Kaksi banaania? siis mitä helvettiä, mie vähä katoin sitä oudosti koko ajan.
Joku nainen kävi ostaa huoltoasemalta...
31
<50
Vastaukset
- qffwwrrttyuim
Jos hänellä oli nälkä?
No jos tuo oli sinusta erikoista niin käypäs kuule joskus perjantaina viiden aikaan prismassa, siinä sinulla vasta ihmeteltävää riittää.
- kiinnostaa_tietää
Miten Stellun vappu sujui? Tuli pyöräiltyä paljon?
- 17plus19
Niin riittää kun suomilutka määrää mitä ostetaan ja aisuri kiltisti maksaa ja pakkaa skoda octavian ja ajo kohti elspyy taloa alkaa.
- Ikis__M
No mitä helvettiä? Banaani on oikein hyvä välipala ja helppo syödä ajaessa, vrt. vaikka appelsiin jonka kuoriminen paljon vaikeampaa ilman aseita yhdellä kädellä.
- tabola
Mullon kyrsä aina povarissa. Hyvää välipalaa haukata aina sillontällön.
- maqqara
tabola kirjoitti:
Mullon kyrsä aina povarissa. Hyvää välipalaa haukata aina sillontällön.
mul on lahkeessa, kun ei irto mallia mulla.
- oot.säälittävä
Hanki hyvä mies elämä
- ätmel
Molempiin reikiin, kato.
- Suolatikutsaa
Tuskin nenään saa mahtumaan
- Väärä_pää
Suolatikutsaa kirjoitti:
Tuskin nenään saa mahtumaan
Siis se tarkoitti pillureikää ja persereikää!
- yhteen.reikään
Väärä_pää kirjoitti:
Siis se tarkoitti pillureikää ja persereikää!
on teillä taas jutut. 8-0
ps. eikö niitä voisi laittaa sinne suu reikään, niin lähtisi nälkäkin samalla? - Kolme_reikää
yhteen.reikään kirjoitti:
on teillä taas jutut. 8-0
ps. eikö niitä voisi laittaa sinne suu reikään, niin lähtisi nälkäkin samalla?Voi ne aina jälkeenpäin laittaa leipäläpeen, kun ensin on alapää rassattu orgasmiin. Samalla voi sitten treenata poskeen ottamista.
- vihatipunen
Kävin Siwassa ja joku mies osti kaksi Kiiviä. Määkin katoin sitä oudosti mut sit tajusin, että sillä ei ollut omia palleja niin piti ostaa kaks karvaista hedelmää pallien paikalle...
- ätmel
Miksi et vastannut "kaunis vai söpö"-ketjuun?
- 187
olikohan se niitä nössöjä aisureita? =D
- vihatipunen
ätmel kirjoitti:
Miksi et vastannut "kaunis vai söpö"-ketjuun?
No mä en ole ollut oman koneen ääressä vaan "operoinut" kolme päivää puhelimella ja olen yrittänyt joihinkin ketjuihin vastata mutta tuurilla on viesti lähtenyt.
Vastaan nyt sitten, että en ainakaan kaunis mutta ehkä söpö? - vihatipunen
187 kirjoitti:
olikohan se niitä nössöjä aisureita? =D
Tuollaisen johtopäätöksen voisi tehdä..
- ätmel
vihatipunen kirjoitti:
No mä en ole ollut oman koneen ääressä vaan "operoinut" kolme päivää puhelimella ja olen yrittänyt joihinkin ketjuihin vastata mutta tuurilla on viesti lähtenyt.
Vastaan nyt sitten, että en ainakaan kaunis mutta ehkä söpö?Hyvä. Syötetään tuokin vastaus tietokantaan.
- saako.tietoja
ätmel kirjoitti:
Hyvä. Syötetään tuokin vastaus tietokantaan.
oletko sinä se palstan virallinen kirjuri? ;D
saako sulta tietoja ihan kyselyllä vai meneekä omaan arkistoon? - ätmel
saako.tietoja kirjoitti:
oletko sinä se palstan virallinen kirjuri? ;D
saako sulta tietoja ihan kyselyllä vai meneekä omaan arkistoon?Kyseessä on vain omaan käyttöön tarkoitettu waifu-arkisto, johon harvat ja valitut päätyvät. :3
Mä sitä kun syönkin iltapalaksi seksimaster Yussufin perseessä olleen banaanin. Mä sitä kun tykkään mustien gay-miesten paskasta, erityisesti banaanin kera.
- qsdzx
Naiset kohtelee minua joskus kuin naista. Se tuntuu hyvältä.
- kerro.lisää
Kerro lisää. Tarkoitatko että naisesi pitää sinua aisuri sissynä?
- minuakin.kiinnostaa
kerro.lisää kirjoitti:
Kerro lisää. Tarkoitatko että naisesi pitää sinua aisuri sissynä?
=DD
- ihmeihmettelijä
Tällainen Suomiko meillä on, että banaanin ostamista ihmetellään, mutta jos tuo sama nainen olisi ostanut kaksi keissiä kaljaa, niin ei yhtään ihmeteltäisi?
Banaani on tyypillisesti esimerkiksi vauvoille ensimmäisiä kiinteitä ruoka-aineita, joita heille syötetään, joten jos esim. tuolla naisella on kotona vauva, hän on saattanut käydä ostamassa lapselleen evästä. Jos taas hän on esimerkiksi ollut fillarilla liikkeellä, niin banaani on näppärä välipala matkan aikana nautittavaksi. Minäkin syön pitkiä matkoja autolla ajaessa evääksi esim. banaania tai valmiiksi kuorittuja omenalohkoja, koska voileivät yms. sottaa ja karkki taas lihottaa.- mitäsillämielessä
Se oli joku 20-23 vuotias, ja kävelemällä lähti samaan aikaan kun mie lähin autolla.
Nauratti vaa kovasti, ku kaksi banaania oli läpinäkyvässä pussissa heilu. - teitkö_näin
mitäsillämielessä kirjoitti:
Se oli joku 20-23 vuotias, ja kävelemällä lähti samaan aikaan kun mie lähin autolla.
Nauratti vaa kovasti, ku kaksi banaania oli läpinäkyvässä pussissa heilu. - ei.liian.tosikkona
"Tällainen Suomiko meillä on, että banaanin ostamista ihmetellään"
Älä ota kaikkia juttuja ihan tosissasi, täällä myös huumori kukkii, välillä tosin on aika mustaa ja sairasta sellaista ja joskus voi jopa ampua täysin yli....... - ttaaammpppoooni
ei.liian.tosikkona kirjoitti:
"Tällainen Suomiko meillä on, että banaanin ostamista ihmetellään"
Älä ota kaikkia juttuja ihan tosissasi, täällä myös huumori kukkii, välillä tosin on aika mustaa ja sairasta sellaista ja joskus voi jopa ampua täysin yli.......ai välillä huumori kukkii, eihän tää palsta ole muuta kuin yksi iso vitsi
- ite.oot.söpö
ttaaammpppoooni kirjoitti:
ai välillä huumori kukkii, eihän tää palsta ole muuta kuin yksi iso vitsi
eipäs taas söpöillä liikaa, ku on kevät ja kaikkee. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768992Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593331- 422718
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372200Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681705
- 181649