Isokokoiset naiset/BBW

45

10045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boobieboo
      • Anonyymi

        Niin olen minäkin ; ) Mutta taidan olla outo,kun haluaisin nähdä,kun vaimon pulleat muodot miellyttää vanhemman miehenkin silmää... Um55H:ki


    • Munavaikana

      No tuollahan noita mäkkärin jonoissa parveilee, että sinne vaan mittanauhan kanssa mittailemaan, keneltä suurin pötsi löytyy. Sitten isket sen ja alat syöttämään että se lihoo mieleisiisi mittoihin. Tajuatkohan ees, että sulle nainen ei ole ihminen, kuin vaan kasa ihraa. Oot aika säälittävä loppujen lopuksi.

      • Hyvä huutaa kun et edes tunne mua. Naisen terveys menee aina edelle mutta jos hän nyt on isompi ja hän haluaa sitä itse niin en minä ainakaan sitä halua estää. Pelle.


      • Munavaikana
        feederdude kirjoitti:

        Hyvä huutaa kun et edes tunne mua. Naisen terveys menee aina edelle mutta jos hän nyt on isompi ja hän haluaa sitä itse niin en minä ainakaan sitä halua estää. Pelle.

        Joo, varmasti naisen terveys menee sun perversioidesi edelle, kun tuollaista älytöntä ryllimahaa ihailet, mikä videossa esiintyvällä henkilöllä on... Lue tästä vähän vyötärölihavuudesta, eli viskeraalisesta rasvasta, ja kuinka helvetin terveellistä se on:

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00890

        Saatanan pelle.


      • Sun kanssa ei selkeesti pysty keskustelemaan joten kaikkea hyvää sullekin jatkoon. Toivottavasti sait paremman mielen kun pääsit tänne vähän purkaa paineita.


      • Anonyymi

        Taidat ite olla läski!!!


    • BMI
      • Anonyymi

        Et sä mtn pullukkanaista haluakkaan,vaan isotissiä...


    • mikko1968

      lihava nainen on maailman seksikkäin mutta tuntuu etten ikinä löydä sellaista

    • Jo-on-ihme-jos-ei-löydy

      Kuinka lihava sen naisen pitää olla, ollakseen "tarpeeksi" lihava? Nykyään käsittääkseni jo puolet naisista on ylipainoisia, joten miten ihmeessä voi olla vaikeuksia löytää ylipainoista? Lihavista eli selkeästi ylipainoisista pitävillähän luulisi olevan ns. kissanpäivät. Toki eri asia, jos haetaan sitten ihan järjettömän lihavia, sellaisia jotka ei pysty edes vessassa itse käymään. No niitäkin löytyy jenkeistä, muuttakaa sinne.

      • lihavanainen

      • Anonymous91
        lihavanainen kirjoitti:

        Ei alle 100kg ainakaan. BBW ei ole se kaikkein läskein. On myös SSBBW eli super-size-big-beautiful-women. Tässä esimerkki.
        http://c3.nuttit.com/Cache/GetImage?id=emMULGx.jpg

        Sellainen kun istuisi päälle :P ja käskisi punnertamaan.


    • missäootte

      mistä teitä lihavista naisista pitäviä löytyypi :< t. lihava tyty

      • täältälöytyy

        Moi, täällä yksi lihavista naisista pitävä 23-v mies. Minkä ikäinen olet ja mistä päin?


      • Etelä pohjanmaalta löytyy ainakin yks :D


      • believeinfatness

        Täälläkin yksi, Helsingistä ja ikää 21. Mistä päin olet, minkä ikäinen ja kokoinen, löytyykö maha- ja selkämakkaroita, entä ig, kik, snäp?


      • etelä-savosta löytyy 49v mies joka tykkää yli kaiken bbw naisista, ottakaa yhteyttä, osoite on [email protected]


      • Anonyymi
        feederdude kirjoitti:

        Etelä pohjanmaalta löytyy ainakin yks :D

        Isoista naisista kiinnostunut [email protected]


    • fabulousfatgirl

      Kokeilkaas pojat woo plus deittiappsia. Se on vähän ku tinder mut bbw naisille ja miehille jotka tykkää heistä. Ite löysin sieltä kumppanin. Ja muutenki menkää jutteleen viehättäville pullukoille naisille rohkeasti, silleen niitä naisia tapaa :)

      • jokumies83

        Suomesta ei löydy kyseisestä sovelluksesta kuin kourallisen verran naisia rekisteröityneenä... testasin asiaa ja muutaman pyyhkäisyn jälkeen alkaa maksun pyytäminen jos aikoo eteenpäin, joo kiitos ei en maksa kun ei tarjontaakaan ole. Varmaan lähtee poistoon koko sovelluskin kunhan on viikko testattu.


    • Tuntuu että ei näistä isommista naisista kiinnostuneita löydy kun täältä netistä. Ei ainakaa täältä uudenmaan suunnalta

      • believeinfatness

        Itse olen Helsingistä. Minkä ikäinen ja kokoinen olet, löytyykö maha- ja selkämakkaroita? Entä ig, kik, snäp?


      • 23, 170/135kg löytyy molempia :D


      • fatty_gurl kirjoitti:

        23, 170/135kg löytyy molempia :D

        lähetä fatty_gurl viestiä minulle, osoite on [email protected]


      • Anonyymi
        fatty_gurl kirjoitti:

        23, 170/135kg löytyy molempia :D

        Ok, löytyykö ig,/snap tmv someja?


    • Protietäjä

      Lihavat naiset häpeävät itseään sängyssä ja yleensä muuallakin. Ja kulkiessa tosi lihavan naisen kanssa julkisella paikalla joutuu itse häpeämään.

      • Anonyymi

        Miksi? päästään taas tähän peri ihmisläiseen sanontaan: KATEUS. Pikkasen nälkävuosien juttuja. Lihavaa katottu rahvaan suunnasta pahalla, kun on näyttänyt siltä että se on rikas, sillä on vara syödä. . Ja yleensäkkin kun nainen on paljon seksuaalisemman näköinen kurvikkaana, pidetään jopa yliseksikkäänä. _-MiesMielensäPahoitti..


    • Kiinnostaisi vähintään 120kg tyttönen, ei ole mitään kauniimpaa. :)

    • jukkap9

      Mistähän löytyisi minulle 20-55v, rouvakoon 155-175cm, leveälanteinen, muutama ylimääräinen kilo oikeissa kohdissa? Jos on esim. 160cm, niin n.70-80kg, 170cm n.75-85kg??Löytyisikö pirkanmaaltapäin? Pitkät hiukset plussaa,nätit kasvot ja täyteläiset suudelmahuulet, niin minulle vain viestiä,vaikka olisit varattukin nainen? [email protected]

    • Hei
      Olen 150cm ja 110 kg nainen ja etsin seuraa. Jos kiinnostaa niin s-posti on [email protected]

    • SormetLäskiinUppoaa

      Onneksi mua ei kiinnosta hielle haisevat mäkkäribontsot....

    • Chubbychaser

      Täälläkin on 22v nuori mies pohjois pohjanmaalta joka etsii pyöreää tuhtia neitiä kainaloonsa talven kylmeneviin öihin..viestiä voi laittaa
      Kik: oonvaaolemas

      • Chubbychaser

        Korjaus:
        Kik: oonvaanolemas


      • Anonyymi
        Chubbychaser kirjoitti:

        Korjaus:
        Kik: oonvaanolemas

        Täällä 17v poika Helsingistä etsii runsas muotoista naista/tyttöä
        Pistäkää Gmailin viestiä jos kiinnosta
        [email protected]
        Joo tiedän sähköposti osoitteeni on typerä mutta parempaakaan en keksinyt


    • Anonyymi

      Kyllä naisella kuuluu olla jotain mistä saa kiinni 😅♥️

      • Anonyymi

        Olet aivan oikeassa😍
        Todella inhottavaa jos naisella näkyy kylkiluut


    • Ei.

    • Anonyymi

      Täällä olisi yksi 26v n. 125kg typy jolta mahdollista rahaa vastaan saada esim. pikkareita tai videoita. 😜 hit me up : [email protected]

    • Nosto

    • Anonyymi

      Itse olen 25 vuotias ja nain ja nuolin 18 vuotta täyttänyttä isompikokoista naista jolla vatsa roikkui ja perse oli todella niinku aikuisella naisella. Kukaan kuulemma ei ollu koskaan nuollut kyseistä muijaa ja siinä se häpeilemättä näytti nautintonsa kun kieli kävi välillä perseessäki ja siitä tuntu tyttö nauttivan. Tyttö pyysi läpsimään persettään ja läpsin niin että tuntu kans ja perse punotti. Paljon kiimasempi ja itsevarmempi tapaus ku eräs 15 vuotias hyvä perseinen teinityttö kenen kanssa takareisien hieronta johti siihen että tytöltä meni pillu ja perseneitsyys ja jossain kohtaa tyttö kerran pieras ja tuntu häpeilevän sitä vaikka itse kiihotuin tästä ja sanoin vaa uuh pierase pikkuhuora uudestaan. Ajattelin suostutella tän tapaamani naisen muodot omaavan tytön ottamaan perseeseen koska lämmin ilma munaan osuessa on jotain nii kiihottavaa

    • Anonyymi

      Kyllä rupes markkinat käymään. Tainnu olla liian kuivia keppejä tarjolla kun uroksia ei ole kiinnostanut😉

    • Anonyymi

      Hei naiset kaipasitko vapaa 56 nallekarhu yksin himo takia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe