Minä Suomessa, hän Saksassa

missingyousomuchalready

Ei nyt ole mikään maailman järkyttävin välimatka, mutta kuitenkin kilometrejä kertyy eikä ole kovin halpaa matkustella edestakaisin useasti. Minä vierailen hänen luonaan, ja nyt sydämeni jäi sinne. EN kyllä tiedä, voiko tästä nyt mitään sen vakavampaa tulla juurikin etäisyyksien takia, mutta tämä mies on aivan täydellinen...

Onko muilla millaisia kokemuksia, kestääkö rakkaus ja tunteet välimatkat ja harvemmat tapaamiset? :)

3

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repuusi

Minulla itsellä on kokemusta vastaavan kaltaisesta suhteesta. En voi tosin sinua auttaa tai neuvoa: vain sinä voit tietää minkälainen suhde voi toimia sinun tapauksessa. Kannattaa siis kuunnella omia tuntemuksia ja omaa sisintä ja sen pohjalta toimia. Elämässä ja etenkään rakkaudessa ei ole tiukkoja sääntöjä.

• wowoo

Itse olen etäsuhteessa, jossa asutaan eri maissa (kuitenkin Euroopassa). Jos olet yhtään epäilevä suhdetta kohtaan, en suosittele edes aloittamaan. Jos olet mustasukkainen, huominhakuinen ja 24/7 läheisyyttä kaipaava, EN SUOSITTELE. Päätyy pettämiseen, riitoihin ja eroon.

• 0910

Meillä oli vuosia 3kk suhde, nimenomaan Saksassa. Välimatka ei ollut pitkä, autolla sen ajoi puolin ja toisin eikä siinä rahaakaan kulu paljoa. Vaatteet saa ostettua sieltä ja kaikki elämään tarvittavat välineet, jolloin matkarahat säästyvät niistä.

Mutta, aikansa kutakin. Ja kun mies muutti Suomeen, niin sen jälkeen ei ole etäsuhdetta pidetty. Ei nyt aina olla onnen kukkuloilla oltu, mutta hyvä elämä jo takanapäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      168
      1428
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1019
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      622
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe