Naisille ei kannata viheltää kadulla

Kilttiatm

18

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku-ikuisesti

No ei kannata edes katsoa naisia koska naiset ajattelee heti kaikkea negatiivista sinkkumiehestä joka katsoo naista.

• Näinhän se todellisuudessakin o... Vähän katsastaa ni heti joku p*lu kireel ja silmät vihaa leiskuen syyttelee... Ja sit viel jos ilmasee kiinnostusta/ihailua ni voi v*tu ku Hel*ti repee valloilleen...

• ruma-ätmi

Nainen varmaan käski miestään hakkaamaan viheltelijä ja sitten antoi pillua palkaksi.

• Ikis__M

Tapahtumapaikka huomioiden sekä se tosiseikka että suomimiehet on jo alistettu, jännäp..ja lukuunottamatta, niin ettei ne uskalla elinikäisten korvausten pelossa lähteä tappelemaan veikkaan tuolla tapahtuneen ns. kulttuurien kohtaamisen. Afrikkalainen kulttuuri (viheltelijä) kohtasi pohjoimaalaisen (horo) sekä lähi-idän (horon seuralainen) kulttuurin ja tappeluhan siitä syntyy kun on tilanteessa kaksi kuumaveristä miestä ja suomihoro pillupalkintoa lupaamassa voittajalle.

• suomihuora15nussima

Täytyy kyllä vähän ihmetellä että kuka mies voi suuttua siitä että "hänen" suomilortolleen vihelletään. Siis käsittääkö tämä mies nyt oikeen, että sinne "hänen" naisensa huoranpilluun on melkoinen sakki laskenut ihan spermalastinkin sisään.

Eli tässä on varmaan suomilortolla ollut ulkkispoikkari joka sitten elää jossain oman kulttuurinsa fantasia-maailmassa ja kuvitellut naisensa olevan neitsyt tai vain hänen nussimansa.

• suomihuora15nussima

Tai ehkä tämä väkivaltainen reaktio tähän vihellykseen oli juuri semmoinen defenssi, jolla mies halusi kieltää alitajuisesti aisurin roolinsa ja "naisensa" olevan hänen korkkaajansa omistuksessa.

• Kilttiatm

Nainen on kyllä ylpeä jännämiehestään kun hakkaa viattoman kiltin miehen

• En kommentoi tapausta ja viheltäminen ei ehkä ole syy ketään rupaan vetää, mutta.. mutta onko se kiltti mies joka viheltelee joka kohdassa, kun hame hieman heilahtaa? =D

• Suosittelen ätmejä ehdottomasti hankkimaan massaa ja voimaa. Voimaharjoittelu on mukavaa ja hyväkuntoisena on mukavampaa muutenkin elää kuin huonokuntoisena laihana tai läskinä. Naisen saamisessa siitä ei ole ollut minulle mitään hyötyä, koska olen ruma, mutta kuntoilenkin muiden syiden takia.

Jos etnisellä apinalla tai suomalaisella jännämiehellä on joku nätti suomalainen kieropalkintonainen, niin harvemmin se mies uskaltaa minulle tulla aukomaan päätään. Ensinnäkin on iso mahdollisuus että jännämies saa minulta turpaan (patsi jos niitä on monta tai jännämiehellä on ase). Toinen hyvin tärkeä asia on, se että myös jännämiehen tai ytm:n nainen ymmärtää täysin että hänen kaunismiehensä saa melko varmasti turpaan ja se jos mikä alentaa ytm:n statusta. Vaikka turpaan lyöminen on alkukantaista ja junttia, niin samoihin primitiivisiin asioihin pariutuminen ja naisten mieltymykset perustuvat. Nainen häpeää miestään jos mies ei pysty puolustamaan naistaan.

Sama pätee ytm-"kavereihini" ja aisureihin. Jos he alkavat ylpeillä naisellaan, niin minulla on aina viimeinen, voittava kortti, jonka voin heittää pöytään ja he eivät tahdo että käytän sitä. Tarpeeksi kun vittuilevat, niin voin sanoa (mieluiten heidän naisen kuullen) että nyt loppuu vittuilu tai jälki on rumaa. Se on paha kolaus ylimielisen miehen itsetunnolle ja häpeä naiselle kun hänen miehensä ei ole sillä hetkellä mikään alfa-uros.

• 7iyyfxfyuygc5

Kokemattomat ja/tai nössöt kuvittelevat että massa automaattisesti auttaa turpakäräjillä ilman muuta kokemusta, harvoin oikeat tappelijat mitään könttejä ovat. Jos esimerkiksi kyseessä on tuore somppu niin on todennäköisesti oikeasti joutunut taistelemasn hengestään, päinvastoin kuin täällä.

• 7iyyfxfyuygc5 kirjoitti:

Kokemattomat ja/tai nössöt kuvittelevat että massa automaattisesti auttaa turpakäräjillä ilman muuta kokemusta, harvoin oikeat tappelijat mitään könttejä ovat. Jos esimerkiksi kyseessä on tuore somppu niin on todennäköisesti oikeasti joutunut taistelemasn hengestään, päinvastoin kuin täällä.

Ketä tarkoitat kun viittaat kokemattomaan ja nössöön? :)

Suuri koko ja oikeanlainen käytös yleensä rauhoittaa tilannetta niin ettei mitään tappeluita ja fyysistä kontaktia edes tapahdu.

Niin kuin sanoin, koskaan ei voi tietää onko toisella esim ase tai kulma takana 5 somppuapinaa lisää. En yliarvoi itseäni, enkä myöskään aliarvoi muita.

Et ymmärtänyt (taina halunnut ymmärtää) täysin kirjoitukseni pointtia vaan lähdit nälvintälinjalle.

• taaampppooni

olet kyllä todella halpamainen tyyppi. eikö äitisi ole opettanut miten ihmisistä puhutaan? toisia täällä nimittelet ilman mitään perusteita. Oksettavaa!

• taaampppooni kirjoitti:

olet kyllä todella halpamainen tyyppi. eikö äitisi ole opettanut miten ihmisistä puhutaan? toisia täällä nimittelet ilman mitään perusteita. Oksettavaa!

Ketä olen nimitellyt? Oksenna ihmeessä jos oksettaa, kyllä se helpottaa.

• Kilttiatm

En ole mikään isokokoinen mutta on mulla hyvä kunto kun salilla olen käynyt vuosia. Vai pitäiskö täsä alka lihoomaan ja hankkimaan lihaksia kunnolla. Pitää kai alkaa syömään lisäravinteita.

• sinkkumies39

Naisten lähestyminen on vaarallista. Baarissa menin naiselle juttelemaan ja naisen jännämies kaveri alkoi heti uhoomaan nyrkit pystyssä että yritän iskeä vaikka en yrittänyt. Baari tiskillä vilkaisin naista ja takana oleva mies kävi heti minuun kiinni jolloin jouduin puolustautumaan ja se naisenmies tipahti paristä lyönnistä. En sanonut naiselle mitään edes kun jouduin tappeluun. Jossain baarissa myös joku nainen tuli juttelemaan ja sen mies oli heti nyrkit pystyssä ja sanoi hakkaavansa minut vaikka mitään en tehnyt. Nainen tuli juttelee mulle

• taaaammppppoooni

Niin sellaisia sikoja miehet juuri ovat. Luulevat omistavansa naisen ja haluavat kontrolloida kaikkea mitä nainen tekee.

• Toaqtt

Naisille ei kannata viheltää koska se on liian iso IOI, jota nainen ei ole vielä ansainnut. Se on sama kuin jos mies huutaisi naiselle "heiii mä haluuun sua enemmän kuin sä haluut muaa!"

• zinkkutar

Mä koen perään viheltelyn häirintänä, olen tätä kokenut. En itsekään miehille tällaista tee. Kiinnostuksen voi osoittaa asiallisesti jos on tarvetta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2428
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      73
      1716
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1198
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1168
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe