Ateistille kaksi kysymystä?

KaksiKysymystä

Mikä teille on tärkein kysymys elämässänne?

Mikä on tärkein vastaus tähän kysymykseen?

62

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärkein kysymys. Säilyyköhän terveyteni suhteellisen hyvänä loppuelämän ajan?

Vastaus. Vaikea sanoa varmasti.

• KaksiKysymystä

Väärin

• KaksiKysymystä kirjoitti:

Väärin

Perustele.

• On niin monta sellaista asiaa jotka ovat tärkeitä. Osaan on jo vastaus (ne eivät ole ehkä enää niin tärkeitä sitten), osaan ei ja kaikkia kysymyksiä ei ole toki edes vielä esitettykään. Eikä kaikkiin ole vastausta löytynyt eikä tule löytymäänkään.

Nämä kysymykset omalla tavallaan muodostavat sitten elämääni.

Minulle suurin kysymys ei kuitenkaan ole se uskonko eläväni ikuisesti. Ja siihen on vastauskin: en usko enkä usko että sellaista kukaan yliluonnollinen minulle voisi antaakaan ja hyvä niin. Minulle kelpaa ja hyväksyn elämäni rajallisuuden.

• En ole kyennyt päättämään mikä on tärkein kysymys. Se vaihtelee hetken ja näkökulman mukaan.
      Ateisteilta joukkona puuttuu sellainen kysymys, joka kristityn on helppo nostaa tärkeimmäksi, kuten kysymys pelastumisesta ja miten se saavutetaan.

• KaksiKysymystä

Kyllä vaan, kysymys ja vastaus liittyy siihen.

• tötterötööö
        KaksiKysymystä kirjoitti:

Vähän kun pyörittää, niin voisi olla, miksi meidän tarvitsee pelastua jumalalta.

Noinhan se kristittyjen mielestä tietenkin on. Ateistia koko kysymys ei kiinnosta, sitä ei ole ikäänkuin edes olemassa.

• Epäjumalienkieltäjä

Taas erinomainen esimerkki kuinka uskovista tulee omahyväisiä besserwissereitä. Siksi heidän älyllinen, tiedollinen ja eettinen kehitys pysähtyy ja pahimmillaan jopa taantuu.

Voin kertoa että kaltaisesi omaan napaan tuijottavat uskovat tuskin tietävät yhtään oleellista kysymystä saati niiden vastauksia.

• a---a

1. Paljonko kello on?

2. Vitustakos minä tiedän mikä sinun mielestä on tärkein vastaus. Varttia vaille 3?

• KaksiKysymystä

Väärin, ethän tarvitse kelloa silloin kun nukut.

Perustele, miksei kellonaika voisi jollekulle olla maailman tärkein asia.

• a---a

Kiesus että sinä olet tyhmä.

• haliapusiajanusia

Tärkeimmät kysymykset tässä: halia, pusia ja nusia.

• KaksiKysymystä

Väärin, ethän koko aikaa halaa, pussaa ja rakastele

Väärin, ethän koko aikaa halaa, pussaa ja rakastele

Perustele, miksei haliminen, pussailu ja nussailu voisi olla jollkein maailman tärkein asia.

• Aada-a

Yksi tärkeimpiä kysymyksiä elämässäni on kuinka pitää yllä kokonaisvaltaista terveyttä; Psyykkistä, fyysistä ja sosiaalista.

Vastaus näihin keskeisimpiin kysymyksiin löytyy psykologiasta, sosiologiasta, lääketieteestä, terveystieteistä ja kaikesta siitä mitä ihmisestä ja ympäröivästä elämästä on saatu selville.

• KaksiKysymystä

Väärin

Väärin

Perustele, miksei jollekin terveys voisi olla maailman tärkein asia.

• Mielenrauhassa

Kuinka saavutan sisäisen mielenrauhan ja elän tasapainoisen onnellisena.

Aika helppoa kun sen vihdoin oivaltaa - jätin pois kaiken tavoittelun ja kilvoittelun ja kaikki typerät uskonnot ja niiden vielä tyhmemmät uskomukset. Tajusin että onni löytyy elämän pienistä asioista ja että minulla on tässä ja nyt kaikki mitä onneeni tarvitsen, enkä tarvitse yhtään mitään enempää.

Elän tässä ja nyt nauttien jokaisesta ainutkertaisesta hetkestä. Nautin luonnon rauhasta ja kauneudesta ja hiljaisuudesta, uppoudun hyvään sivistävään kirjallisuuteen, ravitsen sisintäni sykähdyttävän kauniilla musiikilla, antaudun huvittaviin ja päämäärättömiin kvasifilosofisiin keskuteluihin hyvien ystävien kanssa. Välillä leikin suurta taiteilijaa ja välillä taas mestarikokkia, vaikka tulokset ovat harvoin riemuvoittoja, enemmänkin jotain asteikolla järkyttävä-hirvittävä-kammottava. Mutta silti, tai ehkä juuri siksi, niin hauskoja.

Ihmettelen suuresti uskonsa kanssa kiivailevia ihmisiä, jotka väittävät että heidän uskonsa tarjoaa onnen ja sisäisen rauhan. Vaikka kyseiset ihmiset ovat koko ajan vihaisia ja tyytymättömiä kaikkeen ja odottavat vain jotain tulevaa palkintoa ja jättävät tämän ainutkertaisen elämän kokonaan elämättä, koska kaikki on jotain syntiä.

• KaksiKysymystä

Elämästäsi puuttuu tärkein asia. Miksi? Vaikka tiedostat sen olemassaolon.

Hänhän kertoi mikä hänen elämässään on tärkein asia. Oletko lukutaidoton?

• Mielenrauhassa

Sinulta puuttuu yksi tärkeimmistä asioista, nimittäin terve järki ja toimivat aivot.

Sen lisäksi jokainen kirjoituksesi tässä(kin) ketjussa todistaa täsmälleen tuon mitä minä edellä sanoin: Ihmettelen suuresti uskonsa kanssa kiivailevia ihmisiä, jotka väittävät että heidän uskonsa tarjoaa onnen ja sisäisen rauhan. Vaikka kyseiset ihmiset ovat koko ajan vihaisia ja tyytymättömiä kaikkeen.

Kiitos todistuksistasi, ovat erittäin vakuuttavia esimerkkejä uskosi pohjattomasta typeryydestä, sairaudesta ja vastenmielisyydestä.

• Miksi kana ylitti tien?

Koska halusi toiselle puolelle.

• KaksiKysymystä

Mitä sen jälkeen kun kana on ylittänyt tien, eihän se voi sitä tehdä koko aikaa

• Sitä ei tarina kerro.

• KaksiKysymystä

Ei yhtäkään oikeaa vastausta.....ALOITUKSEEN???????????

• Ajatuksenvapaus

Ja taas joku tomppeli, joka kuvittelee tietävänsä kaikkien muiden ihmisten tärkeät asiat. Jokainen tämän ketjun vastaus on aina oikea, koska vain ihminen itse voi määritellä mitkä ovat hänen elämänsä tärkeimpiä asioita. Varsinkaan sitä ei voi määritellä joku jälkijättöinen pölvästi, joka ei ilmeisesti tunne ketään ja jolla ei ole yhtään ystävää.

Aloituksessa ei kysytty, mikä on sinun mielestäsi tärkein asia ihmisille, etkä sinä sitä myöskään voi päättää. Sehän on asia jonka voi päättää vain jokainen ihminen itse. Ja vaikka sinä et siitä päätöksestä pitäisikään, niin se ei asiaa miksikään muuta.

• KaksiKysymystä
        Ajatuksenvapaus kirjoitti:

Ja taas joku tomppeli, joka kuvittelee tietävänsä kaikkien muiden ihmisten tärkeät asiat. Jokainen tämän ketjun vastaus on aina oikea, koska vain ihminen itse voi määritellä mitkä ovat hänen elämänsä tärkeimpiä asioita. Varsinkaan sitä ei voi määritellä joku jälkijättöinen pölvästi, joka ei ilmeisesti tunne ketään ja jolla ei ole yhtään ystävää.

Aloituksessa ei kysytty, mikä on sinun mielestäsi tärkein asia ihmisille, etkä sinä sitä myöskään voi päättää. Sehän on asia jonka voi päättää vain jokainen ihminen itse. Ja vaikka sinä et siitä päätöksestä pitäisikään, niin se ei asiaa miksikään muuta.

Minä tiedän kaikkien ihmisten TÄRKEIMMÄN KYSYMYKSEN JA VASTAUSTA SIIHEN.

Ateistille se ei näytä olevan tärkeää?????????

Et tiedä. Luulet. Siinä on iso ero.

• Ajatuksenvapaus

Sinä olet pohjattoman tyhmä vastenmielinen idiootti, joka ei tiedä yhtään mitään, eikä osaa edes kirjoittaa suomen kieltä. Olet narsistinen psykopaatti ja elävä todiste kaikesta siitä mikä uskossa on niin kuvottavan sairasta. Olet parasta mahdollista mainosta ateismin puolesta ja niin tyhmä, ettet tajua edes sitä.

• Kalju_Pitkätukka

"Ei yhtäkään oikeaa vastausta.....ALOITUKSEEN???????????"

Muka kysyit ateisteilta, mikä on heille tärkein kysymys elämässä.

Kun sait vastauksia, vastaat noin.

Hyvä, etten vaivautunut vastaamaan kysymykseesi, koska arvasin, etteihän tästä mitään keskustelua synny, koska et halua keskustella tai et kykene siihen.

Päänkuoresi on tehty niin ohuista tarpeista, että tyhmyys paistaa läpi.

Kysymys aloittajalle, mistä kirjasta(tai kirjan filmatisoinnista) em. herja oli lainattu?

• atteboi

Koska ihminen saavuttaa evoluution mahdollistaman täydellisen muodonmuutoksen ?
      Leijunko silloin kuin >pieru Saharassa< ?

• uhih

Mikä teille on tärkein kysymys....
        Miten tuohon voi vastata väärin? Jos sanoisin, että minulle tärkein kysymys on, miten kuhaa uaitellaan parhaiten, et voi väittää, etteikö se mielestäni olisi tärkein.

• KaksiKysymystä
        uhih kirjoitti:

Mikä teille on tärkein kysymys....
        Miten tuohon voi vastata väärin? Jos sanoisin, että minulle tärkein kysymys on, miten kuhaa uaitellaan parhaiten, et voi väittää, etteikö se mielestäni olisi tärkein.

Väärin, koska ethän voi koko aikaa kuhaa perkata, paistaa jne

• tötterötöööö

Mikään pakko ei ole tärkeintä tehdä ja ajatella koko aikaa.

Perustele, miksei jollekin kuhan pyydystäminen voisi olla maailman tärkein asia.

• Yleisesti ottaen tärkeintä minulle elämässäni on se kuinka minulle rakkailla ihmisillä menee. Rehellinen tilannekuva on oikea vastaus kysymyseen 'Kuinka heillä menee?', mutta pyrin vaikuttamaan kykyjeni mukaan siihen, että vastaus olisi useimmiten 'Tosi hyvin.'.

• KaksiKysymystä

Väärin, ethän voi sitä koko aikaa tehdä.

Väärin, ethän voi sitä koko aikaa tehdä.

No voihan nenä. Eikö se voikaan sitten olla minulle tärkeintä, jos en voi välillä hoitaa muita asioita? Byää! :-)

Sinä tietenkin kuvittelet parhaiten tietäväsi, mikä minunkin tärkein kysymykseni on vastauksineen (sarkasmia), mutta toivottavasti et sentään kerro.

Kun olin lapsi, niin minua opetettiin ahkerasti pitämään tärkeinä muutamia ajatuksi, jotka tajusin myöhemmin luokattomaksi lannaksi.

• multinikkeatte

Lasteni hyvin vointi ja tulevaisuus.

• KaksiKysymystä

Millä sen varmistat?

• multinikkeatte

Mm. opettamalla järjen käyttöä, opiskelua, opettamalla liikkumista ja käytännön osaamista, käytöstapoja ja ihmisten hyväksymistä erillaisuuksineen.

• KaksiKysymystä
        multinikkeatte kirjoitti:

Mm. opettamalla järjen käyttöä, opiskelua, opettamalla liikkumista ja käytännön osaamista, käytöstapoja ja ihmisten hyväksymistä erillaisuuksineen.

Ihminen on typerä ilman uskoa, sen todistaa ateistisuus.....tyhjän päiväistä örveltämistä vuodesta toiseen.

• ettäsillälailla

Ihminen on typerä ilman uskoa, sen todistaa ateistisuus.....tyhjän päiväistä örveltämistä vuodesta toiseen.

Olisipa kiva tietää, mitä uskovat opettavat lapsilleen, kun multinikkiaten opetukset eivät kelpaa. Ei kai sokea usko riitä korvaamaan kaikkia näitä taitoja, jotka itsekin allekirjoitan.

• multinikkeatte

Elä sinä harhoissasi, eläkä sekaannu toisten elämiin. Elämä ilman taikauskoa ei ole örveltämistä, siinäkin olet väärässä.

• K: Kuinka elää hyvä elämä?

V: vaikea määritellä hyvää vastausta. Sitä vaan yrittää tehdä parhaansa aina kun muistaa. :)

• KaksiKysymystä

# #Kuinka elää hyvä elämä?##

Se liittyy tähän kysymykseen.

# #Kuinka elää hyvä elämä?##

Se liittyy tähän kysymykseen.

Ei, vaan se on se kysymys.

Oikea vastaus lähtee jostain antiikin filosofioista, mielestäni.

• hgfdsadfghyj

• joo-0

En vaivaudu antamaan vastausta noihin kysymyksiisi, koska ne eivät sinulle kelpaa. Voitko lopettaa leikkimisen ja mennä suoraan asiaan, eli mikä on se sinun mielestä minun tärkein kysymys omassa elämässäni ja sen vastaus?

• 1. Ihmiset ovat yksilöitä. Yhdelle on yksi kysymys tai asia tärkeä, toiselle toinen. Niinpä en voi mitenkään tietää, mikä on kullekin se tärkein asia, jos sellaista onkaan.
      2. Mahdotonta tietää. Ks. vastaukseni 1.

• Voihyvähumala

1) Riittääkö olut ?
      2) Koska sitä saa lisää ???

• Hyviä tärkeitä kysymyksiä!

• SeAvarakatseinen

1. Hajoaako maailmankaikkeus ? Ts. osoittaako Higgsin bosonin löytyminen, että maailmankaikkeus on metastabiilinen? Kaikki lakkaa olemasta ainakin senkaltaisena, mitä Se on NYT.

2. Saadaanko pimeän aineen olemus näkyviin muillakin tavoin, kuin sen massan vaikutus valonsäteiden kulkuun? (viitteitä on)

• Reddington

Jos heitän veikkauksen, aloittaja hakee jotain siihen olemattomaan jumalaansa liittyvää kysymystä, eikä tajua että ateistille sellaiset ovat triviaaleja ihan oikeidenkin asioiden rinnalla.

• onnelisuustutkija

"Mikä teille on tärkein kysymys elämässänne?"

Miten pysyä onnellisena?

"Mikä on tärkein vastaus tähän kysymykseen?"

Tee asioita jotka saavat sinut pysymään onnellisena ja vältä asioita jotka eivät tuota onnellisuutta tai niistä saatava onnellisuus on kovin lyhytaikaista.

Ps. Oppia ikä kaikki.

• Kysymys: Miksi jotkut uskovat olemattomiin jumalilin.

Vastaus: Koska ovat idiootteja.

Siinä sinulle se tärkein kysymys ja vastaus siihen.

• Epäjumalienkieltäjä

Yhtä oikeaa tai tärkeintä kysymystä ei tietenkään ole. Hyviä kysymyksiä on useita. Esimerkiksi:
      Miten elää tasapainossa itsensä ja ympäristyönsä kanssa?
      Voinko tehdä elämästäni, läheisteni elämästä tai maailmasta tänään tänään vähän paremman?
      Mitä opin tänään?

Hyviä vastauksia löytyy, kunhan kysymykset ovat oleellisia.

• 1918

Hyviä kysymyksiä, komppaan.

• xcvgjf

Oletan että kysyjä on uskovainen joten hänen vastaukset lienevät Jeesus ja Jeesus.
      Tai sitten ekaan kysymykseen "rakkaus" ja tokaan "jumala/jeesus".
      Tai ekaan "ikuinen elämä" ja tokaa usko siihen yhteen ainoaan "oikeaan jumalaan".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1056
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      342
      1037
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      832
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      56
      731
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      98
      656
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      641
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      633
    8. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      620
    9. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      618
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      600
    Aihe