Mistä itsevarmuutta?

Ujostunut

Mistä itsevarmuutta naisen pokaamiseen? Aika epävarma omasta kehostani olen ja vaikka naiset joskus vinkkaavat en uskalla juttusille mennä, edes humalassa.

6

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gangsv

Aloita pienestä. Mene baariin sillä ajatuksella että lähestyt yhtä naista. Oletan, että yleensä menet baariin sillä ajatuksella että kunpa jotain tapahtuisi.
      Opettele avausrepla ulkoa toistamalla sitä itseksesi ennen baariin menoa. Ole ilman viinaa.

Kun aloittaa pienillä tavoitteilla niin itsevarmuus kasvaa kun pystyt täyttämään tavoitteet.

• Setä52v_

.... ja ole liikkeellä sillä ajatuksella, että tarkoitus ei ole pokata vaan pelkästään leikkiä/harjoitella tuota avausrepliikkiä. Valitse myös kohteeksi parhaimman näköinen yksinäinen nainen. Ei mitään suunnitelmia tai odotuksia, niin suorituspaineet pienenee.

Itse olen soveltanut samaa menetelmää vielä viisikymppisenä firman koulutuksissa. Ruokalassa katson parhaimman näköisen 10-15v nuoremman naisen, joka istuu yksin syömässä. "Onko tässä tilaa?" vaikka pöytä on ihan tyhjä. Tarjotin pöytään ja keskustelu käyntiin. Voi jatkaa myös illallisella, jos on 2 pv koulutus-sessio.

• asdsadssdfdf

Huono taktiikka. Minulle kävi äskettäin niin, että mietin rauhassa avausreplan, sanoin sen naiselle, hän vastasi jotain, ja sitten en keksinytkään siihen mitään sanottavaa. Seisoin hetken hiljaa ja lähdin pois. Olisi kannattanut olla tekemättä ja sanomatta mitään, koska silloin olisi sentään jäänyt mahdollisuus, että olisimme tavanneet myöhemmin luontevammassa tilanteessa. Käytännössä tuosta tuli varma tapa mokata tilaisuus ilman mitään voittomahdollisuuksia.

• TietääFirmanVaihtoa
        Setä52v_ kirjoitti:

.... ja ole liikkeellä sillä ajatuksella, että tarkoitus ei ole pokata vaan pelkästään leikkiä/harjoitella tuota avausrepliikkiä. Valitse myös kohteeksi parhaimman näköinen yksinäinen nainen. Ei mitään suunnitelmia tai odotuksia, niin suorituspaineet pienenee.

Itse olen soveltanut samaa menetelmää vielä viisikymppisenä firman koulutuksissa. Ruokalassa katson parhaimman näköisen 10-15v nuoremman naisen, joka istuu yksin syömässä. "Onko tässä tilaa?" vaikka pöytä on ihan tyhjä. Tarjotin pöytään ja keskustelu käyntiin. Voi jatkaa myös illallisella, jos on 2 pv koulutus-sessio.

Mutta jos menee samaan pöytään niin sehän tajuaa jo siitä, että nyt tuo yrittää iskeä, ja kohta koko firma tietää ja maine meni.

• ghvhhhhbn

"Mistä itsevarmuutta naisen pokaamiseen?"
      Ymmärtämällä, että sinä et ole ainoa ihminen maailmassa, jossa on jotain vikaa: kaikissa meissä on. Kaikki me olemme jossain määrin epävarmoja.
      Lähesty naista ihmisenä, ei potentiaalisena "iskettävänä" tai "tulevana mahdollisena vaimona". Jos jotain kehkeytyy, se ehtii kehkeytyä luonnollisessa tahdissaan ja sitten olet jo niin rento, että uskallat enemmän.

• Eoikoio

You don't need confidence. You need competence!
      Kehitä tota puolta niin itseluottamus seuraa perässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      91
      8774
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      48
      4771
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4451
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      46
      2666
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1526
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1316
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1266
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1182
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1160
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      167
      1110
    Aihe