Miksi ätmille kelpaa vain horo?

miksiätmimiksi

Ätmit tuntuvat aina valittavan, kun naiset eivät huomaa heitä, mutta kyseessähän on yleensä juuri ne naiset jotka ovat seksuaalisesti erittäin kokeneita, useimpien miesten mieleen jne tyyliin Megan Fox. Ainakin itse olen tavannut todella mukavia, hieman arkisemman näköisiä naisia jotka eivät välttämättä ole kaikkien makuun, mutta ovat kauniita omalla tavallaan.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

Naisten odotukset eivät kasva lineaarisesti heidän tasonsa kasvaessa, vaan käyrä on ennemmänkin muotoa y=x^2, missä x on nainen ja y on mies. Tällöin siis kolmosen nainen haluaa jo ysin miehen. Sitä tasokkaampien naisten odotukset ampuvat 1-10 -asteikon ulkopuolelle eli muuttuvat imaginäärisiksi.

• Kouluissa matematiikantunnilla pitäisi opettaa oppilaille hypergamian kaava.

• villi_arvaus

Ehkä ätmi on ätmi juuri siksi, että hänelle kelpaa vain horo? Tällainen villi arvaus. Pätee varmasti ainakin osaan ätmeistä.

• xxxxxwoman

Itse olen liian ruma ätmille, mutta tavalliselle ihmiselle olen kelvannut..

• tavisnaiset-on-ihania

Joo en minäkään mitään Megan Foxia ottais omaksi naisekseni. Kaunis toki katsella mutta ehkä parempi katsella sitä telkkariruudusta kuitenkin. Tavisnaisen vierellä ei tule mitään riittämättömyyden tai huonommuuden tunteita omasta ulkonäöstä ja ovat vielä keskimäärin mukavampia kuin missiprinsessat. Kyllä ulkonäössä pitää olla tiettyä epätäydellisyyttä, virheetön ulkonäkö on tylsä. Moni harmaavarpunen on todella kaunis kun sen oikein oivaltaa.

• villi_arvaus

Kauniisti sanottu. Mies joka puhuu näin, saa aina naista, toisin kuin ätmi, joka solvaa (suomalaista) naista aina kun kerkeää. :)

• alli_virvaus
        villi_arvaus kirjoitti:

Kauniisti sanottu. Mies joka puhuu näin, saa aina naista, toisin kuin ätmi, joka solvaa (suomalaista) naista aina kun kerkeää. :)

Megan Foxin kutsuminen kauniiksi ei ole kauniisti sanottu. Rumahan se on. Tavalliset naiset ovat paljon kauniimpia.

• 116

Asiahan on juuri päinvastoin. Ätmi kelpaa vain horolle eli vain maksua vastaan.

• öööööööööäääöö

Ahaa, että jos kukaan nainen ei halua ätmiä, voidaan tästä päätellä, että ko. ätmi haluaa vain horoja? Voisitko selittää/perustella vähän tarkemmin, että lukijatkin ymmärtävät?

• Kyllä mun mieleen on enemmän ne arkisemman näköiset naiset, mutta eivät hekään ole minua huomanneet.

• Äädämi

Lopettakaa nyt jo perkele tuo nolo pillunnuolenta! Kaunis nainen ei anna pillua ja ruman kanssa ei seiso. Minkäs teet, karu on ATM:n kohtalo!

• kuvottaakos

Läskin naisen kanssa ei molo seiso.

• En sanonut mitään rumista tai läskeistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1636
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      55
      1288
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      186
      1043
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      51
      1016
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      77
      995
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      37
      945
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      58
      855
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      206
      834
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      153
      803
    10. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      112
      798
    Aihe