Miten olet saanut alkusi?

Oliko isäsi väkivaltainen jännä-ähkijä? Entä äitisi tatuoitu siideripissis, joka kuului jörnijäisäsi panorinkeliin? Oletko tullut miettineeksi, että sinäkin olet syntynyt spermaviemäristä? Vai oletko neitseellisesti syntynyt uusi Jeesus tai peräti koeputkiaikuinen?

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Vai oletko neitseellisesti syntynyt uusi Jeesus tai peräti koeputkiaikuinen?"

      Nyt laitoit pahan heti alkuun, saako valita molemmat, kun en nt ole ihan varma? =D

      • Olen varma, että MGTOW-miehet ovat molempia. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Olen varma, että MGTOW-miehet ovat molempia. ;-)

        Huh.....hyvä, että on viisaampia neuvomassa, meinasi jo iskeä pienet jännikset, kun en tiennyt oikeaa vastausta, eli siis molempia, kiitos avusta. =D


      • MGTOW kirjoitti:

        Huh.....hyvä, että on viisaampia neuvomassa, meinasi jo iskeä pienet jännikset, kun en tiennyt oikeaa vastausta, eli siis molempia, kiitos avusta. =D

        Eipä kestä! ;-)


    • poislähden

      Pantu kivelle ja aurinko lämmittänyt ihmiseksi. Auringon ansiota.

    • dfsadfdsdas

      Siihen aikaan kun minun vanhempani olivat nuoria, yhteiskunnassa oli vielä joku roti ja parisuhdemarkkinoilla toimittiin jotenkuten säädyllisesti. Ei tarvinnut olla jännämies saadakseen naisen, eivätkä naiset paneskelleet kaikkien jännämiesten kanssa ennen vakiintumista. Oli normaaleita suhteita.

      • erkki-täti

        Meinaatko, että silloin ennen Toista Maailmansotaa? Sota nimittäin muutti kaiken.

        Minut on tehty suvun juhannusjuhlien mainingeissa, kännissä molemmat vanhemmat, jotka rakastivat toisiaan kovin paljon, nuoria ja kiihkeitä kun olivat. Minulle on kuvailtu sanallisesti tuo juhannusyö kahteen kertaan. Luulen, että isä rakasti äitiä isommin kuin äiti isää.

        Olivat avioliitossa.


      • Oot varmaan itse joku naisettomaksi jäänyt luuserimies ja naisten vihaaja, kun tota samaa paskaa täällä kirjoittelet ja valitat siinä jostain jännämiehistä ja siitä, että miten sitä joskus ennen vanhaan muka oli asiat niin paljon paremmin.


      • VarissuonVaris
        DarkFear kirjoitti:

        Oot varmaan itse joku naisettomaksi jäänyt luuserimies ja naisten vihaaja, kun tota samaa paskaa täällä kirjoittelet ja valitat siinä jostain jännämiehistä ja siitä, että miten sitä joskus ennen vanhaan muka oli asiat niin paljon paremmin.

        Mitä se kaljuuntuva neitsytsetä täällä nyt oikein sössöttää. Onko homokaverisi Jussuf jättänyt kunnolet noin pahalla tuulella


    • ItseMitättömyys

      Isäni oli atm aisuri ja 35v tullessaan isäksi. Äitini oli 30v. Olin kyllä äitinikin ainoa lapsi, mutta aisuri isäni silti oli, sillä äitini oli perheenpää ja määräsi kaikesta. Minut on nussittu alulle alkuvuodesta 1975 Helsingissä Franzeninkadun katutason velkaisessa omistusyksiössä.

      • miten_on_mahdollista

        Franzeninkatu? Ei kai Peter Franzen ollut vielä edes syntynyt 1975?


    • jännäntyttö

      Minun isäni on juuri sellainen päihteisiin hävinnyt jännä. Uskomattoman komea oli nuorempana. Äitini oli kovin nuori ja rakastunut.
      Jossain vaiheessa jännäisäni päihteiden käyttö lähti täysin käsistä ja äitini otti lapset mukaan ja lähti.
      Rakastui uudelleen ja meni naimisiin kiltin, vanhemman miehen kanssa. Aisuri!
      En valita. Olen jännäisältäni perinyt ulkonäön. Aisuri-isä taasen kannusti kouluttautumaan ja tarjosi hyvän ympäristön kasvaa. Rakastan ja kunnioitan aisuri-isääni suunnattomasti. Hyvä tyyppi.
      Jännäisän olen poistanut elämästäni, toivon että se jo kuolisi vain pois.

      • Perinteinen tarina. Miksi tuollaisia tositapahtumiin pohjautuvia juttuja ei kerrota lapsille, vaan jotain epärealistista Disney-skeidaa. Ymmärtäisivät todellista elämää tarinoiden kautta jo nuorina.


      • plaaaahhhhh
        super-atm kirjoitti:

        Perinteinen tarina. Miksi tuollaisia tositapahtumiin pohjautuvia juttuja ei kerrota lapsille, vaan jotain epärealistista Disney-skeidaa. Ymmärtäisivät todellista elämää tarinoiden kautta jo nuorina.

        Ai että alkaisinkin lukemaan lapselleni iltasaduksi Alibia enkä bambin seikkailuista?


      • plaaaahhhhh kirjoitti:

        Ai että alkaisinkin lukemaan lapselleni iltasaduksi Alibia enkä bambin seikkailuista?

        Ei nyt tarvitse liioitella. Ehkä ihan nuorimmille lapsille ei kannata kertoa vielä raaoista murhista, mutta vähän vanhemmille lapsille voi kyllä. Mutta isien kannattaisi valistaa poikalapsia jo nuorina siitä miten kieroa ja epärehellistä peliä naiset harrastavat parisuhdemarkkinoilla. Äidit voivat lukea tytöilleen vaikka niitä bambitarinoita.


      • super-atm kirjoitti:

        Ei nyt tarvitse liioitella. Ehkä ihan nuorimmille lapsille ei kannata kertoa vielä raaoista murhista, mutta vähän vanhemmille lapsille voi kyllä. Mutta isien kannattaisi valistaa poikalapsia jo nuorina siitä miten kieroa ja epärehellistä peliä naiset harrastavat parisuhdemarkkinoilla. Äidit voivat lukea tytöilleen vaikka niitä bambitarinoita.

        Eikä siinä ole yhtään mitään epärehellistä peliä niillä parisuhdemarkkinoilla, sillä sitä kyllä aina kaikki tavalliset miehet löytävät sen naisen elämäänsä joko ennemmin tai myöhemmin ja jos jotkut ilman jäävät, niin varmasti heissä itsessään on silloin jotain suurta vikaa, joten voisivat siis itse alkaa niitä vikoja itsessään parantaa. Ja muutenkin sitä on kyllä maailmassa paljon suurempiakin ongelmia ja epäoikeudenmukaisuuksia, kun joku muutaman miehen naisettomaksi jääminen.


      • DarkFear kirjoitti:

        Eikä siinä ole yhtään mitään epärehellistä peliä niillä parisuhdemarkkinoilla, sillä sitä kyllä aina kaikki tavalliset miehet löytävät sen naisen elämäänsä joko ennemmin tai myöhemmin ja jos jotkut ilman jäävät, niin varmasti heissä itsessään on silloin jotain suurta vikaa, joten voisivat siis itse alkaa niitä vikoja itsessään parantaa. Ja muutenkin sitä on kyllä maailmassa paljon suurempiakin ongelmia ja epäoikeudenmukaisuuksia, kun joku muutaman miehen naisettomaksi jääminen.

        "sillä sitä kyllä aina kaikki tavalliset miehet löytävät sen naisen elämäänsä joko ennemmin tai myöhemmin ja jos jotkut ilman jäävät, niin varmasti heissä itsessään on silloin jotain suurta vikaa"

        Oletko löytänyt itsellesi naisen? Jos et ole löytänyt, niin omien sanojesi mukaisesti et ole tavallinen ja sinussa on jotain suurta vikaa. Jos sinussa on näin ollen jotain suurta vikaa, niin miten olet ajatellut niitä vikoja itsessäsi parantaa?


      • super-atm kirjoitti:

        "sillä sitä kyllä aina kaikki tavalliset miehet löytävät sen naisen elämäänsä joko ennemmin tai myöhemmin ja jos jotkut ilman jäävät, niin varmasti heissä itsessään on silloin jotain suurta vikaa"

        Oletko löytänyt itsellesi naisen? Jos et ole löytänyt, niin omien sanojesi mukaisesti et ole tavallinen ja sinussa on jotain suurta vikaa. Jos sinussa on näin ollen jotain suurta vikaa, niin miten olet ajatellut niitä vikoja itsessäsi parantaa?

        No on mulla joitain naisia ollut, mutta en ole silti ketään sellaista naista löytänyt, jonka kanssa olisin voinut harkita mitään vakavampaa parisuhdetta, saati sitten perheen perustamista. Mutta en kuitenkaan silti koe tästä mitään vihaa ja katkeruutta kaikkia maailman naisia kohtaan, kuten sä ja kaikki muut tämän palstan ns. luuserimiehet koette.

        Sitä kun ei vaan aina niin sanotusti kemiat synkkaa kaikkien kanssa ja sitten jos elämänarvot, luonteenpiirteet ym. ovat kovasti erilaiset, niin vaikea sitä on silloin alkaa mitään parisuhdetta sellaisen naisen kanssa harkitsemaan.

        Tämä onkin just se mun ja sun/muiden tämän palstan miesten kaikkein suurin ero, sillä mä en stressaa sen oman sinkkuuteni takia millään tavalla, enkä koe mitään katkeruutta kaikkia maailman naisia kohtaan, kuten sä ja muut tämän palstan miehet koette.

        En mä koe sitä, että mun tarvisi mitään "vikoja" itsessäni alkaa parantamaan, sillä mä oon kuitenkin joillekkin naisille kelvannut ja kelpaan varmasti edelleenkin.

        Voisit myös sä joskus mennä hieman itseesi ja miettiä asioita hieman syvällisemmin, etkä vaan aina jankata niistä samoista jännämiehistä ja naisten harjoittamista "epäoikeudenmukaisista" parisuhdemarkkinoista.


      • DarkFear kirjoitti:

        No on mulla joitain naisia ollut, mutta en ole silti ketään sellaista naista löytänyt, jonka kanssa olisin voinut harkita mitään vakavampaa parisuhdetta, saati sitten perheen perustamista. Mutta en kuitenkaan silti koe tästä mitään vihaa ja katkeruutta kaikkia maailman naisia kohtaan, kuten sä ja kaikki muut tämän palstan ns. luuserimiehet koette.

        Sitä kun ei vaan aina niin sanotusti kemiat synkkaa kaikkien kanssa ja sitten jos elämänarvot, luonteenpiirteet ym. ovat kovasti erilaiset, niin vaikea sitä on silloin alkaa mitään parisuhdetta sellaisen naisen kanssa harkitsemaan.

        Tämä onkin just se mun ja sun/muiden tämän palstan miesten kaikkein suurin ero, sillä mä en stressaa sen oman sinkkuuteni takia millään tavalla, enkä koe mitään katkeruutta kaikkia maailman naisia kohtaan, kuten sä ja muut tämän palstan miehet koette.

        En mä koe sitä, että mun tarvisi mitään "vikoja" itsessäni alkaa parantamaan, sillä mä oon kuitenkin joillekkin naisille kelvannut ja kelpaan varmasti edelleenkin.

        Voisit myös sä joskus mennä hieman itseesi ja miettiä asioita hieman syvällisemmin, etkä vaan aina jankata niistä samoista jännämiehistä ja naisten harjoittamista "epäoikeudenmukaisista" parisuhdemarkkinoista.

        "Mutta en kuitenkaan silti koe tästä mitään vihaa ja katkeruutta kaikkia maailman naisia kohtaan, kuten sä ja kaikki muut tämän palstan ns. luuserimiehet koette."

        Kiva että täällä on siis edes yksi mies joka ei ole luuseri :) Olenkin lukenut juttujasi ja todennut sinun olevan ehdottomasti hieno mies.

        "Voisit myös sä joskus mennä hieman itseesi ja miettiä asioita hieman syvällisemmin, etkä vaan aina jankata niistä samoista jännämiehistä ja naisten harjoittamista "epäoikeudenmukaisista" parisuhdemarkkinoista."

        Kyllä Herra Alikersantti! Ehkä sen jälkeen en ole enää luuseri? Vai olenko sittenkin?


      • super-atm kirjoitti:

        "Mutta en kuitenkaan silti koe tästä mitään vihaa ja katkeruutta kaikkia maailman naisia kohtaan, kuten sä ja kaikki muut tämän palstan ns. luuserimiehet koette."

        Kiva että täällä on siis edes yksi mies joka ei ole luuseri :) Olenkin lukenut juttujasi ja todennut sinun olevan ehdottomasti hieno mies.

        "Voisit myös sä joskus mennä hieman itseesi ja miettiä asioita hieman syvällisemmin, etkä vaan aina jankata niistä samoista jännämiehistä ja naisten harjoittamista "epäoikeudenmukaisista" parisuhdemarkkinoista."

        Kyllä Herra Alikersantti! Ehkä sen jälkeen en ole enää luuseri? Vai olenko sittenkin?

        No hyvä, jos oot todennut mun olevan hieno mies.

        Ainakin sun elämä olisi paljon mukavempaa ja helpompaa, kun ei tarvisi aina pitää kaikkia naisia jonakin vihollisina ja syyttää heitä turhaan jostain sellaisesta, mihin he eivät edes ole syyllisiä. Joten just tämän vuoksi sun olisikin syytä vaan mennä hieman itseesi ja lopettaa tollainen turha samojen asioiden jankkaaminen ja unohtaisit kokonaan tollaiset turhat jännämies-jutut ja ne, että miten muka miehiä sorretaan jossain parisuhdemarkkinoilla, kun ne ovat kaikille ihan yhtä hyvät ja tasa-arvoiset.


      • DarkFear kirjoitti:

        No hyvä, jos oot todennut mun olevan hieno mies.

        Ainakin sun elämä olisi paljon mukavempaa ja helpompaa, kun ei tarvisi aina pitää kaikkia naisia jonakin vihollisina ja syyttää heitä turhaan jostain sellaisesta, mihin he eivät edes ole syyllisiä. Joten just tämän vuoksi sun olisikin syytä vaan mennä hieman itseesi ja lopettaa tollainen turha samojen asioiden jankkaaminen ja unohtaisit kokonaan tollaiset turhat jännämies-jutut ja ne, että miten muka miehiä sorretaan jossain parisuhdemarkkinoilla, kun ne ovat kaikille ihan yhtä hyvät ja tasa-arvoiset.

        Miten sitten selität sen että nuori ruma nainen saa parisuhteen ja seksiä tekemättä yhtään mitään? Kun taas rumalle nuorelle miehelle se on lähes mahdotonta tai ainakin erittäin vaikeaa. Eikö silloin nimen omaan miehiä sorreta parisuhdemarkkinoilla?

        En pidä naisia vihollisina. Olen vaan muutaman kerran todennut että sinkkuus on naiselle aina oma valinta, koska he ovat nirsoja. Nirsoilun vähentäminen vähentäisi myös pillun arvoa ja sitä mitä sillä voi ansaita ihan vaan omistamalla sellaisen.


      • super-atm kirjoitti:

        Miten sitten selität sen että nuori ruma nainen saa parisuhteen ja seksiä tekemättä yhtään mitään? Kun taas rumalle nuorelle miehelle se on lähes mahdotonta tai ainakin erittäin vaikeaa. Eikö silloin nimen omaan miehiä sorreta parisuhdemarkkinoilla?

        En pidä naisia vihollisina. Olen vaan muutaman kerran todennut että sinkkuus on naiselle aina oma valinta, koska he ovat nirsoja. Nirsoilun vähentäminen vähentäisi myös pillun arvoa ja sitä mitä sillä voi ansaita ihan vaan omistamalla sellaisen.

        Kyllä varmasti myös jotkut rumemmat miehet saisivat sen naisen ja parisuhteen, kun kelpuuttaisivat vaan muitakin naisia, eikä vaan jotain teini-ikäisiä ja niitä kaikkein halutuimpia naisia.

        Kyllä se sinkkuus voi olla valinta myös miehille, jos sitä ei halua seurustella ihan kenen tahansa kanssa. Enkä vaan näe tässä asiassa mitään ongelmaa, sillä jokainen voi olla sinkkuna ihan vapaasti, jos itse sen parhaakseen näkee.


      • DarkFear kirjoitti:

        Kyllä varmasti myös jotkut rumemmat miehet saisivat sen naisen ja parisuhteen, kun kelpuuttaisivat vaan muitakin naisia, eikä vaan jotain teini-ikäisiä ja niitä kaikkein halutuimpia naisia.

        Kyllä se sinkkuus voi olla valinta myös miehille, jos sitä ei halua seurustella ihan kenen tahansa kanssa. Enkä vaan näe tässä asiassa mitään ongelmaa, sillä jokainen voi olla sinkkuna ihan vapaasti, jos itse sen parhaakseen näkee.

        Tarkoitatko sitä jos lapsettomalle miehelle ainoat vaihtoehdot ovat yksinhuoltajia, niin sellainen pitäisi ottaa? Pitäisi siis elättää toisen miehen äpärälapsia. Ei se ole mitenkään tasa-arvoista. Mutta tasa-arvolla ei ilmeisesti ole mitään merkitystä.

        Ei pidä liioitella että miehille kelpaisi pelkästään halutuimmat naiset.


      • super-atm kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä jos lapsettomalle miehelle ainoat vaihtoehdot ovat yksinhuoltajia, niin sellainen pitäisi ottaa? Pitäisi siis elättää toisen miehen äpärälapsia. Ei se ole mitenkään tasa-arvoista. Mutta tasa-arvolla ei ilmeisesti ole mitään merkitystä.

        Ei pidä liioitella että miehille kelpaisi pelkästään halutuimmat naiset.

        No kyllä sitä varmasti löytyy myös niitä lapsettomia naisia, jos mies sellaista välttämättä vaatii. Mutta ei ne naisen lapset pitäisi olla mikään este sille parisuhteelle, sillä kyllä sitä miehen täytyy osata hyväksyä sekin asia, että jos sitä naisella on lapsia aikaisemmasta suhteesta.

        Kyllä sitä on maailmassa paljon suurempiakin vääryyksiä ja epäoikeudenmukaisuuksia, kun se, että jos jotkut miehet eivät löydä itselleen lapsetonta naista. Aivan turhaan vaan monet miehet tekevät siitä liian suuren numeron, jos sitä naisella onkin lapsia.


      • tarkennusta.kaivataan
        super-atm kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä jos lapsettomalle miehelle ainoat vaihtoehdot ovat yksinhuoltajia, niin sellainen pitäisi ottaa? Pitäisi siis elättää toisen miehen äpärälapsia. Ei se ole mitenkään tasa-arvoista. Mutta tasa-arvolla ei ilmeisesti ole mitään merkitystä.

        Ei pidä liioitella että miehille kelpaisi pelkästään halutuimmat naiset.

        Kelpaisiko samanikäinen, perhettä ja pesää perustamaan?


      • DarkFear kirjoitti:

        No kyllä sitä varmasti löytyy myös niitä lapsettomia naisia, jos mies sellaista välttämättä vaatii. Mutta ei ne naisen lapset pitäisi olla mikään este sille parisuhteelle, sillä kyllä sitä miehen täytyy osata hyväksyä sekin asia, että jos sitä naisella on lapsia aikaisemmasta suhteesta.

        Kyllä sitä on maailmassa paljon suurempiakin vääryyksiä ja epäoikeudenmukaisuuksia, kun se, että jos jotkut miehet eivät löydä itselleen lapsetonta naista. Aivan turhaan vaan monet miehet tekevät siitä liian suuren numeron, jos sitä naisella onkin lapsia.

        Ota sinä ihmeessä sitten itsellesi nainen, jolla on lapsi tai jopa useampi kun niin myönteisesti yksinhuoltajiin suhtaudut.


      • tarkennusta.kaivataan kirjoitti:

        Kelpaisiko samanikäinen, perhettä ja pesää perustamaan?

        Tarkennusta kaivataan. Olisiko naisella toisen miehen lapsia?


      • mites.ois
        super-atm kirjoitti:

        Tarkennusta kaivataan. Olisiko naisella toisen miehen lapsia?

        ei ole, mutta juoksut juoksu jne. =D


      • mites.ois kirjoitti:

        ei ole, mutta juoksut juoksu jne. =D

        No tuskin olet kysyjä. Mutta vaatisin esimerkiksi 3 tai 4 vuotta seurustelua ennen mitään lasten hankkimista. Luultavasti minun ikäselle lapsettomalle naiselle se ei kävisi, koska olisi niin kova kiire hankkia lähes heti lapsia kun biologiset kellot soi ja kavereillakin on jo lapsia.

        Sen takia vaihtoehtoina onkin nuorempi nainen jolla ei ole kiire hankkia lapsia tai sitten oman ikäinen nainen joka ei tahdo lapsia.

        Tämä nyt on vaan teoreettista pohdintaa, koska lapsetonta naista en todellakaan löydä, etenkään kun ei kiinnosta enää edes etsiä naista.


      • nnnnainen
        super-atm kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä jos lapsettomalle miehelle ainoat vaihtoehdot ovat yksinhuoltajia, niin sellainen pitäisi ottaa? Pitäisi siis elättää toisen miehen äpärälapsia. Ei se ole mitenkään tasa-arvoista. Mutta tasa-arvolla ei ilmeisesti ole mitään merkitystä.

        Ei pidä liioitella että miehille kelpaisi pelkästään halutuimmat naiset.

        "Tarkoitatko sitä jos lapsettomalle miehelle ainoat vaihtoehdot ovat yksinhuoltajia, niin sellainen pitäisi ottaa? Pitäisi siis elättää toisen miehen äpärälapsia. Ei se ole mitenkään tasa-arvoista. Mutta tasa-arvolla ei ilmeisesti ole mitään merkitystä."

        Ei läheskään kaikki yksinhuoltajat myöskään etsi lapsilleen elättäjää, vaan tulevat taloudellisesti ihan hyvin toimeen jo valmiiksi. Eiköhän se ole aina yhdessä mahdollista sopia, minkä verran uusi kumppani osallistuu lasten hoitamiseen ja perheen yhteisiin kuluihin.

        Merkittävin ero miesten ja naisten välillä tuntuu olevan täällä palstalla se, että naiset sentään voivat tunnustaa olevansa nirsoja, eivätkä vaan syyttele miehiä kaikesta mahdollisesta. Ihan vastaavasti löytyy siis esimerkiksi naisia, jotka eivät halua suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia aiemmasta suhteesta (jos ette ole sitä tajunneet, niin kyllä niillä yh-äitien lapsilla on myös isät olemassa). Nämä naiset eivät kuitenkaan melskaa miesten huonoista valinnoista vaan toteavat ihan nätisti, että kyseessä on oma valintani ja jos olen mieluummin sinkku kuin suhteessa niin silloin olen sinkku omasta valinnastani.


      • nnnnainen kirjoitti:

        "Tarkoitatko sitä jos lapsettomalle miehelle ainoat vaihtoehdot ovat yksinhuoltajia, niin sellainen pitäisi ottaa? Pitäisi siis elättää toisen miehen äpärälapsia. Ei se ole mitenkään tasa-arvoista. Mutta tasa-arvolla ei ilmeisesti ole mitään merkitystä."

        Ei läheskään kaikki yksinhuoltajat myöskään etsi lapsilleen elättäjää, vaan tulevat taloudellisesti ihan hyvin toimeen jo valmiiksi. Eiköhän se ole aina yhdessä mahdollista sopia, minkä verran uusi kumppani osallistuu lasten hoitamiseen ja perheen yhteisiin kuluihin.

        Merkittävin ero miesten ja naisten välillä tuntuu olevan täällä palstalla se, että naiset sentään voivat tunnustaa olevansa nirsoja, eivätkä vaan syyttele miehiä kaikesta mahdollisesta. Ihan vastaavasti löytyy siis esimerkiksi naisia, jotka eivät halua suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia aiemmasta suhteesta (jos ette ole sitä tajunneet, niin kyllä niillä yh-äitien lapsilla on myös isät olemassa). Nämä naiset eivät kuitenkaan melskaa miesten huonoista valinnoista vaan toteavat ihan nätisti, että kyseessä on oma valintani ja jos olen mieluummin sinkku kuin suhteessa niin silloin olen sinkku omasta valinnastani.

        "Ei läheskään kaikki yksinhuoltajat myöskään etsi lapsilleen elättäjää, vaan tulevat taloudellisesti ihan hyvin toimeen jo valmiiksi."

        Niin ehkä tulevatkin toimeen, mutta vielä paremmin tulevat taloudellisesti toimeen kun löytävät uuden miehen. Aina mies joutuu enemmän tai vähemmän rahoistaan kustantamaan toisen miehen lasten elämisen.

        "Eiköhän se ole aina yhdessä mahdollista sopia, minkä verran uusi kumppani osallistuu lasten hoitamiseen ja perheen yhteisiin kuluihin."

        Sehän on tietysti sopimuksesta kiinni. Jos mies ei suostu maksamaan euroakaan toisen miehen lasten elättämisestä, niin tuskin nainen sellaista miestä suhteeseen hyväksyy.

        "Merkittävin ero miesten ja naisten välillä tuntuu olevan täällä palstalla se, että naiset sentään voivat tunnustaa olevansa nirsoja, eivätkä vaan syyttele miehiä kaikesta mahdollisesta."

        En minäkään syyttele naisia kaikesta mahdollisesta.

        "Ihan vastaavasti löytyy siis esimerkiksi naisia, jotka eivät halua suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia aiemmasta suhteesta (jos ette ole sitä tajunneet, niin kyllä niillä yh-äitien lapsilla on myös isät olemassa)."

        Ei varmaan suurin osa lapsettomista naisista haluakaan yh-miestä. Siksi ihmettelenkin miksi yh-naiset ihmettelevät miksi eivät oikein lapsettomille miehille kelpaa.

        "Nämä naiset eivät kuitenkaan melskaa miesten huonoista valinnoista vaan toteavat ihan nätisti, että kyseessä on oma valintani ja jos olen mieluummin sinkku kuin suhteessa niin silloin olen sinkku omasta valinnastani."

        Helppoa kai se yh-naisen elämä on, kun lapsilisät tulee tilille ja ex-mies maksaa elatusmaksuja. Tämä feministien pilaama valtio mahdollistaa yh-mammoille helpon elämän.


      • super-atm kirjoitti:

        "Ei läheskään kaikki yksinhuoltajat myöskään etsi lapsilleen elättäjää, vaan tulevat taloudellisesti ihan hyvin toimeen jo valmiiksi."

        Niin ehkä tulevatkin toimeen, mutta vielä paremmin tulevat taloudellisesti toimeen kun löytävät uuden miehen. Aina mies joutuu enemmän tai vähemmän rahoistaan kustantamaan toisen miehen lasten elämisen.

        "Eiköhän se ole aina yhdessä mahdollista sopia, minkä verran uusi kumppani osallistuu lasten hoitamiseen ja perheen yhteisiin kuluihin."

        Sehän on tietysti sopimuksesta kiinni. Jos mies ei suostu maksamaan euroakaan toisen miehen lasten elättämisestä, niin tuskin nainen sellaista miestä suhteeseen hyväksyy.

        "Merkittävin ero miesten ja naisten välillä tuntuu olevan täällä palstalla se, että naiset sentään voivat tunnustaa olevansa nirsoja, eivätkä vaan syyttele miehiä kaikesta mahdollisesta."

        En minäkään syyttele naisia kaikesta mahdollisesta.

        "Ihan vastaavasti löytyy siis esimerkiksi naisia, jotka eivät halua suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia aiemmasta suhteesta (jos ette ole sitä tajunneet, niin kyllä niillä yh-äitien lapsilla on myös isät olemassa)."

        Ei varmaan suurin osa lapsettomista naisista haluakaan yh-miestä. Siksi ihmettelenkin miksi yh-naiset ihmettelevät miksi eivät oikein lapsettomille miehille kelpaa.

        "Nämä naiset eivät kuitenkaan melskaa miesten huonoista valinnoista vaan toteavat ihan nätisti, että kyseessä on oma valintani ja jos olen mieluummin sinkku kuin suhteessa niin silloin olen sinkku omasta valinnastani."

        Helppoa kai se yh-naisen elämä on, kun lapsilisät tulee tilille ja ex-mies maksaa elatusmaksuja. Tämä feministien pilaama valtio mahdollistaa yh-mammoille helpon elämän.

        Täytyyhän sitä yksinhuoltajien saada elatusmaksut, sillä ei se lasten elättäminen yksin ole mitään taloudellisesti helppoa. Eikä tässä maassa ole mitään feministien pilaamaa, joten turha siinä sun on katkerana tollaista itkeä ja valittaa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Täytyyhän sitä yksinhuoltajien saada elatusmaksut, sillä ei se lasten elättäminen yksin ole mitään taloudellisesti helppoa. Eikä tässä maassa ole mitään feministien pilaamaa, joten turha siinä sun on katkerana tollaista itkeä ja valittaa.

        Ehkä sinä voisit alkaa seurustelella yh-naisen kanssa. Eikö se olisi hienoa? Saisit varmasti muiltakin naisilta paljon arvostusta. Voisit muuttaa nuo sankarilliset sanasi ihan todellisiksi teoiksi.

        Itse en valitettavasti yh-naisen kanssa suhteeseen sovi. Olenhan sentään luuseri, niin kuin sanoit. Minä jatkan itkemistä ja valittamista samalla kun sinä sankarina elätät toisen miehen lapsia.


      • super-atm kirjoitti:

        Ehkä sinä voisit alkaa seurustelella yh-naisen kanssa. Eikö se olisi hienoa? Saisit varmasti muiltakin naisilta paljon arvostusta. Voisit muuttaa nuo sankarilliset sanasi ihan todellisiksi teoiksi.

        Itse en valitettavasti yh-naisen kanssa suhteeseen sovi. Olenhan sentään luuseri, niin kuin sanoit. Minä jatkan itkemistä ja valittamista samalla kun sinä sankarina elätät toisen miehen lapsia.

        No voisin kyllä oikein mielelläni seurustella jonkun yh-naisen kanssa, sillä ei ne naisen lapset ole ikinä olleet mulle mikään ongelma. Eikä itselläni ole edes mitään halua hankkia lapsia, niin siinäkin mielessä se sopisi mulle oikein hyvin, sillä yleensä kuitenkin aika usein naiset haluavat hankkia niitä lapsia jossain vaiheessa elämäänsä.

        Ja tuskin sitä sentään tarvitsee suoranaisesti elättää niitä toisen miehen lapsia, sillä tuskin ketkään naiset etsivät miehestä lapsilleen mitään elättäjää. Mun puolesta voit kyllä itkeä ja valittaa niistä turhista asioista, mutta älä sitten ihmettele, jos oot vielä parinkymmenen vuoden päästä samassa tilanteessa ja naisettomana, kun et olekaan löytänyt mistään itsellesi sitä 18-vuotiasta neitsytnaista.


      • nnnnainen
        super-atm kirjoitti:

        Ehkä sinä voisit alkaa seurustelella yh-naisen kanssa. Eikö se olisi hienoa? Saisit varmasti muiltakin naisilta paljon arvostusta. Voisit muuttaa nuo sankarilliset sanasi ihan todellisiksi teoiksi.

        Itse en valitettavasti yh-naisen kanssa suhteeseen sovi. Olenhan sentään luuseri, niin kuin sanoit. Minä jatkan itkemistä ja valittamista samalla kun sinä sankarina elätät toisen miehen lapsia.

        "Itse en valitettavasti yh-naisen kanssa suhteeseen sovi. Olenhan sentään luuseri, niin kuin sanoit. Minä jatkan itkemistä ja valittamista samalla kun sinä sankarina elätät toisen miehen lapsia."

        Kenenkään ei onneksi Suomessa ole pakko mennä suhteeseen johon ei halua. Minun on vain vaikea ymmärtää, miksi kukaan haluaa väkisin ylläpitää omaa onnettomuuttaan. Itse en pahemmin kehtaa valittaa itseaiheutetuista ongelmista, mutta toisaalta olenkin aina kokenut olevani itse ensisijaisesti vastuussa omasta onnellisuudestani.


      • nnnnainen kirjoitti:

        "Itse en valitettavasti yh-naisen kanssa suhteeseen sovi. Olenhan sentään luuseri, niin kuin sanoit. Minä jatkan itkemistä ja valittamista samalla kun sinä sankarina elätät toisen miehen lapsia."

        Kenenkään ei onneksi Suomessa ole pakko mennä suhteeseen johon ei halua. Minun on vain vaikea ymmärtää, miksi kukaan haluaa väkisin ylläpitää omaa onnettomuuttaan. Itse en pahemmin kehtaa valittaa itseaiheutetuista ongelmista, mutta toisaalta olenkin aina kokenut olevani itse ensisijaisesti vastuussa omasta onnellisuudestani.

        "Itse en pahemmin kehtaa valittaa itseaiheutetuista ongelmista" = äpärälapsista

        Ihan hyvä vaan että et jaksa niistä muille valittaa. Suosittelen sinulle ja äpärälapsillesi mieheksi DarkFearia. Olisitte varmasti todella positiivinen ja hieno perhe. Siinä suhteessa ei kyllä yhtään valitettaisi vaan oltaisiin todella onnellisia. Suosittelen!


      • nnnnainen
        super-atm kirjoitti:

        "Itse en pahemmin kehtaa valittaa itseaiheutetuista ongelmista" = äpärälapsista

        Ihan hyvä vaan että et jaksa niistä muille valittaa. Suosittelen sinulle ja äpärälapsillesi mieheksi DarkFearia. Olisitte varmasti todella positiivinen ja hieno perhe. Siinä suhteessa ei kyllä yhtään valitettaisi vaan oltaisiin todella onnellisia. Suosittelen!

        Minulla ei valitettavasti vielä ole lapsia, kun elämässä on riittänyt muuta puhaa mm. matkustelun ja opiskelun merkeissä. Enkä vielä ole tavannut miestä, jonka kanssa voisin kuvitella loppu elämäni viettäväni.

        Tuo kommenttini itseaiheutetuista ongelmista viittasi siihen, että jos nirsoilen en valita ja en ainakaan sitten syytä muita tilanteesta. Lapsia en kyllä pitäisi ongelmana, vaikka olisinkin yh-äiti.


      • nnnnainen kirjoitti:

        Minulla ei valitettavasti vielä ole lapsia, kun elämässä on riittänyt muuta puhaa mm. matkustelun ja opiskelun merkeissä. Enkä vielä ole tavannut miestä, jonka kanssa voisin kuvitella loppu elämäni viettäväni.

        Tuo kommenttini itseaiheutetuista ongelmista viittasi siihen, että jos nirsoilen en valita ja en ainakaan sitten syytä muita tilanteesta. Lapsia en kyllä pitäisi ongelmana, vaikka olisinkin yh-äiti.

        "Minulla ei valitettavasti vielä ole lapsia, kun elämässä on riittänyt muuta puhaa mm. matkustelun ja opiskelun merkeissä. Enkä vielä ole tavannut miestä, jonka kanssa voisin kuvitella loppu elämäni viettäväni."

        Nirsoile ensin riittävän monta vuotta. Sitten kun on juoksut juostu, niin voit ottaa itsellesi aisurin.

        "Lapsia en kyllä pitäisi ongelmana, vaikka olisinkin yh-äiti."

        Ihan hyvä, mutta suurin osa miehistä kyllä pitäisivät sinun lapsiasi ongelmana, jos jotain parisuhdetta haluaisit. Jotkut tietysti suostuu olemaan aisureita ja elättäjiä naiselle ja toisen mihen äpärälapsille. En suosittele sitä kuitenkaan.


    • 8plus5

      Isäni oli aikamoinen pelimies nuorena, flirttaili jatkuvasti naisten kanssa myös naimisissa ollessaan ja tiedän ainakin muutaman kerran hänen pettäneensä äitiäni. Hän oli myös alkoholisti ja oli kovin naisten mieleen.

    • Kilttejämiehiäeiole

      Isäni oli laiha, nörttimäinen, ylikiltti mies ja äiti myös kiltti ja siveellinen nainen jolle isäni oli ja on edelleen ensimmäinen ja viimeinen mies. Kun isä sitten sai äitini, niin se nousi tällä ilmeisesti päähän ja lähti jo avioliiton alkumetreillä testaamaan viehätysvoimaansa muihin naisiin. Pettäminen on jatkunut sinisilmäisen ja hyväuskoisen äitini selän takana aina näihin päiviin asti. Säälin äitiäni, joka ansaitsisi arvoisensa miehen, sellaisen joka kunnioittaa kahden ihmisen pyhää liittoa ja sitä että toinen on uskoutunut vain tälle koko loppu iäkseen. Kilttejä miehiä ei ole eikä tule, jos on, niin nekin muuttuvat kusipääpettureiksi tilaisuuden tullen, aivan kaikki miehet.

      • Älä yleistä, en tiedä kuinka paljon oikeasti näitä löytyy miehistä tai naisista, mutta miehistä löytyy ainakin yksi, joten ei sorruta yleistykseen. ;)


    • RumempiMies

      Minut on runkattu sunnuntai aamuna rapulapäissään vhs pornoa katsellessa venyneeltä videonauhalta ja huuhdottu rapularipulin mukana viemäriin. Olen sitten yhtynyt toisen taloyhtiön juoppoämmän kuukautisverimössöön viemärissä ja koteloitunut torakan perseeseen. Siellä kehitykseni sai arvoisensa alun ja synnyin huuhtoutuneena lääkejäämien seassa meren rannalle ydinvoimalan lauhdevesien ja säteilyn tehostamana. Ensi töikseni ohi kulkenut koira nosti jalkaa päälleni ja imin äidin maitoa voikukan varsista. Minut löydettiin outona eliönä ja pääsin laboratorioon ja sen jälkeen sirkukseen kaikkien nauramaksi iljetykseksi. Nyt menee ihan kivasti kun enään jokatoinen vaan nauraa ja haukkuu.

      • IkuisestiRumaNainen

        Tämä on palstan paras kirjoitus!! ;)


    • HankkisitElämän

      Sen jälkeen kun kehitysvammainen isäsi oli saanut puristettua mällinsä henkisesti jälkeenjääneen äitisi mätäiseen vittuun niin 9 kuukauden kuluttua syntyi surkea esimerkki "miehestä" eli Ratikkakuski.

      Tyyppi ei uskalla edes kohdata tosielämässä koska tietäisi saavansa turpaansa koska hän on pelkkä henkisesti pikkupilin omistava onneton kyhjöttäjä.

      Mietin sitä että miltä tuntuisi kun Oikea Mies kuten vaikkapa allekirjoittanut osuisi nyrkillään suoraan olemattomaan leukaasi. Veikkaan että pissisit ja paskantaisit housuun samaan aikaan kuten teet nytkin kun luet tätä viestiä. Persereikäsi sykkisi ja siten suorastaan räjähtäisi ripuloimaan kun joutuis edes kerran, edes kerran ! kohtaamaan jonkin oikean haasteen miehenä etkä tollaisena vitun huonona tekosyynä "miehelle".

      Parempi yritys ensi kerralla trolli.

      Ps. Kaikkein ihmeellisintä on se että "aikuinen" "mies" on niin henkisesti munaton yrittää nöyryyttää palstalla miehiä jotka kokevat yksinäisyyttä jne. ja selkeästi ovat häntä itseään heikommassa asemassa.

      Kasvattaisit oikeat miehen pallit vitun pikkupili etkä yrittäisi aukoa vain peräaukkoasi kuten täällä palstalla teet.

      Et ole puoliksikaan niin vitun älykäs kuin kuvittelet, et nokkela et hauska etkä edes kovinkaan paljon näitä toisia "luuseri"-Miehiä parempi.

      Painu ny vittuun täältä ennen kuin joku oikeasti näyttää sinulle kaapin paikan.
      Ja suotta lisäät noita hymiöitä perään koska joku voi pyyhkiä oikeassa elämässä sen typerän vanhemmiltasi perityn vammaisen ilmeesi naamalta sekunneissa. Koska vastusta Oikealle Miehelle moisella vammaisella rääpäleellä ei ole.

      • No nyt kyllä vähän alkoi pelottaa, kun Oikea Mies uhkailee. Onneksi minun isäni on vahvempi kuin sinun isäsi. ;-)


      • HankkisitElämän
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No nyt kyllä vähän alkoi pelottaa, kun Oikea Mies uhkailee. Onneksi minun isäni on vahvempi kuin sinun isäsi. ;-)

        En jaksa nyt kommentoida vanhaa kunttia jota "isäksesi" hahaahaa kutsutaan.

        Suotta pelkäät. Eihän sulla muna riitä tavata oikeassa elämässä joten saa trollata täällä runkate pientä piliäsi ihan vapaasti.

        Katsos kun tämä ei ollut mikään "uhkaus" koska tiedän että kaltaisesi naurettava palliposki tuskin pystyy laittamaan vastaan edes näille palstan muille miehille puhumattakaan vaikkapa minulle.

        Olet yksi vitun vitsi. Muista se.


      • HankkisitElämän kirjoitti:

        En jaksa nyt kommentoida vanhaa kunttia jota "isäksesi" hahaahaa kutsutaan.

        Suotta pelkäät. Eihän sulla muna riitä tavata oikeassa elämässä joten saa trollata täällä runkate pientä piliäsi ihan vapaasti.

        Katsos kun tämä ei ollut mikään "uhkaus" koska tiedän että kaltaisesi naurettava palliposki tuskin pystyy laittamaan vastaan edes näille palstan muille miehille puhumattakaan vaikkapa minulle.

        Olet yksi vitun vitsi. Muista se.

        Muistanhan minä. ;-)


      • ätmi--

        ompa täällä vihaisia ätmejä


      • HankkisitElämän
        ätmi-- kirjoitti:

        ompa täällä vihaisia ätmejä

        Ratikkakuski todellakin varmaan on ätmi joka purkaa omaa pienen pippelin syndroomaansa toisiin miehiin.

        Vittu mikä kuntti koko "ratikkakuski". Miten tollainen ihminen elää ittensä kanssa ja sen kanssa että on syntynyt niin paskaisille vanhemmille?

        "Muistanhan minä. ;-)"

        Hyvä, tiedät paikkasi sitten, poju.


      • HankkisitElämän kirjoitti:

        Ratikkakuski todellakin varmaan on ätmi joka purkaa omaa pienen pippelin syndroomaansa toisiin miehiin.

        Vittu mikä kuntti koko "ratikkakuski". Miten tollainen ihminen elää ittensä kanssa ja sen kanssa että on syntynyt niin paskaisille vanhemmille?

        "Muistanhan minä. ;-)"

        Hyvä, tiedät paikkasi sitten, poju.

        Kovin tunnut olevan kiinnostunut muidenkin pippeleistä kuin omastasi. ;-)


    • Vanhempani alkoivat olemaan yhdessä tammikuussa 1990. Kymmenen kuukautta myöhemmin he asuivat yhdessä, olivat kihloissa, ja heillä oli pieni vauva. Se vauva on minä, heidän ainokainen lapsensa.

      Synnyin keskosena raskausviikolla 28 5. Painoin 1100 grammaa, ja olin 36 cm pitkä.

    • jännä-ähkijä

      kaipa se isä sitten oli väkivaltainen jännä-ähkijä, jos kerta muunlaiset ei pukille pääse :D niin minäkin sitten olen sellainen.. :DDDD

    • Gammaromeo

      Sain alkuni, kun vanhempani olivat jo kristillisessä aviolittossa. Taviksia molemmat vanhempani

    • KaipaanSivistystä

      Aloittajan kysymys on asiaton, koska vanhempani perustivat perheen aikana, jolloin sivilisaatio vielä oli olemassa. Isovanhempieni aikana avioliitot vieläpä järjestettiin. Jännä-ähkijöitä ei ollut olemassakaan silloin, yhtä vähän kuin streoidibodareita tai jääkiekkoilijoita. Ja kaikilla alle 70:llä oli hiukset päässä ja vain teurastettu liha oli leimattua.

    • Alustaloppuun

      Olen syntynyt tatuoimattomien, väkivallatomien vanhempieni rakkausavioliitosta, jossa käytettiin alkoholia vain vähän. Isäni oli nuoruudessaan naisia naurattava komistus, mutta tietääkseni avioliitossa uskollinen. Äitini oli kaunotar, jolle isäni ei myöskään ollut ensimmäinen mies, mutta viimeinen. Ovat edelleen yhdessä.
      Itse synnyin normaalisti synnytyskanavasta, josta sain kaikki ihmisen hyvinvoinnille tarpeelliset mikrobit ja muun normaaliflooran.
      Sain onnekkaan alun elämälleni, mutta olenkin sitten elämäni elätellyt harhaa siitä, että minäkin löydän onnellisen ja uskollisen liiton. Ei ole löytynyt.

      • prinssi.rahvas

        Taidat olla oikea Prinsessa, siis nyt en tarkoita pahalla, vaan jos olet vielä varakkaasta perheestä, kaiken tuon lisäksi, niin olet kuin sadusta.......olet saanut elää satua, oikeassa elämässä, olet siunattu todella isolla lahjalla.

        Mies olen, mutta olen todella onnellinen toisten puolesta aina kun tälläistä kuulee, varsinkin silloin, kun ihminen osaa arvostaa sitä mitä on saanut/kokenut ja ihminen on itse sen arvoinen. Toivottavasti saat jatkaa satua ja saat vielä itsekin onnellisen ja uskollisen liiton.


      • Alustaloppuun
        prinssi.rahvas kirjoitti:

        Taidat olla oikea Prinsessa, siis nyt en tarkoita pahalla, vaan jos olet vielä varakkaasta perheestä, kaiken tuon lisäksi, niin olet kuin sadusta.......olet saanut elää satua, oikeassa elämässä, olet siunattu todella isolla lahjalla.

        Mies olen, mutta olen todella onnellinen toisten puolesta aina kun tälläistä kuulee, varsinkin silloin, kun ihminen osaa arvostaa sitä mitä on saanut/kokenut ja ihminen on itse sen arvoinen. Toivottavasti saat jatkaa satua ja saat vielä itsekin onnellisen ja uskollisen liiton.

        No ei sentään satua, kyllä meillä elettiin ihan oikeaa elämää, jossa välillä riideltiinkin. En kutsuisi perhettäni varakkaaksi, koska vanhemmat olivat jo silloin ihan tavallisissa duuneissa, aika vaatimatonta ja säästäväistä arkea meillä elettiin. Jopa niin säästäväistä, että välillä hävetti. Mutta varakkuushan on suhteellista.
        Mutta kiitollinen olen siitä mallista ja arvoista, jotka sain.
        Kiitos sinulle, toivon sulle samaa :)


    • jännätönJenna

      Isäni ja äitini ovat olleet teini-ikäisistä asti yhdessä eli jo noin 50-v ja avioliitossa melkein yhtä kauan. Kyseessä on rakkausavioliitto ja välillä on ollut myrskyisää mutta enimmäkseen seesteistä. Vanhempani ovat sängyssä muutakin tehneet kuin nukkuneet, koska meitä sisaruksia on aika monta, vaikkakin muutama on jo kuollut.

      Isäni on ollut komea ja pettänytkin äitinäni pari kertaa. Äiti on kuitenkin antanut anteeksi. Äiti on myös nuorena ollut todella kaunis ja olisi varmaan ottajia ollut muitakin. Rakkaus on kuitenkin pitänyt heidät yhdessä. Kumpikin on tehnyt kovasti työtä ja köyhistä oloista ponnistaneet ylempään keskiluokkaan. Hyvä lapsuus meillä lapsilla on ollut. Kiitos isä. Kiitos äiti.

      Ratikkakuski on kiva kirjoittaja ja hän kirjoittaa huumorilla juttuja. Omat vanhempani eivät ole jännäjennoja eikä aisureita eikä mitään muutakaan ATM-termistöllä ilmaistua, vaan ihan tavallisia ihmisiä. Oikeastaan ihan sama, mitä muut ajattelevat vanhemmistani tai minusta. Naisvihaajien mielestä olen varmasti halveksuttava, mutta sehän on heidän asenneongelmansa, ei minun.

    • Aikku30

      Olen saanut alkuni siittiöstä ja munasolusta. Geeneihini on tullut mutaatio, josta tuli skitsofrenia. En antanut skitsofrenian lannistaa ja sain kolme lasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2013
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1712
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1650
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1608
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1448
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1403
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      43
      1123
    Aihe