen uskoontuloa kaikki asiat todella hyvin ja hän onnistui kaikissa tekemisissään aina yhtä loistavasti.

        Sensijaan, kun tuli uskoon, alkoivat aivan käsittämättömät vaikeudet hänen elämässään - tuntui, että koko helvetti oli kääntynyt häntä vastaan kaikissa asioissa, joita koki Jumalan johdatuksessa tekevänsä.


      • siltivalitsenJeesuksen
        ToisinkinPåin kirjoitti:

        Tiedän erään uskovan naisen, jolla meni ennen uskoontuloa kaikki asiat todella hyvin ja hän onnistui kaikissa tekemisissään aina yhtä loistavasti.

        Sensijaan, kun tuli uskoon, alkoivat aivan käsittämättömät vaikeudet hänen elämässään - tuntui, että koko helvetti oli kääntynyt häntä vastaan kaikissa asioissa, joita koki Jumalan johdatuksessa tekevänsä.

        Kyllä Jumala sallii uskoamme koeteltavan. Lue Jobin kirja, niin tiedät enemmän ja luulet vähemmän. Saatana tekee kaikkensa, että ihminen joutuisi iankaikkisesti perikatoon.


    • gfhjhkjlk

      Ihminen, joka uudestisyntyy muuttuu ja hän pystyy lopultakin olemaan oikeasti onnellinen.
      Vasta kun on löytänyt Jeesuksen oppii tuntemaan oikean Rakkauden, Rakkauden, jota ei voinut edes kuvitella olevan olemassakaan.

      Yleensä koskaan Uudestisyntyminen ei tarkoita, että materiaalinen "onni" lisääntyisi vaan paremminkin päinvastoin. Maallinen ja Taivaallinen on sodassa keskenään ja siksi Taivaallisen valitseminen tarkoittaa toisesta irti päästämistä.

      Kristitty ottaa joka päivä Ristinsä ja kohtaa ne vaikeudet, jotka hänen eteensä tuodaan. Niin kuin kulta on Kristuksen seuraajakin karkaistava. Kristitty on kuitenkin onnellinen, sillä hän ei ole yksin vaan hän on löytänyt oikean ja ainoan aidon Rakkauden.

    • saunatonttui

      Kauniita tarinoita, tosin mielikuvituksen tuotetta niin kuin elokuvatkin.

      • JeesusOnTotuus

        Noin juuri minäkin ennen luulin, ennenkuin tulin tietämään totuuden - Jeesuksen.


    • sanonsuoraan

      No voi helvetti olet ollut jo pennusta asti ihan sekasin. :D
      Senyt on omaa tyhmyyttä jos alkaa narkkariksi, siihen ei mitkään tekosyyt auta. Itse olen aina osannut sanoa että ime persettä, jos on kukkaa vahvempaa tarjottu, eikä siitä kukaan ole mieltänsä pahoittanut. Kyllä se on kumma jos ei kannabis ja viina riitä. Parempi tietysti olis olla ilman kumpaakiin mut omaa tyhmyyttäni juon ja harvakseltaan sotä kukkendaalia polttelen. Joskus viinan takia meinaa pää hajoilla mutta näillä määrillä se on kai aika normaalia. Kyllä se sitten siitä kun vähän taukoa pitää.

      • sanonsuoraan

        ja sitäpaisti varsinkin piikkihommat on jotain todella idioottimaista. Toki tämä on vaan oma mielipide, mutta jos joku minulle alkaa tyrkyttämään moista touhua niin vedän sitä turpaan. Eipä ole ku joskus kerran joku kysäissyt mutta uskoi sanomisella etten edes kokeile. Kaikenmaailman muita höpöhöpö hommia on myös tarjottu ja olen kieltäytynyt, eikä kukaan ole minua mihinkään pakottanut.
        Viinakin on vittumaista, kun siitä tulee kaikenmoisia ongelmia, mutta minkäs teet.
        Kannabista taas tulee käytettyä niin harvakseltaan ja ei mitään sikamääriä kerralla, että siitä tulee vaan hyvä olo, pahimmillaan mässyt.


    • fpppp

      Joillekin elämä näyttää pohjimmaisen pohjan, ennenkuin pääsevät ylöspäin. Mikään ei ole kauheampaa, kuin elää helvetissä päivittäin.

    • SaatanaEttäNauroin

      """Eräänä päivänä koulussa, kun piti mennä kirkkoon, hyppäsin ikkunasta ulos..."""
      """Keskellä yötä, kellon ollessa kaksi, luokseni tuli joku kirkon työntekijöistä..."""
      """Piikki ja itsemurhaan sopivat aineet..."""

      Vittu mikä pelle peloton tarinoiden sepittäjä.
      Mikään noissa jutuissa ei natsaa.
      Elikkä oikea paikka houreinesi olisi mielisairaalan suljettu osasto ja raamattu pois!
      Etkö saa huomiota elämässäsi muutoin kuin keksimällä valheita Jeesuksen harteille!

    • joopajoopajoojoo

      Kuulostaa keksityltä tarinalta, mutta mistä näistä aina tietää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2326
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1377
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      329
      1105
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1071
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      97
      956
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe