rukoilkaa edes et saan

tehmies24v

sen yhteyde jumalaa takasi...se on ainoa mitä haluun elämässäni...muuta en pyydä

48

50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehmies24v

sitä minä teidän vesavaaralta lähi hakee ja sano et kuha saan sen yhteyde takasi että voin palata näiltä teiltä

• Kornelius oli Jumalaa pelkääväinen hurskas mies, joka jakoi kansalleen almuja ja rukoili Jumalaa,ja Jumala vastasi hänen rukoukseensa, ja niin hän ja hänen perhekntansa sai oppia Herran tiestä rakaalta veljeltämme Pietarilta.

Sinä olet jo saanut oppia,mutta et ole tehnyt vaan yhtään mitään, vaan yhä odotat jotakin, ja että ihmiset rukoilevat sen puolesta.

Ala taistelemaan syntiä vastaan, niin minäkin voin rukoilla puolestasi, mutta siihen minä en lähde, että sinä itse et tee mitään ja muut rukoilee, sillä tuskinpa se on edes Jumalan mielen mukaista rukoilua silloin.

Ala tekemään parannusta.

• Sellainen kuva piirtyi silmieni eteen, että olet kuin pimeässä yössä. Kuunkin valo katoaa tumman pilven taakse.

Tuli mieleen seuraavat laulun sanat:

Vaikka pimeys on yllä päämme,
      vaikka vielä varjon maahan jäämme,
      yössä liekki lempeästi loistaa,
      padot murtaa, kaikki lukot poistaa.

Pimeä yö, erämaa - silläkin on oma tarkoituksensa. Herra haluaa tehdä jotain uutta. Ehkä murtaan ja raivata jotain vanhaa pois samalla tavalla kuin nisunjyvälle käy. Se putoaa ensin maahan - joutuu viettämään kylmässä ja pimeässä mullassa aikansa, mutta sitten sen kova kuori murtuu ja uusi elämä nuosee maan pinnalle valoon.

• tehmies24vv

niii on se nyt erämaa, ei ollu aikasemmi...tunsi heti et se muuttu erämaaksi,sitä enne paljo muuta

• tehmies21v

ja miksi, et sanottii et kaikkie näide taisteluje jälkee saat juosta karkuuki jos haluat, yms, kaike menetät, vain kutsumus jää...ei kukaa muu tässä elämässä olis tehny toisi...nyt se on "erämaata"..... älä jauha paskaa...en ollu tarpeeksi vahva tälle tielle,epäonnistuin,lankesin ..i wasnt strong enough..ja suoraa sanottuna ei vois vähempää enää kiinnostaa

aivan sama ku pääse taivaasee, vaikka nuolee toiste kenkiä enkä helvettii...mun puolesta muute voitte haistaa vaikka pitkä paska...vai lankeanko tästäki taas

• tehmies24v

haista paska, vai laitetaanko helvettii nyt tästä sanasta, kute laitettii tähä sillo miljoona vuosia sitte ?

• tehmies24v

yritti pyhä henki tota aikasemminki sillo, tapo sen helposti, tapetaanko se hengen elämä nyt yhtä helposti...?

• tehmies24v

semmosta leikkiä...vaihteeksi, teh mies ei ole nyt täysi unohdettu, nyt autetaan tätä koiraa...hah

• tehmies24v

ja kai aika liia myöhästä tähä kaikkee..haluun vaa kuolla ja etten joudu helvettii...sitä minä haluan...en muuta...Henge mieli ja kuolema, ikuine vapaus helvetistä...,kaikki muu pelkkää korjaamista jo valmiiksi huonosta paketista...btw nyt jumala silmät on mun yllä...aistin sen jo kuukausia sitte ettei ne ollu..kerjäsi ku koira et ne olis mua läsnä...nyt hitaasti, ku uitetu koira kuivaamine....

• Jonetsu

Rukoilen puolestasi, omasta puolestasi yritä elää mahdollisimman pyhää elämää, esim älä liiku huonossa seurassa, jossa mahdollisesti kiroillaan paljon, älä katso huonoja ohjelmia telkkarista, sillä ne turmelevat herkän sielusi. Suosittelen polvirukousta joka ilta ja aamu; Isä Meidän Herran Siunaus. Käy lisäksi ihan fyysisesti Sanan kuulossa, se on nimittäin eri asia käydä ihan paikan päällä, kun vain kuunnella esim. Radio Deitä vaan kotonaan.

• Seurakunnat eivät tänään opeta oikeaa Herran tietä, ja parempi on laittaa radiot kiinni ja vetäyty myös heidän vaikutuksen piiristä, joka ohjaa maalliseen menoon ja uskovat, jotka haluaisvat uskoa jäävät aroiksi ja heikoiksi heidän opeistaan, kuten tälläkin palstalla tilanteen näkee, sillä paimenet eivät osaa heitä kaitsia, koska ovat itsekkin eksyneitä.

Varokaa tämän ajan seurakuntia, jotka eivät opeta oikeaa Herran tietä, totuus vääristyy heidän käsiensä kautta, koska he eivät ole rehellisä tässä, ja opettavat myös sen epärehellisen tapansa edelleen, maallisen tavan, joka eksyttää ihmisiä Jumalan tuntemisesta.

• kimmokimmo

hienoja ja ajatuksen sanoja sinulla Mikko.

• kimmokimmo

tehmies24v. vast: Ethän ole luovuttamassa kun vielä maailma on niinkin auki sinulle? Minä rukoilin puolestasi ja uskon vakaasti että asiat hoituvat kuntoon. Se ei ehkä tapahdu tänään, huomenna tai vielä ylihuomennakaan mutta ethän menetä toivoasi ikinä? Olen ollut itse tilanteissa missä tahtonut usko itseeni ja kaikkeen romahtaa mutta asioilla on tapana korjaantua kun itse jaksaa uskoa siihen.

• tehmies24v

nii ja toine taas autta uitettua koiraa, sitä vähä huonompaa, langennutta et cetera et cetera...kiva että yritätte pelastaa mut tästä se jostaki...mun olis pitäny kuolla ku tuli uskoo ku sano ettei musta oo tähä maailmaa...kaikki sen jälkee on ollu pelkkää leijona legendaa...ja aika monta vuotta sitte olen jo silmäni siltä sulkenut, kuha saan tuntee et oon kristuksessa ja kuolen...se riittää mulle..pyhän hengen yhteys jumalaan nyt, ja huomena minua ei enää ole, otetaan taivaaseen, mitä en enää ansaitse....sitä minä toivon

et leikkikää mite leikitte

• kimmokimmo
        tehmies24v kirjoitti:

nii ja toine taas autta uitettua koiraa, sitä vähä huonompaa, langennutta et cetera et cetera...kiva että yritätte pelastaa mut tästä se jostaki...mun olis pitäny kuolla ku tuli uskoo ku sano ettei musta oo tähä maailmaa...kaikki sen jälkee on ollu pelkkää leijona legendaa...ja aika monta vuotta sitte olen jo silmäni siltä sulkenut, kuha saan tuntee et oon kristuksessa ja kuolen...se riittää mulle..pyhän hengen yhteys jumalaan nyt, ja huomena minua ei enää ole, otetaan taivaaseen, mitä en enää ansaitse....sitä minä toivon

et leikkikää mite leikitte

Mietiskelehän asioita muutama vuosi ennen päätöksiä. Itse olen ollut päätökseeni tyytyväinen. Elämä on lahja jonka JUMALA antaa. Eihän lahjaa kuulu antaa takaisin? Mielestäni ainakin huonoa käytöstä se? Eikös?

• tehmies24v

mä oon tullu siihe päätöksee ettet tiedä paskaa mistä puhut ja kenen kanssa puhut..et meehä poika takasi tarhaas imemää tuttia..isoje poikie leikkejä nyt täällä

• kimmokimmo
        tehmies24v kirjoitti:

mä oon tullu siihe päätöksee ettet tiedä paskaa mistä puhut ja kenen kanssa puhut..et meehä poika takasi tarhaas imemää tuttia..isoje poikie leikkejä nyt täällä

Kaikkea hyvää tehmies24v ja toivon sinulle menestystä ja mitä parhaimpia ja onnellisempia päiviä kunhan maltat odottaa vaan.

• kimmokimmo

Ethän ainakaan koulutuksen, naisten tai töitten suhteen ole noissa ajatuksissa? Meitä on meinaan täällä suomessa lähes miljoona jotka eivät ole ammattiaan vastaavassa töissä ja työttömänä osa ja siitä riippuen asunto jutut ja nais jutut ym. ( olen yksi heistä nyt ja sinua 15 vuotta vanhempi )

• sekatyomies

pimeydestä pääsee eroon tuomalla se valoon

• Tänään rukoillessani sain Ari Puonti nimen sydämelleni. Googlasin ja löysin yhden hänen saarnansa.

http://www.helsinkivineyard.fi/?q=fi/audio/Ari-PuontiSunnuntaikokousKuninkaan-tie-Jeesus-Israelin-messiaskuningas-toi-kuninkuutensa-maan-p-lle

Se asia, joka jäi puhuttelemaan itseäni, alkaa kohdasta 31:40 ja kestää noin 6 minuuttia. En tiedä hänen kaikkien opetuksien sisältöä, mutta tämän ainakin voin allekirjoittaa. On monia henkilöitä, jotka käyvät läpi tällaista kärsimys- ja kuolemaprosessia. Siinä tarvitaan muita uskovia ja seurakuntaakin tueksi. Olemmeko me uskovat valmiita heräämään ja seisomaan tällaisten ihmisten rinnalla - ja ennen kaikkea, olenko minä?

Olisiko siinä, Tehmies, jotain sinulle? Ainakin itseäni Herra puhutteli sen kautta.

• Ei omiin ihmisvoimiin vaan Hengellä Jumalaan ja niin saat nousta ja senjälkeen kyllä sitten antaa Jumala Voima sun tehdä Hyviä Tekoja josta Hän saa Kaiken Kunniaan !!!

• tehmies24v

nii minä haluan uskoa...ja tulee se hetki et Jumala sanoo mulle...älä huolehdi Minä pidän sinusta huolta...nyt minä en sitä näe...minä vaan uskollisesti odotan tässä lankeemuksessani sitä...sitä minä odotan

• vieläsenkoetjanäet
        tehmies24v kirjoitti:

nii minä haluan uskoa...ja tulee se hetki et Jumala sanoo mulle...älä huolehdi Minä pidän sinusta huolta...nyt minä en sitä näe...minä vaan uskollisesti odotan tässä lankeemuksessani sitä...sitä minä odotan

Kyllä hän jo pitää sinusta huolta, VAIKKA et sinä tällä hetkellä koe ja tunne. Jos ei niin olisi et huokailisi ja toivoisi Jumalan puoleen.

• tehmies24v kirjoitti:

Aivan !! Muuta ei Jumala meiltä vaati että Hän saa olla kokonaan meidän Jumala ja järjestää meidän asiat kuntoon (silloin Hän saa myös konaan kunniaan) ,, ja sentakia Hän koettelee mihin sä turvaat ja mistä odotat avun . Ihmisiltä sinä itse mukaan ,,, tai Jumalalta ?

• tehmies24v
        vieläsenkoetjanäet kirjoitti:

Kyllä hän jo pitää sinusta huolta, VAIKKA et sinä tällä hetkellä koe ja tunne. Jos ei niin olisi et huokailisi ja toivoisi Jumalan puoleen.

jokaine hengestä syntyny kaipaa jumala yhteyttä, oli vaikka nii langennu ettei jumalasta tunne mitää ja haluttaa vaa tehdä pahaa ja jumala vastasesti..silti se etsii sitä yhteyttä..vaikka ei vois tehdä muuta ku vääri..silti sydän etsii...eikä se saa rauhaa enne ku kuulee ne vapahtajan sanat Minä olen sinun kanssasi

Minun lampaani kuulevat Minun ääneni, vierasta paimenta he eivät seuraa

• tehmies24v
        savonarola kirjoitti:

Aivan !! Muuta ei Jumala meiltä vaati että Hän saa olla kokonaan meidän Jumala ja järjestää meidän asiat kuntoon (silloin Hän saa myös konaan kunniaan) ,, ja sentakia Hän koettelee mihin sä turvaat ja mistä odotat avun . Ihmisiltä sinä itse mukaan ,,, tai Jumalalta ?

Jumala kerra koetteli mut, mä kestin sen koetukse...mutta sitä toista koetusta mä en kestäny,siinä tuli yks asia liikaa..mä en totellu enää jumalaa..en pystyny

• savonarola kirjoitti:

Sinä Savonarola seuraat omia halujasi, etkä ole taipunut Jumalan tahtoon, kun huirinteostasi et luovu, vaan jatkat sitä.

Ja täällä sinä rohkaiset muita tekemään samat virheet, jotka itse olet tehnyt, ja jäänyt tuohon synnin kierteeseen.

Mutta tämän kun te ottaisitte vastaan, että synnin palkka on kuolema, ja ikuinen tuska sielulle, mutta vanhurskaat perivät iankaikkisen elämän.

Tehkää siis vanhurskaus, sillä nyt te toteuttatte tekohuskautta, kun ette itse laita tikkua ristiin, jotta pääsisitte synneistänne, ja annattepa vielä kunnia siitä korkeuksiin.

Hyljätkää tuo mielettömyys, vielä kuin teillä on aikaa.

• mikko.ainasoja kirjoitti:

Sinä Savonarola seuraat omia halujasi, etkä ole taipunut Jumalan tahtoon, kun huirinteostasi et luovu, vaan jatkat sitä.

Ja täällä sinä rohkaiset muita tekemään samat virheet, jotka itse olet tehnyt, ja jäänyt tuohon synnin kierteeseen.

Mutta tämän kun te ottaisitte vastaan, että synnin palkka on kuolema, ja ikuinen tuska sielulle, mutta vanhurskaat perivät iankaikkisen elämän.

Tehkää siis vanhurskaus, sillä nyt te toteuttatte tekohuskautta, kun ette itse laita tikkua ristiin, jotta pääsisitte synneistänne, ja annattepa vielä kunnia siitä korkeuksiin.

Hyljätkää tuo mielettömyys, vielä kuin teillä on aikaa.

Puhu sinä vaan lämpimäxi ittees . Kun luulet tuntevasi Raamatun ja Olet ottanut Jumalan asema ja yrität saada ihmiset sun lihan tee se ite ohjelmaan mukaan,,, ilman Jumalan Voima !! Mutta Jumala on minun tuomari ja taitaa olla myös sinun valitettavasti.

• tehmies24v kirjoitti:

Jumala kerra koetteli mut, mä kestin sen koetukse...mutta sitä toista koetusta mä en kestäny,siinä tuli yks asia liikaa..mä en totellu enää jumalaa..en pystyny

Muista että ei Pietarikaan pystynyt suojelemaan Jeesusta ja sen jälkeen kyllä teki pahasti Jeesuxelle niin että kukko kiekkui kolme kerta . Ei Jumala häntä silti mutta haluaa näyttää että ainoa mitä ratkaisee on ... onko meillä Rakkautta ja Usko Häneen ja sitä minä olen näkevinään että sulla on enemmän kun moni muu täällä kirjotteleva minut mukaan luettuna . Näin ajattelen koska en tiedä kestäisinkö kaiken tuon mitä sinä olet kokenut nä vuodet mitenkään. Mutta se on koetuxen kestävä joka Hän valitsee...

• savonarola kirjoitti:

Muista että ei Pietarikaan pystynyt suojelemaan Jeesusta ja sen jälkeen kyllä teki pahasti Jeesuxelle niin että kukko kiekkui kolme kerta . Ei Jumala häntä silti mutta haluaa näyttää että ainoa mitä ratkaisee on ... onko meillä Rakkautta ja Usko Häneen ja sitä minä olen näkevinään että sulla on enemmän kun moni muu täällä kirjotteleva minut mukaan luettuna . Näin ajattelen koska en tiedä kestäisinkö kaiken tuon mitä sinä olet kokenut nä vuodet mitenkään. Mutta se on koetuxen kestävä joka Hän valitsee...

Ei Jumala häntä silti hylännyt,, mutta halusi näyttää että ainoa mitä ratkaisee on ... onko meillä Rakkautta
        Noin piti olla !!

• savonarola kirjoitti:

Puhu sinä vaan lämpimäxi ittees . Kun luulet tuntevasi Raamatun ja Olet ottanut Jumalan asema ja yrität saada ihmiset sun lihan tee se ite ohjelmaan mukaan,,, ilman Jumalan Voima !! Mutta Jumala on minun tuomari ja taitaa olla myös sinun valitettavasti.

Sinä hän se lihan mukaan vaellat, kun haureudessa vaellat, se on lihan aikaan saannosta sinussa, sillä sinulla on lihan mieli.

Jos sinulla olisi rakkaus Jumalaan, niin siä jättäisist huorinteon pois, mutta kun sinulla on rakkasu syntiin, niin et jätä.

Ymmärätisit sinäkin jo tämän, ja lopettaisit tuon oman turmeluksesi jakamisen, jottei snulle sen mukaan lopulta annettaisi.

Tee parannus jo viimein, ja lopeta selittelyt.

• palstaaseuraileva
        mikko.ainasoja kirjoitti:

Sinä hän se lihan mukaan vaellat, kun haureudessa vaellat, se on lihan aikaan saannosta sinussa, sillä sinulla on lihan mieli.

Jos sinulla olisi rakkaus Jumalaan, niin siä jättäisist huorinteon pois, mutta kun sinulla on rakkasu syntiin, niin et jätä.

Ymmärätisit sinäkin jo tämän, ja lopettaisit tuon oman turmeluksesi jakamisen, jottei snulle sen mukaan lopulta annettaisi.

Tee parannus jo viimein, ja lopeta selittelyt.

Kuule Mikko ei palsta uskovien keskinäistä kiistelemistä varten vaan täällä puhutaan rukouksesta, rukoillaan esitettyjen aiheiden puolesta. Mikä on sotarintama jossa sotilaat alkavat nahistelemaan ja tönimään toisiaan edessään päämäärää. Jos on linjaerimielisyyksiä, niin niistä keskustellaan ja sovitaan jossain ihan kahden kesken - ei taitelutantereella.
        Eikö asiamme ole tässä rukoilla ja tukea aloittajaa.

• palstaaseuraileva kirjoitti:

Kuule Mikko ei palsta uskovien keskinäistä kiistelemistä varten vaan täällä puhutaan rukouksesta, rukoillaan esitettyjen aiheiden puolesta. Mikä on sotarintama jossa sotilaat alkavat nahistelemaan ja tönimään toisiaan edessään päämäärää. Jos on linjaerimielisyyksiä, niin niistä keskustellaan ja sovitaan jossain ihan kahden kesken - ei taitelutantereella.

Uskovien tulee puhu totuuden sanoja, valhetta vastaan.

Eikä siinä tyhjät kauniitkaan puheet auta, vaan totuus, jotta parannusta edes voisi syntyä.

Totuus pelastaa ihmisen sielun, ja voi kumpa te sen jo käsittäisitte.

Ymmärtämättömien tavoi sinä kirjoitat, kun et ole taivuttanut itseäsi Jumalan puoleen, ja siksi tekohurskaudessasi saatat käydä nuhtelemaan totuuden sanojakin.

Tee sinäkin parannus, ja käy todella seuraamaan Herraa Jeesusta Kristusta.

• palstaaseuraileva kirjoitti:

Ja lisätäkseni, että ei ole edes Jumalan mielen mukaista, että käymme papomaan pahantekijöitä, vaan että sanomme heille sen minkä heidän tulee kuulla, jotta kääntyisivät ja teksivät parannuksen.

Mutta Luterista ymmärtämättömyyttä, ja tekohurskautta on paapoa syntisiä, eikä ohjata heitä parannukseen, ja kumpainenkin eksyy Jumasta.

Ja kuka siinä voittaa?

Herätkää.

• tehmies24v
        mikko.ainasoja kirjoitti:

Ja lisätäkseni, että ei ole edes Jumalan mielen mukaista, että käymme papomaan pahantekijöitä, vaan että sanomme heille sen minkä heidän tulee kuulla, jotta kääntyisivät ja teksivät parannuksen.

Mutta Luterista ymmärtämättömyyttä, ja tekohurskautta on paapoa syntisiä, eikä ohjata heitä parannukseen, ja kumpainenkin eksyy Jumasta.

Ja kuka siinä voittaa?

Herätkää.

mä aina ajatteli et jumala on se joka muuttaa ihmise,kyllähän minä tiedän ettei minussa ole mitään hyvää, kaikki hyvä mikä minussa on(tai oli) tulee SInulta

jumala on kaike a ja o...uskon alkaja ja päättäjä...kaikki muu on pelkkää tuulen tavoittelua..ilma jumala pyhää henkeä joka kehottaa tekee jotai tai jättää joita, ilma sitä voimaa....kaikki on turhaa...ilman Sinua minulla ei ole mitään

• tehmies24v kirjoitti:

mä aina ajatteli et jumala on se joka muuttaa ihmise,kyllähän minä tiedän ettei minussa ole mitään hyvää, kaikki hyvä mikä minussa on(tai oli) tulee SInulta

jumala on kaike a ja o...uskon alkaja ja päättäjä...kaikki muu on pelkkää tuulen tavoittelua..ilma jumala pyhää henkeä joka kehottaa tekee jotai tai jättää joita, ilma sitä voimaa....kaikki on turhaa...ilman Sinua minulla ei ole mitään

Minäki joudun vielä tänäänkin taivuttamaan itseäni Jumalan puoleen, sillä synti riippuu minussakin, mutta paljon helpompaa se on kuin alku aikoina, kun aloin taivuttamaan itseäni Jumalan puoleen, mutta jos en olisi alkanut, niin enpä edes haluasi tietää, että missä olisin.

Taivuta itsesi Jumalan puoleen, teoin ja rukouksi, ja lakkaa ajattelemasta, että olet joskus ollut oikeassa uskossa, sillä se aikasempi väärä usko turmelee sinun moraaliasi vielä tänäänkin, ja vaikeuttaa liikkeelle lähtöäsi, sillä se usko jonka aikoinasi opit, oli tekohurskaiden maallisten ihmisten kehittämä uskonto.

Ja tämän, kun suostuisit ymmärtämään, niin voisit ehkäpä nostaa katseesi siihen oikeaan uskoon, ja totuuteen, joka tekee ihmisen vapaaksi.

• tehmies24v kirjoitti:

Hyvin ajattelit ja hyvä jos näitä koetuxien aikoja pysyt siinä Jumalallisissa ajatuxissa eikä annat kukaan vietellä pois sut kun Jumala tekee sinut Herrassa kivenkova Jumalan Uskova joka ei horjuu koskaan ihmisten ja mukama uskvien edessä.

Siis juuri noin ,,, ei omiin ihmisvoimiin vaan Hengellä Jumalaan...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Näkökulmaa
        tehmies24v kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa,minulle kävi aiemmin samoin.
        Sain rangaistuksen,ja onneksi tässä ajassa.Menetin silloin koko omaisuuteni,kotini ,kaikki lähiomaiseni kissaani myöten joka mulle oli rakas.
        Terveyskin silloin alkoi huonontua.
        Asunnon sain sitten syksyllä,mutta talvehtia piti metsikössä jonne rakentelin maan tai metsänomistajan luvalla suojan.
        Silloin tuntui ettei ole mitään,ja olin kuin tyhjä kuori.Tuntui todella hylätyltä,ja masensikin välillä.
        Jumala ei ilmeisesti ollut täysin hyljännyt,koska noin kolmessa vuodessa tai sen kuluttua asiani alkoivat korjaantua.
        Nyt olen taas lämpimässä asunnossa,vaikkakin yksin,mutta hankin seurakseni 2 kissaa joista pidän hyvää huolta.Ihmisiä en juurikaan tapaa,enkä edes välitä tavata.

• Näkökulmaa

Erämaaolotila on hyvä asia.Olen itse oppinut silloin eniten.
      Kun sanoit että tahdot takaisin Jumalan yhteyteen.
      Nähdäkseni olet siinä edelleen.
      Nyt olet kasvunajassa,jossa oppii nöyryyttä,ja kärsivällisyyttä.
      Kannattaa muistaa myös se,että mikäli on syntejä joita tietää itsellään olevan,että pyrkii niistä luopumaan.
      Siihen on lupa pyytää apua Jumalalta,sillä liha on heikko,ja sodassa hengen kanssa.
      Tuo että etsit,ja sinulla on selkeä päämäärä tehdä Jumlan tahdon mukaan,on hyvä asia,ja merkkinä siitä,ettet suinkaan ole hylätty.

Kaikki olemme syntisiä.Armahtakoon Herra meitä jokaista.

• tehmies24v

paskan marjat, lankesi, meni johonki aiva eri suuntaa ku piti, ja olisi joka ainoalla syyllä helvettissä, missä luultavasti olen ...ainaha sitä voi kaunnistella asiaa "erämaa setillä"...mut ei se sillo tuntunu nii väärältä lähtä väärälle tielle...mitä väliä sillä enää on ku kaikki on jo menetetty..liian helposti meni kaikki ja liian tyhmästi..

• tehmies24v

jos pisarankaa olisi tienny et johtaa tähä,olisi jossai aivan muussa tilassa ny...pisara

PISARA

• Näkökulmaa
        tehmies24v kirjoitti:

paskan marjat, lankesi, meni johonki aiva eri suuntaa ku piti, ja olisi joka ainoalla syyllä helvettissä, missä luultavasti olen ...ainaha sitä voi kaunnistella asiaa "erämaa setillä"...mut ei se sillo tuntunu nii väärältä lähtä väärälle tielle...mitä väliä sillä enää on ku kaikki on jo menetetty..liian helposti meni kaikki ja liian tyhmästi..

Tarkoitin sitä,että aina on mahdollista aloittaa alusta.
        Koska olet huolestunut tilanteestasi,eikö se ole merkki siitä että Jumala sinua vielä kutsuu.Muutoinhan et välittäisi pätkääkään.
        Sano yksikin uskova joka ei olisi töpeksinyt.

• tehmies24v
        Näkökulmaa kirjoitti:

Koska olet huolestunut tilanteestasi,eikö se ole merkki siitä että Jumala sinua vielä kutsuu.Muutoinhan et välittäisi pätkääkään.

eipä se taida enää minun vallassa olla

• tehmies24v
        Näkökulmaa kirjoitti:

antaa jumala päättää saanko enää takasi tulla..sihe mulla ei ole mitää valtaa sanoa mitää...minä vaan odotan jumalaa, jos meen helvettii, ni ok, jos jumala mut pelastaa ni ok seki...en voi tehdä muuta ku odottaa jumalaa tässä lankeemuksessa

• tehmies24v
        Näkökulmaa kirjoitti:

ku vaa pääsee taivaasee eikä joudu helvettii..tässä tilassa sinne joudu kyllä

• Mutta niin kuin aloitit --> sen yhteyde jumalaa takasi...se on ainoa mitä haluun elämässäni...muuta en pyydä
      Siihen Raamattu vastaa ---> 35 Älkää siis heittäkö pois uskallustanne, jonka palkka on suuri. Minusta sä turvaudut ja senvuoxi kertoo Raamattu ---> 38 mutta minun vanhurskaani on elävä uskosta, ja jos hän vetäytyy pois, ei minun sieluni mielisty häneen".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3557
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3236
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3062
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2222
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1761
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe