Mistä itsevarmuutta?

Ujostunut

Mistä itsevarmuutta naisen pokaamiseen? Aika epävarma omasta kehostani olen ja vaikka naiset joskus vinkkaavat en uskalla juttusille mennä, edes humalassa.

6

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gangsv

Aloita pienestä. Mene baariin sillä ajatuksella että lähestyt yhtä naista. Oletan, että yleensä menet baariin sillä ajatuksella että kunpa jotain tapahtuisi.
      Opettele avausrepla ulkoa toistamalla sitä itseksesi ennen baariin menoa. Ole ilman viinaa.

Kun aloittaa pienillä tavoitteilla niin itsevarmuus kasvaa kun pystyt täyttämään tavoitteet.

• Setä52v_

.... ja ole liikkeellä sillä ajatuksella, että tarkoitus ei ole pokata vaan pelkästään leikkiä/harjoitella tuota avausrepliikkiä. Valitse myös kohteeksi parhaimman näköinen yksinäinen nainen. Ei mitään suunnitelmia tai odotuksia, niin suorituspaineet pienenee.

Itse olen soveltanut samaa menetelmää vielä viisikymppisenä firman koulutuksissa. Ruokalassa katson parhaimman näköisen 10-15v nuoremman naisen, joka istuu yksin syömässä. "Onko tässä tilaa?" vaikka pöytä on ihan tyhjä. Tarjotin pöytään ja keskustelu käyntiin. Voi jatkaa myös illallisella, jos on 2 pv koulutus-sessio.

• asdsadssdfdf

Huono taktiikka. Minulle kävi äskettäin niin, että mietin rauhassa avausreplan, sanoin sen naiselle, hän vastasi jotain, ja sitten en keksinytkään siihen mitään sanottavaa. Seisoin hetken hiljaa ja lähdin pois. Olisi kannattanut olla tekemättä ja sanomatta mitään, koska silloin olisi sentään jäänyt mahdollisuus, että olisimme tavanneet myöhemmin luontevammassa tilanteessa. Käytännössä tuosta tuli varma tapa mokata tilaisuus ilman mitään voittomahdollisuuksia.

• TietääFirmanVaihtoa
        Setä52v_ kirjoitti:

.... ja ole liikkeellä sillä ajatuksella, että tarkoitus ei ole pokata vaan pelkästään leikkiä/harjoitella tuota avausrepliikkiä. Valitse myös kohteeksi parhaimman näköinen yksinäinen nainen. Ei mitään suunnitelmia tai odotuksia, niin suorituspaineet pienenee.

Itse olen soveltanut samaa menetelmää vielä viisikymppisenä firman koulutuksissa. Ruokalassa katson parhaimman näköisen 10-15v nuoremman naisen, joka istuu yksin syömässä. "Onko tässä tilaa?" vaikka pöytä on ihan tyhjä. Tarjotin pöytään ja keskustelu käyntiin. Voi jatkaa myös illallisella, jos on 2 pv koulutus-sessio.

Mutta jos menee samaan pöytään niin sehän tajuaa jo siitä, että nyt tuo yrittää iskeä, ja kohta koko firma tietää ja maine meni.

• ghvhhhhbn

"Mistä itsevarmuutta naisen pokaamiseen?"
      Ymmärtämällä, että sinä et ole ainoa ihminen maailmassa, jossa on jotain vikaa: kaikissa meissä on. Kaikki me olemme jossain määrin epävarmoja.
      Lähesty naista ihmisenä, ei potentiaalisena "iskettävänä" tai "tulevana mahdollisena vaimona". Jos jotain kehkeytyy, se ehtii kehkeytyä luonnollisessa tahdissaan ja sitten olet jo niin rento, että uskallat enemmän.

• Eoikoio

You don't need confidence. You need competence!
      Kehitä tota puolta niin itseluottamus seuraa perässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2226
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1098
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      25
      1075
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      927
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      855
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      85
      843
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65