Ensin Ex-PUA/Ex PUA <3 Älykkö.
Sitten Ikis_M <3 Plaah.
Onko täällä todella palstan aatejohtajat ja kunnian miehet herättäneet naisissa vihaakin voimakkaampia tunteita vai onko tämä julmaa pilaa? Vai onko naiset huomanneet ettei näitä kahta jästipäätä saa etikalla käännettyä, he ovat päättäneet hukuttaa nämä naiseuden suloiseen hunajaan, jota nauttiessa nämä miehet unohtavat velvollisuutensa palstalla?
Rakkautta palstalla vai salaliitto?
34
<50
Vastaukset
- Ex--PUA
Tuossa on 4 miestä mainittu.
- Ex--PUA
Trolli (tosin voi olla oikeassakin, mutta itse pidän ihan luonnollisena ja mahdollisena että kyseessä voisi olla nainen/naiset, sillä ne kiinnostuvat minusta muutenkin ja eräällä toisella foorumilla näin on myös käynyt aiemminkin kohdallani).
- Älykkö
Ex--PUA kirjoitti:
Trolli (tosin voi olla oikeassakin, mutta itse pidän ihan luonnollisena ja mahdollisena että kyseessä voisi olla nainen/naiset, sillä ne kiinnostuvat minusta muutenkin ja eräällä toisella foorumilla näin on myös käynyt aiemminkin kohdallani).
Jokapaikasta löytyy kiinnostuneita henkilöitä.
- Älykkö
Vale Älykkö
- selvä_kuin_pläkki
Nuo ovat Ex-PUA:n sekä Ikis_M:n omia nikkejä, joilla he yrittävät luoda vaikutelmaa, että olisivat kiinnostavia jonkun silmissä. Näin he toivovat saavansa "oikeat" naiset kiinnostumaan, sekä muut palstamiehet kateellisiksi. Saattaa myös olla, että nuo "ihailijat" ovat toisten palstamiesten luomia trolleja. Olen huomannut tämän taipumuksen myös muitten palstamiesten kohdalla, että he tapaavat luoda naisnikkejä, joitten kanssa käyvät ihailevia keskusteluja. Viimeisin oli atmel <3 pikku-söpöliini. Tuokin oli täysin läpinäkyvä, yksikään nainen ei moista nikkiä itselleen valitse. :)
- Ex--PUA
Joku kateellinen nainen ei kestä kun häpäisy kohdallamme ei olekaan pitänyt kutiaan, ja uhkailut seksittömyydellä ja yksinjäämisellä ovat jääneet toteutumatta.
Minä ja Ikis molemmat olemme sen sorttisia ettei meitä pelota tuollainen pelottelu, samoin kumpikaan ei ole palstalla hakemassa seuraa. Tietääkseni
ainakaan, vaan se on korkeintaan miellyttävä lisä. =D.....saakutin poijat, luulin jo oikeasti, että on edes jollain tavalla fiksuja naisia täällä palstalla, enkä tarkoita noita kolmea jo mainittua, vaan niitä harvoja mitä täällä on ollut aina välillä.
Eli kaikki fiksut naiset ovat olleetkin miehiä, olisi pitänyt arvata.......(vitsi, vitsi tai sitten ei) =D- selvä_kuin_pläkki
Ex--PUA kirjoitti:
Joku kateellinen nainen ei kestä kun häpäisy kohdallamme ei olekaan pitänyt kutiaan, ja uhkailut seksittömyydellä ja yksinjäämisellä ovat jääneet toteutumatta.
Minä ja Ikis molemmat olemme sen sorttisia ettei meitä pelota tuollainen pelottelu, samoin kumpikaan ei ole palstalla hakemassa seuraa. Tietääkseni
ainakaan, vaan se on korkeintaan miellyttävä lisä.Häpäisy???
- ätmianalyysi
MGTOW kirjoitti:
=D.....saakutin poijat, luulin jo oikeasti, että on edes jollain tavalla fiksuja naisia täällä palstalla, enkä tarkoita noita kolmea jo mainittua, vaan niitä harvoja mitä täällä on ollut aina välillä.
Eli kaikki fiksut naiset ovat olleetkin miehiä, olisi pitänyt arvata.......(vitsi, vitsi tai sitten ei) =DÄtmin logiikka:
Nainen joka on kiinnostunut ätmistä = älykäs
Nainen joka ei ole kiinnostunut ätmistä = tyhmä ätmianalyysi kirjoitti:
Ätmin logiikka:
Nainen joka on kiinnostunut ätmistä = älykäs
Nainen joka ei ole kiinnostunut ätmistä = tyhmäMulla meni ohi sun sanoma, vääntäisitkö rautalangasta?
Mun kommentti oli pelkkä "läppä", en ole puhunut mistään kiinnostuksesta, vaan näiden ihmisten ajatusten fiksuudesta, menikö jakeluun, voin vääntää rautalankaa lisää, jos tarvetta ilmenee?- ätmel
Modus operandiini ei ole koskaan kuulunut itseni kanssa keskustelu. Se että nikki ei ole naiselle tyypillinen ei tarkoita, ettäkö mies nikin takana olisin juuri minä.
- Älykkö
Minä voin omasta puolestani kertoa ettei ole mitään salaliittoa :( En edes ole ollut tällä palstalla kovinkaan kauan.
Minä ihatuin ihan oikeesti Ex-PUA:aan.
Minulla on ihan oma aatemaailma ja ymmärrän ihmissuhteita hyvin syvälliseltä näkökannalta.
Sanotaan että pintaa syvemmältä.
En minä ole mies vaan nainen!
En ole samaa mieltä kaikesta mitä Ex-PUA ja Ikis_M täällä ajattelevat ja julistavat.- Ex--PUA
Moi Älykkö, vieläkö sinulla on sitä pitsaa? ;)
- 7676
Minä luulen, että Älykkö on nimimerkki "nörttinainen", joka aikoinaan trollaili palstalla.
- hahdshiihdsahiadsihdas
Ja paskat. Olet mies ja EXPUA!
- Älykkö
Ex--PUA kirjoitti:
Moi Älykkö, vieläkö sinulla on sitä pitsaa? ;)
On tuutko maiskuttelemaan :D
Kuka haluaa naittaa meidät kolme yhteen;D
Olen kyllä haaveillut seksistä teidän kanssa yhdessä, tää on totuus !
Anteeksi jos teen sut mustasukkaiseksi :)
Saatiin taas säpinää palstalle, johan olikin hetken rauha ;D - Älykkö
7676 kirjoitti:
Minä luulen, että Älykkö on nimimerkki "nörttinainen", joka aikoinaan trollaili palstalla.
No en todellakaan ole trollaillut!
- hyväyritys355
Mutta nimimerkki meni oikein. :) Aika ovelaa, mutta minua ei huijata.
- Älykkö
No ei pidä paikkansa, olen ollut palstalla vasta vähän aikaa. Usko nyt!
- plaaahhhh
Ei minulla ole tarkoitus ketään loukata tai pilailla kenenkään kustannuksella... Ja viimeksi kuin peiliin katsoin, niin nainen sieltä takaisin katsoi.
En ole ihastunut ikikseen, enkä edes hänen ajatusmaailmaansa, mutta mies on varsin mielenkiintoinen, joten miksi en voisi lähteä kahville ja katsoa onko hän todellinen :)- Ikis_M
Tekikö mielenkiintoiseksi paljastus poikuuteni tallella olosta?
- Ikis__M
Ihan on todellinen. välttämättä livenä ei kuitenkaan palstalla esitetyt mielipiteet näy olemuksesta niin että siinä suhteessa saattaa tuottaa pettymyksen :D
- Ikis__M
Ikis_M kirjoitti:
Tekikö mielenkiintoiseksi paljastus poikuuteni tallella olosta?
Noh noh trolli :)
- plaaaahhhh
Ikis__M kirjoitti:
Ihan on todellinen. välttämättä livenä ei kuitenkaan palstalla esitetyt mielipiteet näy olemuksesta niin että siinä suhteessa saattaa tuottaa pettymyksen :D
En mä odotakkaan että saavut paikalle kauheeta uhoa uhkuen :D Eikä mun ole tarkotus pistää sua piinapenkkiin.
- plaaahhhhh
Ikis__M kirjoitti:
Noh noh trolli :)
Sen verran olen juttujasi seurannut että arvasin tuon trolliksi... Olen vaan lähinnä ollut taustapiruna. Kerran tosin sanoin että olisit valintani autiolle saarelle koska halusin nähdä kauanko siedät seuraani.
- Ikis__M
plaaahhhhh kirjoitti:
Sen verran olen juttujasi seurannut että arvasin tuon trolliksi... Olen vaan lähinnä ollut taustapiruna. Kerran tosin sanoin että olisit valintani autiolle saarelle koska halusin nähdä kauanko siedät seuraani.
Taidan muistaa sen ketjun tai ainakin osan siitä. En muista tuota sinun kommenttia mutta itsekin sillä perusteella kyllä seuran valitsin ettei ainakaan kävisi aika pitkäksi jängätessä mutta jos olit se minun valinta nimimerkki oli sulla silloin eri :)
- plaaahhhh
Ikis__M kirjoitti:
Taidan muistaa sen ketjun tai ainakin osan siitä. En muista tuota sinun kommenttia mutta itsekin sillä perusteella kyllä seuran valitsin ettei ainakaan kävisi aika pitkäksi jängätessä mutta jos olit se minun valinta nimimerkki oli sulla silloin eri :)
Nimimerkki oli eri. En edes muista mikä se oli, kun en tänne juurikaan kirjoittele...
- pohojaalainenmies
Veikkaan että palstan naiset vedättää näitä kahta jamppaa ihan 100-0, mut mitä väliä, kun hauskaahan näitä on lukea ja naureskella partaansa kuinka miehiä viedään kun pässiä narussa jopa ihan näin virtuaalisesti.
- Älykkö
Jos täällä jotain vedätetään niin se olen minä joka saan kärsiä näistä jutuista.
- Ikis__M
eh, voiko sellaista vedättää tai viedä mihinkään joka ei odota mitään? Jokatapauksessahan tämä pässien narussa vieminen on ihan hauskaa ja virkistävää vaihteeksi vaikka sitten vietäisiinkin 100-0.
- Ex--PUA
Älykkö kirjoitti:
Jos täällä jotain vedätetään niin se olen minä joka saan kärsiä näistä jutuista.
Niin kun toista aina trollit ja vale-ex-PUA:t koittaa höykyyttää ja johtaa harhaan. :3
- Älykkö
Ex--PUA kirjoitti:
Niin kun toista aina trollit ja vale-ex-PUA:t koittaa höykyyttää ja johtaa harhaan. :3
Kiihotuin turhaan näistä trolleista. :( Miten voisit lohduttaa?
- Älykkö
Ex--PUA kirjoitti:
Huomenta ! Mikä minussa nyt niin kiinnostaa!
Pää on pyörällä tästä suuresta suosiosta :D
Olo on kuin Kleopatralla ! ;D
Ei muuta kuin uusiin seikkailuihin, mitä se sitten tuo tullessaan :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913