Ruma mies vastaan komea mies

KemianKokeilua

Tein kaksi feikki profiilia treffeille joissa oli tasan samanlainen teksti profiilissa mutta kuvat eri. Liitin netistä komean ja lihaksikkaan miehen kuvan toiseen ja hintelän silmälasipään toiseen profiiliin ja aloin tekemään saman määrän avauksia. Kahdestakymmenestä avauksesta komea mies sai 15 vastausta joista suurin osa naisista oli heti kiinnostuneita. Hintelän miehen avauksiin tuli tasan yksi vastaus joka sekin oli ystävällinen tyrmäys "kiitos mutta ei kiitos" Komea mies sai parin kuukauden kokeilussa myös kymmenen henkilökohtaista avausta naisilta hintelän miehen saamatta ainoatakaan.
Herää kysymys mikähän se "kemia" oikein todellisuudessa onkaan naisille? Sisimpään se ei ainakaan liity koska profiiliteksti kaikkinensa oli täysin identtinen eli yhtä hauska ja asiallinen.

70

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OsuikoOikeaan

Totuus tässä??

Olet itse kiinnostunut vain kauniista pinnallisista naisista joille oma ja toisten ulkonäkö on elämän sisältö? Oletko sellainen mies joka ei edes huomaa hintelää rillipää naista joka tuijottaa ujona lattiaan kassajonossa ja joka ei pukeudu seksikkäästi tissit ja stringit vilkkuen?

• Ex--PUA

Miksi et kommentoinut tämän aloituksen pointtia?

Tyypillinen itsekäs nainen, joka ei näe missään naisen toimissa mitään vikaa.

• mitäonkemia

Olet ymmärtänyt sanan kemia väärin. Kemia ei välity yhdestäkään valokuvasta. Kemiaa joko on tai ei ole kun kaksi ihmistä tapaa toisensa. Siihen liittyvät vahvasti eleet, ilmeet, olemus, jne. Asiat jotka eivät kuvasta käy ilmi.
      Enemmän monia naista kiinnostaa miehessä, ei komeus, vaan miellyttävyys. Jolllain tavalla sen ihmisen ulkoinen olemus pitää toista miellyttää jotta siitä enemmän voi kehittyä. Varmasti on naisia joita enemmän viehättää hintelä, silmälasipäinen mies, miten tämä tekee miehestä ruman?
      Et myöskään kykenen laittamaan kuvaa joka olisi kaikkien mielestä komea/ruma.
      Itse normaalinäköisenä ja ilmeisesti rumana (silmälasit) en vastaisi komean miehen viestiin.

• 17plus6

Ai että kokeen tekijä on ymmärtänyt sen väärin, eikä ne vastanneet naiset? Tämähän on kuin politiikkaa, jossa yritetään ihme logiikalla kääntää totuus toisenlaiseksi mitä se on.

• mitäonkemia
        17plus6 kirjoitti:

Ai että kokeen tekijä on ymmärtänyt sen väärin, eikä ne vastanneet naiset? Tämähän on kuin politiikkaa, jossa yritetään ihme logiikalla kääntää totuus toisenlaiseksi mitä se on.

Aloittajahan sen sanan kemia on liittänyt aloitukseensa. Aloittaja itse ilmaisee kokeilevansa kemiaa valokuvien kautta.

• ulkonäköseon
        mitäonkemia kirjoitti:

Aloittajahan sen sanan kemia on liittänyt aloitukseensa. Aloittaja itse ilmaisee kokeilevansa kemiaa valokuvien kautta.

Nainenhan koko kemian takana aina on ja aloittaja lainaa tätä naisten "kemiaa" Totuus vaan on se, että ulkonäkö on naiselle se kemia ei mikään muu.

• mitäonkemia
        ulkonäköseon kirjoitti:

Nainenhan koko kemian takana aina on ja aloittaja lainaa tätä naisten "kemiaa" Totuus vaan on se, että ulkonäkö on naiselle se kemia ei mikään muu.

Anteeksi? Miten nainen on kemian takana? Ulkonäkö ei ole kemiaa. Siis sanotko ettet ole tuntenut kemiaa naista kohtaan? Tai ollut tuntematta?

• ulkonäköseon
        mitäonkemia kirjoitti:

Anteeksi? Miten nainen on kemian takana? Ulkonäkö ei ole kemiaa. Siis sanotko ettet ole tuntenut kemiaa naista kohtaan? Tai ollut tuntematta?

No onhan se käsittämätön yhtälö, että nainen tuntee "kemiaa" pelkästään komeita miehiä kohtaan, mutta ei niitä vähemmän komeita. Suurimmalle osalle miehistä ei ole varaa olla tuntematta "kemiaa" sellaista naista kohtaan joka vähänkin näyttää vihreää valoa.

• mitäonkemia
        ulkonäköseon kirjoitti:

No onhan se käsittämätön yhtälö, että nainen tuntee "kemiaa" pelkästään komeita miehiä kohtaan, mutta ei niitä vähemmän komeita. Suurimmalle osalle miehistä ei ole varaa olla tuntematta "kemiaa" sellaista naista kohtaan joka vähänkin näyttää vihreää valoa.

Voiko tästä vetää johtopäätöksen että vain ne komeat ,iehet saavat naisseuraa, kaikki muut ovat yksin? Et sinä voi tietoisesti päättää tunnetko toista ihmistä kohtaa kemiaa vai etkö tunne. Näyttäisi siltä että sekoitat kemian nyt johonkin toiseen tunteeseen.

• ulkonäköseon
        mitäonkemia kirjoitti:

Voiko tästä vetää johtopäätöksen että vain ne komeat ,iehet saavat naisseuraa, kaikki muut ovat yksin? Et sinä voi tietoisesti päättää tunnetko toista ihmistä kohtaa kemiaa vai etkö tunne. Näyttäisi siltä että sekoitat kemian nyt johonkin toiseen tunteeseen.

Minulle kemia on kirosana. Komppaan vaan naisten "kemioita" Kemia jäi mulla yläasteelle eikä se liity milläänmuotoa ihmisen pariutumiseen. Se on vaan naisille synonyymi sanalle "olet ruma et kelpaa"

• mitäkemiaon
        ulkonäköseon kirjoitti:

Minulle kemia on kirosana. Komppaan vaan naisten "kemioita" Kemia jäi mulla yläasteelle eikä se liity milläänmuotoa ihmisen pariutumiseen. Se on vaan naisille synonyymi sanalle "olet ruma et kelpaa"

Tämän perusteella vain komeilla on naisia. Onkohan se näin?

• ulkonäköseon
        mitäkemiaon kirjoitti:

Tämän perusteella vain komeilla on naisia. Onkohan se näin?

Ei ole näin. Myös rumilla miehillä on naisia jos heillä on rahaa enemmän kun omiin tarpeisiin esimerkkinä vaikka Hjallis Harkimo.

• köhöröm

Minä uskon kemiaan. Mutta miksi mitäonkemia ei olisi vastannut komean miehen kutsuun? Onko se, että sattuu olemaan komea sit sinun turnoffi? Itselläni on itselleni suoraansanottuna luvattoman kaunis nainen, mutta silti meillä on kemiat kohdallaan...sen huomaa rakastellessa hänen kanssaan...jos hän pitäisi minua jonkinlaisena oliona vaan, eikä kiinnostavana, rakastettavana ihmisenä, ei siitä touhusta tulisi yhtikäs mitään, puolin ja toisin...mutta kun kemiat toimii, se on parasta mitä voi ihminen ihmisen kanssa vartaloillaan tehdä... :o)

• mitä-kemia-on
        köhöröm kirjoitti:

Minä uskon kemiaan. Mutta miksi mitäonkemia ei olisi vastannut komean miehen kutsuun? Onko se, että sattuu olemaan komea sit sinun turnoffi? Itselläni on itselleni suoraansanottuna luvattoman kaunis nainen, mutta silti meillä on kemiat kohdallaan...sen huomaa rakastellessa hänen kanssaan...jos hän pitäisi minua jonkinlaisena oliona vaan, eikä kiinnostavana, rakastettavana ihmisenä, ei siitä touhusta tulisi yhtikäs mitään, puolin ja toisin...mutta kun kemiat toimii, se on parasta mitä voi ihminen ihmisen kanssa vartaloillaan tehdä... :o)

Se on se jokin mikä tekee kokonaisuudessaan miehestä kiinnostavan, ei komeus. Se voi olla katse tai hymy. Tapa millä kohtelee naista. Ehkä minua nappaa tietynlainen miehen söpöys? Jokin ujous olemuksessa. En väitä etteikö ulkonäöllä ole väliä mutta se taikasana ei ole komeus.

• köhöröm

Niin, mutta miten sä voit tietää, että minkälainen tuo komea olisi ollut? Jos se sulle muutaman sanan laittaa ja pyytää kirjoittamaan...mä vaan näin ehdottomuuden sun kirjoituksessa...et olis vastannut komealle...sitä tarkoitin. Itse en ole komea, mutta olen sitä mieltä, että ulkonäkö ja varsinkin valokuva ei kerro kaikkea...

• köhöröm

Niin ja itse olisin vastannut molemmille naisena...on selvää, että kaikki ei nappaa, oli se sit ulkonäkö tai tarinankerronta, mutta kohtelias ei kiitoskin on parempi kuin ei mitään. Ei kaikilla ole tarkoitus olla vaan pillunmetsästäjiä tai pervoja...yleistäminen on kaikellamuotoa älytöntä. Tää nettimedia on sairasta pahimmillaan. Mutta oikein käytettynä oiva keino löytää ihmisiä...kulttuuri ei vaan vissiin ole muuttunut rovaniemen markkina-ajasta... :)

• mitäkemiaon
        köhöröm kirjoitti:

Niin, mutta miten sä voit tietää, että minkälainen tuo komea olisi ollut? Jos se sulle muutaman sanan laittaa ja pyytää kirjoittamaan...mä vaan näin ehdottomuuden sun kirjoituksessa...et olis vastannut komealle...sitä tarkoitin. Itse en ole komea, mutta olen sitä mieltä, että ulkonäkö ja varsinkin valokuva ei kerro kaikkea...

En tarkoittanut sitä noin vaan niin että se komea ei ole syy miksi vastaisin, pitää olla muutakin. Olen samaa mieltä ettei valokuva kerro kaikkea. Toiset ovat kuvissa itsensä näköisiä, toisia ei tahdo tunnistaa. Toiset ovat valokuvauksellisempia. Itse olen hyvin eloisa ja sitä ei kuvaan kykene vangitsemaan. Kerran tutustuin netissä mieheen, kirjoiteltiin ja soiteltiinkin. Meillä synkkas todella hyvin. Päätettiin yhdessä ettemme vaihda toisistamme kuvia ettei niissä ole mitään negatiivista joka jäisi häiritsemään. Nähtiin sitten "sokkotreffeillä" ja oli molemmille positiivinen kokemus. Samantien alettiin seurustelemaan. Joskus näinkin.
        Vastaan miehelle myös kiitos ei jos hänen profiilinsa sopii hakuuni tai jos viesti ollut asiallinen. Muuten en.

• köhöröm

Kirjoitit ensiksi tuonne ylemmäksi näin...kopioin suoraan...
        Itse normaalinäköisenä ja ilmeisesti rumana (silmälasit) en vastaisi komean miehen viestiin.

Siihen siis puutuin...
        No mua jo pelottaa puhunko mä tässä sen naisen kanssa jonka tapasin, koska valokuvia ei vaihdeltu. :o)
        Mutta samapa se.

Tää koko teema on visainen... Kummaltakin puolelta satelee asioita, jotka johtuvat yleistämisestä. Mutta kuitenkin voin väittää, että naiset saa enemmän aloitusviestejä miehiltä kuin päinvastoin. Ja sit tuo yleistäminen tapahtuu useasti juuri siksi, että varmaan on meissä kaksilahkeisissa suorastaan tolloja... Mutta nykyinen naiseni...sinä kukaties. :o) pitää mua älyttömän aistikkaana ja ihanana miehenä ja taas sellaista etsineitä löysin monta tuolta treffisivuilta, mutta valokuvalla sai ne "häädettyä" rivakasti...niin onhan siinä jotain kieroa... ja en ole mikään komea, mutta en frankkenstainikaan...

• köhöröm

Mutta toisaalta, ymmärrän hyvin senkin, että mun pärstä voi olla syy olla jatkamatta kirjoittelua... En lähtisi siis ihan arvostelemaan sen päätöksen tehneitä...Mä vaan ajattelin, että enhän mä mitään häviä, jos ovat niin ulkonäkökriittisiä ja pinnallisia ihmisiä...mutta ehkä ei ainakaan kannattais sit mainostaa, että ei olis pinnallinen... :o)

• tsjdjbd

Miksei kukaan tee feikkiprofiileja NAisista?

• kärkkkkky

Ruma nainen vs Kaunis nainen. Mikä mahtaa olla TULOS?

• ruminkaikista
        kärkkkkky kirjoitti:

olen kerran kokeillut siis ihan koemielessä ja rumana naisenakin saa paljon viestejä, koska pillu se on porollakin vai miten se meni.

• bjklpnuik

Nii mut eiks täs etsitty parisuhdetta,ei vaan seksiä...

• tehty-on

Tein kaksi vuotta sitten oman profiilin ja feikkiprofiilin samaan aikaan. Sain kertaiskulla karsittua kaikki miehey pois ketkä laittoivat samat aloitusviestit uusille naisille.

• Naisasialooseri

Miksi karsit sellaiset miehet pois? idioottiko olet? Etkö tajua, että mies joutuu kirjoittamaan kymmeniä aloitusviestejä saadakseen edes yhden vastauksen, joten tottakai miehet laittavat niitä aloituksia useille naisille.

Ei töihinkään yleensä pääse jos hakee vain yhdestä paikasta, vaan kyllä niitä hakemuksia on lähetettävä useaan paikkaan

• tehty-on
        Naisasialooseri kirjoitti:

Miksi karsit sellaiset miehet pois? idioottiko olet? Etkö tajua, että mies joutuu kirjoittamaan kymmeniä aloitusviestejä saadakseen edes yhden vastauksen, joten tottakai miehet laittavat niitä aloituksia useille naisille.

Ei töihinkään yleensä pääse jos hakee vain yhdestä paikasta, vaan kyllä niitä hakemuksia on lähetettävä useaan paikkaan

Haetko sitten yhdellä ja samalla hakemuksella eri työpaikkoihin? Niinkö niitä olet saanut?

• Naisasialooseri
        kärkkkkky kirjoitti:

En näe asiayhteyttä. Selvennä ihmeessä. Tottakai mies valitsee kauniin naisen ja valitsee sen vaikka luonne olisi mitä koska miehelle on sallittua olla pinnallinen, itsekäs. ahne. pahan jne. koska pojat on poikia.

Naisen taas kuuluu edustaa kaikkea päinvastaista, jotta tasapaino säilyy.

• kaikistarumin

Siksi nettideitti onkin paska. Itse ainakin (rumanakin) haluaisin tuntea olevani se yksi ja ainoa ja ikuisesti. Mutta se ei ole mahdollista ja tästä ei kenenkään tarvitse suuttua, kun haaveita ei voi kukaan kieltää. Sentään.

• ätmel
        tehty-on kirjoitti:

Haetko sitten yhdellä ja samalla hakemuksella eri työpaikkoihin? Niinkö niitä olet saanut?

Naiset ovat kaikki samanlaisia, joten yksi hakemus riittää.

• näinmulla
        ätmel kirjoitti:

En haluaisi miestä jolle kelpaa kuka vaan nainen vaan haluan olla alusta asti ainutlaatuinen, muutoin ei vaan onnistu alkua pidemmälle ennenkun olen saanut siitä varmuuden ja haluan saada itse tuntea samoin ja keskittyä vain yhteen.

• fiksusti-tehty
        ätmel kirjoitti:

Jos olet sinkku en ihmettele.

• selväpäämäärä
        fiksusti-tehty kirjoitti:

Jos olet sinkku en ihmettele.

Pillu teillä kaikilla kuitenkin on ja sitähän tässä tavoitellaan.

• Ex--PUA
        näinmulla kirjoitti:

En haluaisi miestä jolle kelpaa kuka vaan nainen vaan haluan olla alusta asti ainutlaatuinen, muutoin ei vaan onnistu alkua pidemmälle ennenkun olen saanut siitä varmuuden ja haluan saada itse tuntea samoin ja keskittyä vain yhteen.

Alatko nyt ymmärtää miksi olet sinkkuna? Ehkä voit elää narsistisessa itsepetoksessasi, ja valehdella itsellesi, toisin kuin se mies.

• Ex--PUA kirjoitti:

Alatko nyt ymmärtää miksi olet sinkkuna? Ehkä voit elää narsistisessa itsepetoksessasi, ja valehdella itsellesi, toisin kuin se mies.

Nyt en ymmärtänyt sinua ex--pua, minusta tuolla naisella oli ihan järkevät määritelmät, jos on oikeasti rehellinen myös sanoissaan, jos jotkut poikkeavat massasta, niin miksi hyökkäät?

• Ex--PUA
        MGTOW kirjoitti:

Nyt en ymmärtänyt sinua ex--pua, minusta tuolla naisella oli ihan järkevät määritelmät, jos on oikeasti rehellinen myös sanoissaan, jos jotkut poikkeavat massasta, niin miksi hyökkäät?

Tuon kommentin pohjalta ei kyllä ollut. Se haluaa että sitä pidetään uniikkina lumihiutaleena. Itse voin sanoa aidosti massasta erottuvana, että jos haluaa että sinua pidetään sellaisena, ole sitä, muut kyllä tajuavat sen. Parhaimmat osaavat myös arvostaa sitä.

• liukuhihnahommaa
        tehty-on kirjoitti:

No esimerkiksi jos kirjoittaa, että vaikutat mukavalta ja haluisin tutustua lisää kirjoittelemalla...niin kyllä sen voi monelle laittaa...ei noista profiileista yleensä saa mitään selville...päivänselvää

• tehty-on
        liukuhihnahommaa kirjoitti:

No esimerkiksi jos kirjoittaa, että vaikutat mukavalta ja haluisin tutustua lisää kirjoittelemalla...niin kyllä sen voi monelle laittaa...ei noista profiileista yleensä saa mitään selville...päivänselvää

Tuollainen aloitusviesti ei kiinnosta naista mitenkään kun niitä vielä saattaa tulla kymmenittäin. Aloitusviesti on aika ratkaise asia jatkuuko kirjoittelu.
        Jos aloitusviestiä ei ole kohdennettu juuri sinulle vaan sopii kelle tahansa, se menee heti poistoon.

• liukuhihnahommaa

No sehän on sinun menetys, ei minun...en tosin ikinä kopioinut samaa viestiä, mutta periaate oli lyhyt ja ytimekäs...Jos vastassa oli tuollainen vastaava unelmoiva rimpsessahörhö, niin karsiutu myös mun puolelta...en itse pitänyt valokuvaa, mutta sen sai kun halus...yks oli nimimerkiltään joku sielumieliruumis tuolla sivulla ja kun kirjoitin, että haluisin tutustua häneen kirjoitellen, kun profiilikirjoitus oli kiva, niin vastaus tuli, että missäs kuva...niin vastasin, että missälie ja neuvoin vaihtamaan nimimerkin toisinpäin...eli ruumismielisielu...

• liukuhihnahommaa

Niin ja huolimatta ytimekkäästä liukuhihnamaisesta aloituksesta sit kyllä jutuille pääsin...ja hyvin on mennyt, en valita yhtään. Tään ketjun aloittaja on tyypillinen väliinputoaja ja surkuttelija ja naisista täällä motkottamassa sanoisin samaa... Turha näistä on motkottaa...tää on karua totuutta...ja jokaisella oma tyyli, ei auta valittaa. :o)

• Höhjahöh

Miellyttävä ulkonäkö on tietysti bonusta, jonka vain harva jättää valitsematta, jos kerran ominaisuudet ovat muuten samat. Ei hintelyys tai rumuus yksin tee miehestä sielukasta tai parempaa.

• Naisasialooseri

Mutta komeus ja lihaksikkuus tekee? Mistäs nuo naiset tiesivät, että se komea ja lihaksikas mies on sielukkaampi ja parempi jos eivät edes halunneet tavata sitä hintelää miestä? Treffiprofiilin teksti ei kerro yhtään mitään. Siitä et voi vielä tehdä johtopäätöstä, että ominaisuudet ovat muuten samat koska ne eivät ole lähelläkään samoja.

• öööööööööö

Mutta komeus ja lihaksikkuus tekee? Mistäs nuo naiset tiesivät, että se komea ja lihaksikas mies on sielukkaampi ja parempi jos eivät edes halunneet tavata sitä hintelää miestä? Treffiprofiilin teksti ei kerro yhtään mitään. Siitä et voi vielä tehdä johtopäätöstä, että ominaisuudet ovat muuten samat koska ne eivät ole lähelläkään samoja.

Miten vastauksen antaminen tai aloituksen tekeminen kertoo halusta tavata toista? Teitköhän itse nyt johtopäätöksen?

• valojapäälle
        öööööööööö kirjoitti:

Miten vastauksen antaminen tai aloituksen tekeminen kertoo halusta tavata toista? Teitköhän itse nyt johtopäätöksen?

"Miten vastauksen antaminen tai aloituksen tekeminen kertoo halusta tavata toista? Teitköhän itse nyt johtopäätöksen?"

Ai että kun toiselle (komealle) vastaa ja toiselle (rillipäälle) ei, niin se ei millään lailla kerro siitä kumman tapaisi mieluummin?

• Höhjahöh

Lue uudelleen: jos kerrotut ominaisuudet ovat muuten samanlaiset, hyvä ulkonäkö on bonusta ja kallistaa vaa'an. Miksi tarkoituksella valitsisi kahdesta samanlaisesta ulkoisesti vähemmän miellyttävän? "Teksti ei kerro yhtään mitään" Aha. Jokin valintaperuste pitää silti olla, ja treffi-ilmoituksessa se on teksti ja kuva. Kaikkia ei voi tavata.

Onko oma oletuksesi, että kauneus ja viisaus eivät voi yhdistyä samassa persoonassa? Että ruma ankanpoikanen on aina jalompi ihmisenä?

• mitäkemiaon
        valojapäälle kirjoitti:

"Miten vastauksen antaminen tai aloituksen tekeminen kertoo halusta tavata toista? Teitköhän itse nyt johtopäätöksen?"

Ai että kun toiselle (komealle) vastaa ja toiselle (rillipäälle) ei, niin se ei millään lailla kerro siitä kumman tapaisi mieluummin?

Ei se ei kerro vielä mitään tapaamishalukkuudesta. Olen vastannut muutamalle kymmenelle miehelle nettideitillä, aloituksia tehnyt muutaman mutta tavannut en ole heistä ketään.
        Vastaaminen ja tapaamishalukkuus ovat kaksi aivan eri asiaa. Moni mies tämän tietää ja valittaa ettei naisia saa treffeille.

• 17plus3

No mitä ihmeellistä tässä on? S24 löytyy niitä komeita/eirumia miehiä ihan tarpeeksi deittailuun, joten rumat miehet voi karsia samantien pois ja siltikin on deitti vaikka vuoden jokaiselle viikolle ellei päivälle.

Sehän olisi perin omituista jos tilanne olisi jokin toinen.

• 11plus3

Kuten myönsit toteutat itsekin muiden naisten lisäksi parinvalintaa vain pinnallisin perustein. Ruma mies ei voi olla hyvä sisäisesti koska hän ei ulkoisesti miellytä.

• 8plus12
        11plus3 kirjoitti:

Kuten myönsit toteutat itsekin muiden naisten lisäksi parinvalintaa vain pinnallisin perustein. Ruma mies ei voi olla hyvä sisäisesti koska hän ei ulkoisesti miellytä.

Olen mies mutta ymmärrän kyllä peruslogiikka ja markkinatalouden sääntöjä sen verran. Kyllä mä ainakin valitsen mielummin kauniin ja mukavan naisen deiteille kuin ruman ja mukavan. Sehän on ihan järkevää. Jos kauniit ja mukavat loppuu kesken, niin sitten voin harkita rumaa ja mukavaa. Komeat ja mukavat miehet ei deittipalstalla lopu kesken joten tietenkin tulee "ei kiitosta" rumalle ja mukavalle.

toivoo: Dosentti-PUA, EXHCÄTMI, Honorable member of the distinguished MTGOW Brotherhood. Bearer of the purple YTM Cross.

• sokeakana

Mitä voi nähdä ihmisestä ensimmäisenä?
      No tietysti sen ulkonäön - sen jälkeen seuraa kenties tutustuminen jolloin näkee sitten myös syvemmälle...ehkä hyvällä onnella toisen sieluun asti. Vasta sitten kun tutustuu paremmin voi sanoa onko välillä sitä kemiaa.
      Mielenkiintoinen kokeilu sinänsä ja paljastaa sen, että mielenkiinnon herättäjänä toimii se ulkonäkö, kun muuta ei vielä siinä vaiheessa oikein ole tarjolla.
      Ehkä sokeana olisi helpompi löytää se oikea kun näköaisti ei olisi johtamassa harhaan, silloin keskittyisi ihan muihin asioihin kuin pelkkään ulkokuoreen?

• ei-oikea-tutkimus

Vastaavan tutkimuksen voi tehdä mistä vaan ominaisuudesta.
      Suurin osa ihmisistä valitsee kahdesta muuten täysin samanlaisesta sen jolla on jokin extrabonus!!!!
      Voit vaihtaa kuvan tilalle vammaisen pyörätuoli-ihmisen vastaan terveen. Tai kaukana asuvan vastaan lähellä asuvan. Työttömän vastaan työllisen. Seurustelevan vastaan sinkun.
      Monet ovat aika selviä ominaisuuksia kumpi menee edelle monelle. Vaikeita ovatkin moniselitteiset ominaisuudet lapseton vastaa lapsellinen, hinteä vastaa ylipainoinen. Näissä valinta onkin jo monimutkaisempaa.
      Ja tämäkään tutkimus ei nyt ole täysin oikeanlainen, tuskin laitoit samoille naisille samat viestit. Sanoisinko, liikaa muuttuvia tekijöitä ollakseen toimiva tutkimus, antaa liikaa värää tulkintaa, virheiden määrä kasvaa liian suureksi tulkinnoissa.

• RumaMiesIkuisestii

Tottakai se on virheellinen tutkimus kun naiset ei halua myöntää tätä tosiseikkaa. Koe itseasiassa paljastuisi jos ne kaksi profiilia lähettäisi samalle henkilölle mutta onhan tuo nyt selkeä satunnaisotannallakin tehty toteamus. Mites selität nämä avaus viestit komealle miehelle? Niin että naiset eivät vaan ole huomannut hintelän miehen ilmoitustako? Ei taida ihan niin mennä joten turha tätä on vääntää. Tässä nähdään että rumuus olisi luokiteltava vammaisuudeksi ja tähän olisi saatava myös vammaistukea koska emme ole samalla tasolla normaalien ihmisten kanssa. Rumuus syrjii ihmistä parinvalinnan lisäksi sosiaalisissa piireissä, työn saannissa, asiakkaan palvelussa yms yms.

• RakkaudellaVainVoittaa

Jos tekisin profiilin(teoriassa sillä ajatukseni on yhdessä ihmisessä eikä mikään muu tällähetkellä kiinnosta) niin en laittaisi kuvaa vaan kertoisin olevani ruma ja muuta itsestäni, jos joku silti vastaisi ja pyytäisi kuvaa niin lähettäisin kuvan notredamen kellonsoittajasta ja sanoisin, että olen tuo potenssiin sata rumuudessani.

Jos silti vielä haluaisi minuun tutustua ihmisenä niin voisin alkaa vaihtaa ajatuksia ilman kuvia. Mutta tämä vain teoriassa sillä ajatukseni on muualla ja saa tämä ollakin viimeinen kerta kun tälläisiä ajatuksia mieleeni päästän..

Edes ajatustasolla, sillä mikään ei ole niin kamalaa kärsimystä, kun yksin iltaisin surra rumuuttaan ja kelpaamattomuuttan ollen välillä hieman toiveikkaampana, että jos kumminkin. Silloin on aika katsoa taas peiliin ja muistuttaa mieleen kaikki ne pahat sanat mitä olen saanut kuulla rumuudestani. Jottei totuus pääse unohtumaan ja saata aikaan itselleen vielä suurempaa kärsimystä.

• nainennnnnnnm

Jos nyt ihan rehellisesti kerron niin kun joskus oon deittisivuja selaillu niin en oo ees lukenu ku hyvällä kuvalla varustettujen miehien ilmotuksia.Kuvan jälkeen katon et onko yli 180cm ja sit katon mitä hakee/haluaa.

• rehellinen-nainen

Aina kannattaa olla rehellinen. Itse taas en pidä pitkistä miehistä mutta mielellään hyvä kuva, se ei siis tarkoita komeeta vaan laadullisesti hyvää kuvaa josta näkee miehen silmät, hymyn? Koska en ole kaunis en edes halua ns. komeaa miestä itselleni.

• KaikkienRumienPuolesta

Miksihän Jumala loi sitten alle 180cm pitkiä miehiä ja ylipäätään meitä rumia ihmisiä tänne jäämään yksin. Itken kaikkien rumien puolesta,. On kamalaa kärsiä kokoelämänsä yksin kun ei ole rakkauden arvoinen.

• kirppukokoinen
        KaikkienRumienPuolesta kirjoitti:

Miksihän Jumala loi sitten alle 180cm pitkiä miehiä ja ylipäätään meitä rumia ihmisiä tänne jäämään yksin. Itken kaikkien rumien puolesta,. On kamalaa kärsiä kokoelämänsä yksin kun ei ole rakkauden arvoinen.

Koska kaikki eivät pidä ainakaan pitkistä miehistä. En voisi olla liki 30 cm pidemmän miehen kanssa.

• yhtäensaa
        KaikkienRumienPuolesta kirjoitti:

Oon hemaisevan seksikäs huippukaunis haluttu ja pidetty nainen....mutta ei se takaa että se jota rakastan rakastaisi minua takaisin. Eli ihan yhtä paljon vuodatan kyyneleitä kun rakkaudenkohteeni ei rakasta minua. Ei se paljoa lohduta kun 10 muuta miestä sanoo rakastavansa mutta ei hän jota rakastan.

• kaikistarumin
        yhtäensaa kirjoitti:

Oon hemaisevan seksikäs huippukaunis haluttu ja pidetty nainen....mutta ei se takaa että se jota rakastan rakastaisi minua takaisin. Eli ihan yhtä paljon vuodatan kyyneleitä kun rakkaudenkohteeni ei rakasta minua. Ei se paljoa lohduta kun 10 muuta miestä sanoo rakastavansa mutta ei hän jota rakastan.

MILLAINEN ihminen sanoo ITSEÄÄN hemaisevan seksikkääksi.. jne?

• yhtäensaa
        kaikistarumin kirjoitti:

MILLAINEN ihminen sanoo ITSEÄÄN hemaisevan seksikkääksi.. jne?

Kenties sellanen jota sanotaan jatkuvasti seksikkääksi, kauniiksi, ihanaKsi. Kun sen on tuhat kertaa kuullut eri suista niin alkaa itsekin uskoa siihen:)

• Haloooo

Ihan asiallinen aloitus, mutta siinä menit metsään että pelkästään NAISET katsovat ulkonäköä. Kuule aivan täysin sama ilmiö on havaittavissa teidän miesten kanssa, kokemusta on sekä netistä että sen ulkopuolelta. Ja vielä bonuksena se, että etsitään huomattavasti itseään nuorempaa naista. Itse lopetin nuorempana liian vetävän näköisten kuvien laittamisen profiiliin (olin siis näpsäkän näköinen), pelkkää ulkonäkölässytystä vastaukseksi. Ketään ei kiinnostanut profiilin sisältö. Parempi sekin kun ei mitään, otan osaa jos kukaan ei vastaa. Mutta lopetetaanpa tämä sukupuolten välinen vastakkainasettelu, joohan?

• Naisasialooseri

Lue aikaisempi kommenttini asiaan liittyen. Tottakai miehet katsovat naisen ulkonäköä se on ollut maailman itsestäänselvin asia viimeiset 40 000 vuotta kuten myös se, että mies haluaa parhaassa iässä olevan naisen olipa itse 10 tai 100 vuotias.

Mutta miehiltä tuo on ok olla pinnallinen, itsekäs, ahne, "paha"jne koska pojat on poikia. Naisen taas kuuluu edustaa kaikkea päinvastaista, jotta tasapaino säilyy. Naisen kuuluu näyttää ja olla sisäisiltäkin ominaisuuksiltaan enkeli.

Siitä yksinkertaisesta syystä naisen pinnallisuutta ei hyväksytä ja aloituksen nettikoe herättää suurta närää ja naisvihaa ja ihan täysin aiheesta.

Minunkin mielestäni pinnallinen nainen pitäisi kylvettää valkolipeässä.

• aikuisten.oikeesti

Laitoit kaksi ilmoitusta, siinä on sit jo valittavaa. Kahdesta samanlaisesta/kaltaisesta ilmoituksesta tietenkin valitsisin sen joka mua enemmän miellyttää.
      Sattuu oleen niin et pikkasen nallekarhumainen tukevahko mies on mun mieleen.
      Ei sulla paljon tarvitse hoks´nokkaa olla et arvaat kumpaan valinta osui.
      .
      "Herää kysymys mikähän se "kemia" oikein todellisuudessa onkaan naisille?"
      Siis mikä KEMIA?
      Eihän tossa ole mitään kemiaa vielä jos kuvasta pitää päättää kummalle vastaa.
      Kyllä se varsinainen "kemia" syntyy jos on syttyäkseen, vasta kun on IRL tavattu ja tutustuttu. Mielenkiinto tossa on vasta syntymässä tutustua toiseen.
      Enkä mä ainakaan mitään atleettia kaipaa, vaik toisaalta en sitä virheeksikään lue.
      Mun eka avokki oli 182cm - 113kg.
      Itse luonnehti ulkomuotoaan kirveellä veistetyksi, eikä santapaperia oltu käytetty.
      Hänellä oli hurttihuumoria ja saamarin jääräpäinen yksilö,
      mut jaksoi mun mukulamaisuuteni tiettyyn rajaan asti.
      Ja hymy ylti ain silmiin asti...=))
      .
      Toinen ex-avokki 172cm ja n.60kg, kiinteä kroppainen ja aina piti olla menossa...
      Noissa kahdessa ei ollut mitään samaa ulkoisesti...eikä henkisestikään...
      Mutt kumpaankin ihastuin..ja sit rakastuin...kummassakin oli jotain...
      Se ON sitä "kemiaa" jota ei oikein pysty selittämään mistä se tulee/johtuu.
      .
      Pinnallisena naisena tein tyypillisesti väärät valinnat!
      (Jelppasin Ex-PUA ettei tarvitse kirjoittaa tuomiota.)

• Ex--PUA

Kiitos. Samoin hyvä että myönsit mukulamaisuutesi. Voidaan näet sanoa, että kohdallasi parantuminen on saattanut alkaa.

• aikuisten.oikeesti
        Ex--PUA kirjoitti:

Kiitos. Samoin hyvä että myönsit mukulamaisuutesi. Voidaan näet sanoa, että kohdallasi parantuminen on saattanut alkaa.

Uskon kuitenkin et n. kuudessa vuodessa olen kasvanut henkisesti edes pikkasen.
        Tervetuloa uudelleen kommentoimaan tyhjää. Silloin sä saat sen tärkeän viimeisen sanan!
        =)))))))))))))

• funaswtf

Kyllä ulkonäköönkin voi ihastua, mutta kemia on aivan eri asia.

• uygjiojghuy

Tutkimuksissa on todistettu että toisten ulkonäkö vaikuttaa aivokemiaan, niin eikös se sitten ole oikeaa kemiaa.

• pusikkokemistikandi

Kaikenlainen tunteminen on kemiaa... Jopa epämielyttävän ihmisen näkeminen aiheuttaa kemiallisen reaktion ja vaikka nälkä... Oikeassa olet. :o)

• 19plus2
        pusikkokemistikandi kirjoitti:

Kaikenlainen tunteminen on kemiaa... Jopa epämielyttävän ihmisen näkeminen aiheuttaa kemiallisen reaktion ja vaikka nälkä... Oikeassa olet. :o)

Jos nää asiat pitää sekoittaa koulu aineisiin niin kyllä se sitten on fysiikkaa. Rumien miesten kanssa ei ole fysiikkaa mutta komeiden kanssa on. Kemia sanana on edelleen naisille helpoin tie päästä ulos ruman miehen kanssa tutustumisesta kun vaan laukaisee että "oot ihan kiva mutta ei oo kemiaa" Suora suomennos tästä on "olet ihan kiva mutta liian ruma mun mieleen"

• aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        19plus2 kirjoitti:

Jos nää asiat pitää sekoittaa koulu aineisiin niin kyllä se sitten on fysiikkaa. Rumien miesten kanssa ei ole fysiikkaa mutta komeiden kanssa on. Kemia sanana on edelleen naisille helpoin tie päästä ulos ruman miehen kanssa tutustumisesta kun vaan laukaisee että "oot ihan kiva mutta ei oo kemiaa" Suora suomennos tästä on "olet ihan kiva mutta liian ruma mun mieleen"

Sinun elämässäsi kemian synonyymi on ruma?
        Voihan sitä tahalleen elämästään vaikeampaa tehdä jos haluaa

• pusikkokemistikandi
        19plus2 kirjoitti:

Ei kun aivoissa tapahtuu kemiallisia reaktiota, mutta voihan ne tapahtua jonkun fyysisen työn suorituksen tuloksena tai fyysisen ulkonäköseikan takia, mutta kemialliset yhdisteethän siellä aivoissa liikuksii...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2282
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1547
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1115
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1098
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe