Täällä paljon vaahdotaan ulkoisesti rumista miehistä, jotka eivät saa naista/vaimoa itselleen koska on ruma.
Tämän perusteella jokainen ruma mies on sinkku.
Ettekö tosiaan tunne miehiä jotka mielestänne ovat rumia ja jotka ovat parisuhteessa/liitossa.
Vai onko tämä vaan keksitty tekosyy sinkkuuteen eikä uskalleta/haluta myöntää ongelman olevan jossain muualla?
Katsokaa ympärillänne olevia pareja, lapsiperheiden vanhempia kaupassa, kaikissako niissä on osapuolena kaunis/komea mies?
Miten monta prosenttia miehistä on ulkoisesti komeita?
Ruma mies kelpaa
34
84
Vastaukset
- ätmel
Ruma mies kelpaa sitten siinä vaiheessa, kun jännä-äpärälle pitäisi löytää elättäjä.
- outuväite
Eli siis lapsettomalla naisellako ei voi olla ulkoisesti rumaa miestä?
- ätmel
outuväite kirjoitti:
Eli siis lapsettomalla naisellako ei voi olla ulkoisesti rumaa miestä?
Voi olla, jos miehellä on paljon rahaa.
- ffggdgfdgdfs
Kyllä rumakin kelpaa, jos on tarpeeksi jännä. Kaikenlainen tyhmyys ja pahuus yleensä auttaa naisen saannissa. Jatketaan esimerkkiäsi ja katsotaan niitä ympärillä näkyviä pareja, joissa osapuolena on ruma mies: kuinka moni esim. tupakoi, kiroilee tai heittää kaikki roskansa lajittelematta sekajätteeseen? Sen sijaan hyvää miestä haukutaan tylsäksi tai nipottajaksi, kun hän yrittää toimia hyvin tai parantaa ympäristöään. Ulkonäöllä on vaikutusta naisen valintaan silloin, jos miesehdokkaita on paljon tai jos mies on melko huono muttei tarpeeksi huono herättääkseen naisen kiinnostuksen.
- hiiri.ei.ole.mies
joissa osapuolena on ruma mies: kuinka moni esim. tupakoi, kiroilee tai heittää kaikki roskansa lajittelematta sekajätteeseen?
Voi elämän kevät on sulla jänniksen kriteerit, olen mies ja nyt täytyy sanoa että sinä olet hiiri! :)
Tuolla ajattelulla en yhtään ihmettele, miksei uskalla sosialisoida tai lähteä sieltä kopistaan ulos, kun se naapurin jännämies vie sen roskapussinsa lajittelematta, niin täytyyhän sitä pelätä ettei vielä joudu tervehtimäänkin. :D
Itseäni pidän kilttinä ja kunnollisena, mutta kaikilla meillä on siitä näemmä oma mielipide, itse en kyllä arvottele ihan täysin samallalailla ihmisiä kuin sinä, voi elämän kevät, mistä teitä sikiää..... - tylytys
" Kaikenlainen tyhmyys ja pahuus yleensä auttaa naisen saannissa."
Tuon mukaanhan kaikki palstamiehet saavat helpostikin naisen. - kunnollinen.ei.ole.hiiri
hiiri.ei.ole.mies kirjoitti:
joissa osapuolena on ruma mies: kuinka moni esim. tupakoi, kiroilee tai heittää kaikki roskansa lajittelematta sekajätteeseen?
Voi elämän kevät on sulla jänniksen kriteerit, olen mies ja nyt täytyy sanoa että sinä olet hiiri! :)
Tuolla ajattelulla en yhtään ihmettele, miksei uskalla sosialisoida tai lähteä sieltä kopistaan ulos, kun se naapurin jännämies vie sen roskapussinsa lajittelematta, niin täytyyhän sitä pelätä ettei vielä joudu tervehtimäänkin. :D
Itseäni pidän kilttinä ja kunnollisena, mutta kaikilla meillä on siitä näemmä oma mielipide, itse en kyllä arvottele ihan täysin samallalailla ihmisiä kuin sinä, voi elämän kevät, mistä teitä sikiää.....Olet ilmeisesti tyypillinen keskimääräinen jännämiestavis, jonka älykkyys ei riitä analysoimaan ja oivaltamaan mitään kovin erityistä, tai edes arkista. Jännämiesten tyypillisimpiä ominaisuuksia on halveksua kunnon miesten hyviä ominaisuuksia ja haukkua heitä esim. hiiriksi. Keskivertomies pitää itseään kunnollisena, koska pahempiakin miehiä löytyy, mutta kaikkea itseään kunnollisempaa hän pitää turhana.
- hiiri.ei.ole.mies
kunnollinen.ei.ole.hiiri kirjoitti:
Olet ilmeisesti tyypillinen keskimääräinen jännämiestavis, jonka älykkyys ei riitä analysoimaan ja oivaltamaan mitään kovin erityistä, tai edes arkista. Jännämiesten tyypillisimpiä ominaisuuksia on halveksua kunnon miesten hyviä ominaisuuksia ja haukkua heitä esim. hiiriksi. Keskivertomies pitää itseään kunnollisena, koska pahempiakin miehiä löytyy, mutta kaikkea itseään kunnollisempaa hän pitää turhana.
minä lähdin vain leikkiisi mukaan, vaikka fiksu ihminen ei olisi tietenkään provostasi välittänyt, itse aloitit ja minä osallistuin, nyt jatkat näämmä, mutta minä lopetan, et ole sen arvoinen.
mutta en yhtään enää ihmettele, jos elämä on vaikeaa, kun on tuollainen ajattelumaailma ja pienetkin asiat tuntuvat pahalta ja jännältä, jokainen tyylillään ja tavallaan. - qwwewqwe
hiiri.ei.ole.mies kirjoitti:
minä lähdin vain leikkiisi mukaan, vaikka fiksu ihminen ei olisi tietenkään provostasi välittänyt, itse aloitit ja minä osallistuin, nyt jatkat näämmä, mutta minä lopetan, et ole sen arvoinen.
mutta en yhtään enää ihmettele, jos elämä on vaikeaa, kun on tuollainen ajattelumaailma ja pienetkin asiat tuntuvat pahalta ja jännältä, jokainen tyylillään ja tavallaan.Nimimerkki kunnollinen.ei.ole.hiiri on kirjoittanut vain yhden viestin, ei siis aloittanut mitään. Hän osaa sentään aloittaa lauseet isolla alkukirjaimella. Elämä olisi kaikille paljon mukavampaa, jos kaikki yrittäisivät edes hiukan tehdä asiat hyvin ja toimia oikein. Valitettavasti enemmistö on keskimääräisiä tolvanoita, jotka aivan tahallaan tekevät maailmasta kaikille huonomman paikan.
qwwewqwe kirjoitti:
Nimimerkki kunnollinen.ei.ole.hiiri on kirjoittanut vain yhden viestin, ei siis aloittanut mitään. Hän osaa sentään aloittaa lauseet isolla alkukirjaimella. Elämä olisi kaikille paljon mukavampaa, jos kaikki yrittäisivät edes hiukan tehdä asiat hyvin ja toimia oikein. Valitettavasti enemmistö on keskimääräisiä tolvanoita, jotka aivan tahallaan tekevät maailmasta kaikille huonomman paikan.
mikä aidin kielen opettaja sinä olet tai voithan sinä ollakin mutta pienet on murheet jos tuollainen suututtaa jotkut tekevät sitä ihan tahallaan monestakin syystä syitä on monia joita voit miettiä
ps. tein tahallani virheitä tekstiin voit etsiä ne kertoa sitten kaikille tämä vain siitä syystä että huomasin jonkun innokkaan äidin kielen opettajan liikkuvan palstalla kun katsoin ketjuja läpi sekä siksi että olet niin herttaisen söötti kun hieman suutahdat näistä asioista ;)
- Kilttiatm
Rumanan miehenä olen tehnyt mielestäni rumille naisille alotteita. Vastakaikua en ole saanut ikinä. Seksiä en ole ikinä ehdottanut vaan ihan normi tutustumista livenä ja netissä. Netissä nainen haluaa ensin kuva ja kun kuvan lähettää niin nainen ei vastaa mitään.
- toimintamallini
Kun lähetät kuvan naiselle ja nainen ilmoittaa kauniisti kiitos ei, se ei välttämättä johdu kuvastasi mitenkään.
Kun minua lähestyy deitillä mies jolla ei ole kuvaa, pyydän ensitöikseni häneltä kuvan koska itsellänikin on, lukematta edes miehen profiilia. Jos kuvansa lähettää tällöin vasta menen miehen profiilia lukemaan ja sieltä usein paljastuu jtk miksi sanon kiitos ei. Kuvaan se ei liity. - joopajoovainiinn
toimintamallini kirjoitti:
Kun lähetät kuvan naiselle ja nainen ilmoittaa kauniisti kiitos ei, se ei välttämättä johdu kuvastasi mitenkään.
Kun minua lähestyy deitillä mies jolla ei ole kuvaa, pyydän ensitöikseni häneltä kuvan koska itsellänikin on, lukematta edes miehen profiilia. Jos kuvansa lähettää tällöin vasta menen miehen profiilia lukemaan ja sieltä usein paljastuu jtk miksi sanon kiitos ei. Kuvaan se ei liity.Selitys se on tuokin.
- ätmilogia
Eiköhän suurimmalla osalla ätmeistä pahinpana ongelmana ole alikehittyneet sosiaaliset taidot ja verkostot.
- PakkiKone
Yleistystä taas. Olen sosiaalinen mutta kun olen ruma en kelpaa naisille vaan saan pelkkiä pakkeja.
Ei ole. Komea mies saa naisen vaikka olisi sosiaalisesti täysin kehittymätön. Ruma mies puolestaan ei saa naista, vaikka olisi mikä expertti sosiaalisesti.
- Kilttiatm
En mä nyt tiedä mistään alikehittyneistä sosiaalisista taidoista. Mulla on mielestäni normaait sosiaaliset taidot kun olen tehnyt alotteita, uskalla jutella kaupan kassalle, olen käynyt baareissa ja yrittänyt naista saada juttusille. Verkostoa mulla ei ole koska kavereita ei ole. Ehkä naiset sitten näkee että mies ei ole minkään arvoinen ilman kavereita.
- dkparp
En pidä edes Karalahtea komeana....mutta naisia riittää tai ainakin yksi tällä hetkellä Tai vaikkapa tämä Hallis Harkimo, onko komea....ei ole...jne. löytyyhän näitä..
- 2plus12
Kyllä rumatkin miehet naisia saa jos on rahaa. Tuohan on kautta aikojen ollu selvä asia.
- karalahtikorikas
2plus12 kirjoitti:
Kyllä rumatkin miehet naisia saa jos on rahaa. Tuohan on kautta aikojen ollu selvä asia.
Onks Karalahdella rahaa? Kymppitonni ulosotossakin! Ja tosi vastenmielisen näköinen mielestäni.
- jännätkiinnostaa
karalahtikorikas kirjoitti:
Onks Karalahdella rahaa? Kymppitonni ulosotossakin! Ja tosi vastenmielisen näköinen mielestäni.
Jännämies. Huumeiden käyttäjä lihaksikas ja varmaan hakkaa jonkun vastarannankiisken jos päissään niin haluaa. Siinä seikat mitkä kiihottaa naisia vaikka olis satatonnia velkaa.
- riittääettäonjännä
jännätkiinnostaa kirjoitti:
Jännämies. Huumeiden käyttäjä lihaksikas ja varmaan hakkaa jonkun vastarannankiisken jos päissään niin haluaa. Siinä seikat mitkä kiihottaa naisia vaikka olis satatonnia velkaa.
Jere on niin jännä ettei naista haittaa miten tuollaisella miehellä menee taloudellisesti. Nainen kyllä maksaa jännämiehen velat pois ihan omasta pussistaankin.
- hahhahhah
riittääettäonjännä kirjoitti:
Jere on niin jännä ettei naista haittaa miten tuollaisella miehellä menee taloudellisesti. Nainen kyllä maksaa jännämiehen velat pois ihan omasta pussistaankin.
Siis Jere tupakoi, kiroilee eikä lajittele roskiaan?
- tutisen
hahhahhah kirjoitti:
Siis Jere tupakoi, kiroilee eikä lajittele roskiaan?
:D huisin jännää :/
Ruma mies voi päästä vanhemmalla iällä aisuriksi juoksunsa juosseelle naiselle.
- näinsevaaanon
Eeei välttämttä! Pitää olla paljon rahaa jolla kustantaa kalliit harrastukset koko värisuoralle.. musta mokka keltanen jännä äpärä..
Pillulla se lapsille parempi elämä maksetaan. Näin se on. näinsevaaanon kirjoitti:
Eeei välttämttä! Pitää olla paljon rahaa jolla kustantaa kalliit harrastukset koko värisuoralle.. musta mokka keltanen jännä äpärä..
Pillulla se lapsille parempi elämä maksetaan. Näin se on.Oikeassa olet. Rumalla miehellä pitää olla rahaa, jolla voi elättää toisen miehen etniset lapset. Muuten voi olla, ettei pääse edes aisuriksi.
- hilkkasirkka
Mitä jännää siinä on että ei laittele roskia? Eikö sellainen ole jännä joka polttaa peltitynnyrissä jätteitä keskellä pihaa?
Joitakin voi jännittää tuo roskien lajittelemattomuus, kaikissa paikoissa kun ei ole siihen edes mahdollisuutta, niin oikein kauhistuttaa ajatella, miten tälläinen ihminen siitä selviää, toivottavasti ei tule ihan jännä kakat housuun. :D
- Wanhanarttu
Sitten minäkin olen jännä, kun oon polttanu roskia peltitynnyrissä keskellä pihaa. Tekeekö ihmisestä jännämiehen tosiaan jollei lajittelis roskia tai polttaa niitä? Luulin että jännämies on vähintään pikkurikollinen.
- lurkki444
https://www.youtube.com/watch?v=Wh3N5j8_lgQ vaihda työsua!!!!
- mies39---
Tunnen naisen jolle kelpasi ruma äijän retale joku 120 kg mies joka tekee tehdas töitä. Muija itse 60 kg kahden lapsen yksinhuoltaja. Olen ollut tän äijän luonna iltaa viettämässä muutaman kerran. Tää nainen oli ennen jännämiehen kanssa.
- ikuisestiruminnainen
Rumakin mies haluaa kauniin naisen, joten ihan sama mitä mä rumana naisena ajattelen. Mutta ajattelen millon tosta ulkonäöstä tuli tärkein juttu?
- Ennennähtiinsisin
Siinä vaiheessa kun lapsien paapominen alkoi eli -80 luvun jälkeen. Oppivat saamaan kaiken haluamansa tekemättä mitään. Ennen tuota piti tehdä töitä ja kovalla yrittämisellä ansaita kaikki. Huonosta käytöksestä sai rankkua ja nahkaremmiä. Silloin myös huomattiin se ihmisen sisin. Tuon rajapyykin jälkeen alettiin huomioimaan vaan ulkokuori. Ja tämä pinnallisuus kestää niin kauan kun sota taas palauttaa järjestyksen maahamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852