Miehet ovat pervoja!

eiyksikään.miesnormaali

Suomi24:llä miehet ovat aivan pervoa!

13

1514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka_on_se_oikea_

      Ai jaa? En minä ainakaan mikään pervo ole, mutta kuinka ollakaan, juuri ketään ei ole kiinnostanut minuun tutustua ollenkaan Suomi24 Treffeissä. Terveisin 32-vuotias mies Satakunnasta, joka toivoisi löytävänsä ihan sen oikean ja tuo sen selvästi esiin myös profiilissaan.

      Olen vieläpä hyvinkin luotettava, sanon vaan kun suurin osa naisista väittää luotettavuuden olevan se tärkein ominaisuus miehessä. Eipä ole vaikuttanut olevan. Kokemusteni perusteella jos mies ei ole pitkä (itse olen 170 cm) ja hänellä ei ole paksua lompakkoa (tuloistani tai työtilanteestani en kerro profiilissani mitään ja voin siitä sen verran tässä sanoa, että olen kyllä täysin työkykyinen ja töitä tehnyt, tälläkin hetkellä jotain teen), niin se on huomattavalle enemmistölle naisista aivan se ja sama, millainen tämä on luonteeltaan/persoonaltaan.

      • kuka_on_se_oikea_

        Niin ja sen voisin vielä todeta, että profiilitekstini olen laittanut ajan saatossa useamman kerran täysin uusiksi, joten turha alkaa tarjoilla sitä selitykseksi kiinnostuksen puutteelle mitä siinä juuri tällä hetkellä sattuu lukemaan.


      • luotettavaeiolevainsana
        kuka_on_se_oikea_ kirjoitti:

        Niin ja sen voisin vielä todeta, että profiilitekstini olen laittanut ajan saatossa useamman kerran täysin uusiksi, joten turha alkaa tarjoilla sitä selitykseksi kiinnostuksen puutteelle mitä siinä juuri tällä hetkellä sattuu lukemaan.

        Voitko laittaa sen tänne niin me naiset voimme kertoa onko siinä jtk miksi emme kiinnostu siitä?


      • Minapasevain

        Ota ensiksi vaikka pois se, että etsin jotain "oikeaa". Et etsi. Siirappimaista ällömössöä. Kirjoita mieluummin, että minkälaista naista etsit (eikä sitten mitään tuhannen palleron powerpoint-esitystä vaan max 3 lausetta. Tai jotain). Lompakon paksuus tai miehen pituus ei merkitse mitään. No okei, joillekin merkitsee, aivan kuten kuppikoko merkitsee joillekin miehille. Sådant är livet ,sanoisi ruotsalainen. Kun kerran olet mieheksi lyhyt (itse olen sinua pari senttiä lyhyempi mies), niin etsi niitä lyhyitä naisia, äläkä mitään 180cm malliehdokkaita. Doh.

        Niin ja noudata tuota edellisen kirjoittajan vinkkiä ja linkitä se profiilisi tänne. Minäkin voin (siis ihan heteromiehenä) kertoa mikä siinä on päin h*lvettiä. Kun itse olen onnistunut kirjoittamaan sellaisen profiilin, että treffikumppaneita löytyi ja sinkkuelämäkin jo päättyi.


    • mmnkjkjoioi8989

      minulla taas on tämän palstan neuvojen mukaan pari profiilia ja toimin kuten wilsarp-theysard parranajokone eli ensimmäinen terä nostaa partakarvan pystyyn ja toinen leikkaa sen

    • mies29v

      Niin, harmi että koet asian noin.Oletko muuten koittanut itse sellailla miesten profiileja ja tehdä itse aloituksia? Ketäänhän ei siis yllätä että joukossa on myös "roskia" jotka lähettävät spammi-pervoilua vähän jokaiselle naiselle.Näiden perusteella on siis turhaa, suorastaan tyhmää tuomita kaikkia miehiä.Joukossa kun on myös hyviäkin yksilöitä.Ne pitää vain huomata.

    • komsiikomsaa

      Huvittaa aina tää keskustelu. Naiset aloittaa, että miehet pervoja ja sit hyvämiehet marmattaa ettei niitä oteta vakavasti. No olen oikeastaan itse mies joka törmäsi tuohon jatkuvasti itsekin. Pervojen miesten murtamat naiset, oli vaikea saada juttusille ilman kuvaa...sit jos sai, niin kuvan laiton jälkeen se loppui siihen. Sitten oli ne kootut selitykset...ihan mukava tyyppi mutta et ole sitä mitä haen ja kaikki vaan siksi, kun valokuvassa ei ollutkaan adonis vaan tavallinen mies. Ja moni näistäkin naisista sanoi profiilissaan, että ulkonäkö ei ole tärkeintä. No aikani mä sit kovetin hiukan itseäni, enkä välittänyt näistä teennäisistä naisista vaan jatkoin kirjoittelua ja vaihdoin aikaajoin hieman profiilia yksinkertaisemmaksi...sit tärppäs. Ja se meni niinpäin, että nainen löysi minut. Mutta vaikka hän on kaunis kuin mikä ja en itsekään mikään suohirviö ole kuitenkaan, niin hän oikeasti haluaa ihmisen, eikä mitään olentoa tai kuvitelmaa...Ja oikeasti se valokuva ei ole koko ihminen vaikka kuinka tarkasti olisi koko ihminen kuvattuna...

    • Lattelalännen

      No mutta minä olen pervo, mutta vain peittojen välissä, pöydän päällä, saunassa, Rannalla, metsien siimeksessä.... Miksi en olis? Koska vanilija seksi ei minua Kiinosta... Siksi haluan olla pervo, villi ja hyvä kumppani näistä Asioista tykkäävälle naiselle.
      [email protected]

    • pervooo

      Pervoilu on ihanaa!!

    • piip

      Minä olen pervo,oikein pervojen pervo. Etsin tuolta treffisivuilta sitä väärää! Oikeita vaan löytyy mutta ei väärää. Kyllä nyt elämä potkii.Pakko täällä piipittää kun en uskalla puhua ihmisille oikeassa elämässä!!

    • Anonyymi

      Kaikki ei tyydy pelkkään vaniljaan. Kannattaa kokeilla avoimin mielin

    • Anonyymi

      Ei sentään kaikki. Täs ois yksi sellainen ns asiallinen joita kuulemma on erittäin vähän suomi 24 treffeissä

    • Anonyymi

      Ja suurin osa naisista on ylipainoisia siiderivalaita...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe